قاضی زاده هاشمی

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی کشورهای غربی طرف برجام شأن و شخصیت برای خود قائل نیستند تا به تعهداتی خود عمل کنند، اقتدار ملت ایران اقتضاء می‌کند همچون خود این کشورها با آن‌ها برخورد شود.

به گزارش مشرق، «امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی» با بیان اینکه تاکنون ارتباط ایران با ۵ کشور عضو برجام یک طرفه بوده است، گفت: ما از ابتدا در برجام مشغول به انجام وظایف و تعهداتمان بودیم و اما طرف‌های غربی به وظایف خود عمل نمی‌کردند.

وی تاکید کرد: ما می‌خواهیم به این کشورها بگوییم که کشوری همچون ایران در دنیا وجود دارد که عین خود این کشورها با آن‌ها برخورد کند چرا که این کشورها متاسفانه تنها زبان قدرت را درک می‌کنند.

نائب رییس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما نسبت به انجام فعالیت‌هایمان نگرانی نداریم، تاکید کرد: ما یک ملت و نیروی مسلح قوی داریم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه طرف‌های غربی ایران هیچ گونه تبادلات اقتصادی با ایران ندارند، اظهار داشت: وقتی این کشورها آنقدر شأن و شخصیت برای خود قائل نیستند که به امضا و تعهداتی که در قالب برجام داده‌اند عمل کنند، اقتدار این ملت اقتضاء می‌کند که همچون خود این کشورها با آن‌ها برخورد شود.

وی با اشاره به مسائلی از قبیل حمله اسرائیل به ایران گفت: اسرائیل همچون موش زبونی است که جرئت مقابله علنی با ایران را ندارد و تنها در خفا فردی را می‌فرستد تا با یک سلاحی یک عزیزی را در خاک ایران شهید کند و این روش اسرائیل است لذا اسرائیل اگر خیلی راست می‌گوید اطراف خود را جمع کند و قدرت خود را در همان غزه نشان دهد تا اینکه بیاید و برای ایران بزرگ شاخ و شانه بکشد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس