کد خبر 1184109
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
باز هم پای ساعی در میان است/ دبیر سازمان لیگ تکواندو: مزد زحمات‌مان را کامل گرفتیم

دبیر سازمان لیگ تکواندو بعد از استعفای شفاهی خود از سمتش گفت: مزد زحمات‌مان را کامل گرفتیم.

به گزارش مشرق، روز 25 دی ماه در مرحله نخست لیگ برتر تکواندو، قهرمان المپیک تکواندو کشورمان بعد از اینکه وارد سالن مسابقات شد، مصطفی بابایی دبیر سازمان لیگ تکواندو به حاضران اعلام کرد که این قهرمان ارزنده جهان و المپیک وارد سالن شده است. ولی بعد چند لحظه صدای سیلی و سپس فحاشی هادی ساعی در فضای سالن پیچید که بر سر یک نفر(دبیر سازمان لیگ) فریاد می‌کشد که چرا اسم مرا دیر اعلام کردی!

سپس مصطفی بابایی اعلام کرد؛ ساعی به من سیلی زد. اصلا توقع نداشتم که ساعی این رفتار را انجام دهد. در کمیته قضایی فدراسیون تکواندو از ساعی شکایت کرده‌ام. او در برگه‌ای که امضا کرده است، از من حلالیت طلبیده که سیلی به صورت من زده است.

بیشتر بخوانید:

حضور هادی ساعی محروم در سالن تکواندو +فیلم

در روز 26 دی ماه بعد از پایان مرحله مقدماتی لیگ برتر تکواندو، هادی ساعی مدیر فنی تیم تکواندو فرمانیه، از سوی کمیته قضایی فدراسیون تکواندو اعلام شد که به دلیل رفتار مغایر با اخلاق حسنه و نظم عمومی و اظهارات خلاف واقع، هادی ساعی حق ورود و شرکت در مسابقات کشوری و لیگ را ندارد و از تمامی فعالیت ها در لیگ محروم است.

در این خصوص روز گذشته شنبه یکم اسفند ماه، مجید نیری دبیر فدراسیون تکواندو، در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که چرا زمانی که ساعی از ورود به سالن محروم است، در مرحله نهایی لیگ برتر در خانه تکواندو حضور دارد، اظهار داشت: هادی ساعی به رای صادره از سوی کمیته قضایی اعتراض کرده و تا زمان برگزاری جلسه رسیدگی به اعتراضش، می‌تواند در سالن حاضر شود.

بعد از اینکه لیگ برتر تکواندو به پایان می‌رسد، رئیس و دبیر سازمان لیگ استعفای خود را اعلام می‌کنند. در این خصوص مصطفی بابایی دبیر سازمان لیگ گفت: من در دیدار فینال اصلا در سالن حضور نداشتم و استعفای شفاهی به رئیس سازمان لیگ دادم. ما توقع نداشتیم در این ماجرا حمایت نشویم. زمانی که در مجموعه ای کار می‌کنید انتظار دارید از طرف مدیر آن مجموعه حمایت شوید. دیگر با این وضعیت کار کردن در این مجموعه معنایی ندارد در نهایت مزد زحمات‌مان را کامل گرفتیم. مگر امکان دارد یک ماه رای صادر شود و در این فاصله رای به حالت تعلیق دربیاید؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس