کد خبر 1183887
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۰
بیانی: فکری باید کادرفنی خود را تقویت کند

پیشکسوت استقلال گفت: «محمود فکری» روزهای سختی را تجربه می‌کند و اگر می‌خواهد از این بن بست فنی رهایی یابد باید کادر فنی‌ را تقویت کند.

به گزارش مشرق، شاهین بیانی با اشاره به عملکرد استقلال در بازی‌های اخیر اظهار داشت: استقلال در بازی مقابل سپاهان بی برنامه بود و نتوانست از نظر تاکتیکی نمایش خوبی را به اجرا بگذارد و به همین دلیل این بازی را واگذار کرد.

وی افزود: استقلال در فاز دفاعی و تهاجمی برنامه‌ای نداشت و در طول ۹۰ دقیقه جریان مسابقه نتوانست حمله خطرناکی را تدارک ببیند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: برای من که سال‌ها در پست مدافع برای استقلال بازی کردم جای سوال است که چرا مدافعان این تیم جایگیری درستی ندارند و خیلی راحت به بازیکنان حریف فرصت می‌دهند تا موقعیت خطرناک به دست آورند.

بیانی با اشاره به ضعف های استقلال در نیم فصل نخست لیگ برتر، تصریح کرد: در خط هافبک بازیکنان نه در توپ‌گیری موفق بودند و نه توانستند موقعیت‌سازی کنند. در نیم فصل کادر فنی استقلال باید یک بازیکن طراح جذب کنند.

وی با اشاره به چیدمان استقلال در دیدار مقابل سپاهان اصفهان، تاکید کرد: «مسعود ریگی» یکی از بهترین هافبک‌های دفاعی فوتبال ایران است و «محمود فکری» نباید او را در بازی مقابل سپاهان که جنگ هافبک‌ها بود نیمکت‌نشین می‌کرد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت:  فکری روزهای سختی را تجربه می‌کند و اگر می‌خواهد از این بن بست فنی رهایی یابد باید کادر فنی‌اش را تقویت کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس