فرآیند یادگیری و روش های آموزش  در درس های تخصصی  معمولاً به صورت زیر است:

شرکت در کلاس های مدرسه و آموزش کتاب های درسی شروع فرآیند یادگیری شما است که در درس های تخصصی تقریباً به دلیل تعداد بالای دانش آموزان، محدودیت زمان کلاس و حجم سوالات پرسیده نشده از طرف دانش آموز در حین تدریس معلم، بخشی کمی از یادگیری، مثلاً حدود ۳۰ درصد از یادگیری اتفاق می افتد.

۷ دلیل مهم برای اینکه شما با کمک معلم خصوصی به تسلط بالای ۶۰ درصد در شیمی برسید!

مطالعه کتاب های کمک درسی به همراه آموزش های معلم کمک می کند که تمام آموزش های مدرسه عمیق تر یاد گرفته شود و حدوداً چیزی بین ۳۰ تا ۶۰ درصد از یادگیری در این زمان اتفاق می افتد.

شرکت در کلاس های تدریس خصوصی به دلیل آموزش متناسب با سطح و نیاز شاگرد و برنامه ریزی های معلم برای مطالعه کتاب های کمک درسی، حدوداً تسلط و یادگیری بالای ۶۰ درصد را ممکن می کند.

 حال با توجه به توضیحات بالا، شما درسی تخصصی مانند شیمی را در نظر بگیرید که میزان یادگیری و تسلط در این درس در هر کدام یک از روش های آموزشی ذکر شده، یعنی کلاس درس، استفاده از کتاب های کمک آموزشی و کمک از معلم خصوصی شیمی کاملاً متفاوت از همدیگر است و یادگیری عمیق و با کیفیت شیمی فقط در کلاس های معلم خصوصی اتفاق می افتد.

اما اینکه چطور یادگیری عمیق این درس فقط با کمک معلم خصوصی شیمی امکان پذیر است و چرا شما باید برای رسیدن به تسلط بالای ۶۰ درصد در این درس در کلاس تدریس خصوصی شیمی شرکت کنید، دلایل خیلی مهمی  دارد که در ادامه توضیح می دهیم.

یادگیری براساس نیاز و توان درک دانش آموز است

اولین دلیل مهم این است که اساس تدریس درس شیمی باید براساس نیازها و سطح یادگیری شما باشد که این اولین نکته ای است که در کلاس تدریس خصوصی شیمی رعایت می شود.

یعنی آموزش از جایی شروع می شود که شما در آن ضعیف هستید و نیاز دارید که یاد بگیرید و تدریس معلم شیمی به روش و متدی خواهد بود که در سطح توان علمی و درک شما باشد.

مطالعه و حل تمرین دانش آموز طبق یک برنامه مشخص و اصولی می باشد

اگر ازشما دانش آموزان سوال شود که بهترین روش یادگیری شیمی کدام است، اکثرتان جواب دقیق و مشخصی ندارید. علتش خیلی واضح است، درس شیمی ترکیب محاسبات ریاضی با مطالب حفظی و مفهومی کتاب است و یک دانش آموز خیلی اطلاع ندارد که باید چند درصد از وقتش را صرف مطالعه مطالب حفظی کند و چند درصد برای یادگیری محاسبات در شیمی وقت بگذارد.

معلم خصوصی شیمی با توجه به میزان یادگیری تان و نیازی که به آموزش و حل تمرین دارید، یک برنامه ریزی هفتگی برای شما انجام می دهد که در طول هفته چند ساعت شیمی بخوانید، از چه منابعی استفاده کنید، چه سوالاتی را حل کنید و چه زمانی به سراغ حل سوالات تستی بروید.

درصد یادگیری در کلاس تدریس خصوصی بالا و بهینه شده است

همیشه می گوییم کلاس های خصوصی بهینه شده هستند. یادگیری در هر فضای آموزشی اتفاق می افتد اما اینکه چند درصد از این آموزش ها را دانش آموز درک کرده باشد، مهم ترین بخش ماجرا است.

در کلاس تدریس خصوصی شیمی میزان تعامل بین معلم و شاگرد بالا است و به دلیل انفرادی بودن آموزش، معلم خیلی سریع متوجه می شود که شاگردش توضیحاتش را می فهمد یا نه و به دلیل همین مشارکت بالا در حین تدریس و حل تمرین، درصد درک و یادگیری شاگرد در آن جلسه بیشتر از هر فضای آموزشی دیگری است.

معلم خصوصی سریع ترین راه رسیدن به هدف است

۷ دلیل مهم برای اینکه شما با کمک معلم خصوصی به تسلط بالای ۶۰ درصد در شیمی برسید!

دلیل چهارم این است که هر دانش آموزی برای یادگیری شیمی یک هدف مشخصی دارد، شاید می خواهد در امتحانات پیش رویش بهترین نمره را بگیرید یا قصد دارد تا زمان رسیدن امتحانات نهایی یا کنکور آمادگی بالایی کسب کند.

هدف از تسلط در شیمی هرچه که باشد، سریع ترین راه رسیدن به آن هدف، استفاده از کلاس معلم خصوصی شیمی است. چون شما به عنوان یک دانش آموز هدف تان از یادگیری این درس را به معلم تان می گویید، دیگر این به عهده معلم خصوصی تان است که با تکیه بر توانایی اش در مدیریت زمان بگونه ای برنامه ریزی کند و جلسات را پیش ببرد که شما در زمان موعود به هدف تان برسید.

آموزش کاملاً هدفمند و متناسب با سطح سوالات امتحان نهایی و کنکور است

شیمی درسی است که شامل سه بخش محاسبات، مطالب مفهومی و مطالب حفظی است که شما باید بصورت ترکیبی آن را یاد بگیرید.

علت اینکه باید بصورت ترکیبی یاد بگیرید این است که در زمان سوالات نهایی و کنکور خیلی از مواقع پیش می آید که در یک سوال از طریق محاسبات ریاضی به همراه درک مطالب حفظی و مفهومی راه حل و جواب را از شما می خواهد.

حال با توجه به میزان یادگیری تان در مدرسه به دلیل محدودیت زمان کلاس و تعداد زیاد دانش آموزان، نمی توان درس شیمی را آنطور که هدف طراحان سوالات کنکور و امتحانات نهایی است، یاد گرفت.

آموزش ها و جزوات اختصاصی و متناسب با نیاز شاگرد است

دلیل بعدی توجه به این مورد است که شیمی درسی است که شما تا رسیدن به هدف تان باید بارها آن را مرور کنید، بدانید فرمول های مهم شیمی کدام بخش از کتاب است، مطالب بی اهمیت و حذفی کجای کتاب است و چطور مطالب مهم را نکته بردای کنید و تکنیک های تست زنی را یاد بگیرید.

این نشانه ها و این نکات مهم هایلایت شده یک جزوه اختصاصی و مهم برای شما است که می توانید با کمک معلم خصوصی شیمی این جزوه و آموزش های مهم شیمی را داشته باشید که مختص خودتان است نه همه دانش آموزان یک کلاس

کلاس تدریس خصوصی شیمی متناسب با بودجه و توان مالی شاگرد است

دلیل آخر این است که شما برای یادگیری بهتر شیمی باید یکی از روش های یادگیری را انتخاب کنید اما بهتر است که  کلاس معلم خصوصی شیمی را انتخاب کنید که با توجه به بودجه ای که برایش در نظر گرفته اید، بالاترین سطح یادگیری شیمی را تجربه کنید.

می توانید وارد سایت تدریس خصوصی استادبانک به آدرس ( www.ostadbank.com ) شوید و با انتخاب صفحه معلم شیمی مورد نظرتان که به آدرس زیر است، یادگیری عمیق و با کیفیت این درس را شروع کنید:

https://www.ostadbank.com/Teacher-List/Courses-۱۱۴/%D۸%AA%D۸%AF%D۸%B۱%DB%۸C%D۸%B۳-%D۸%AE%D۸%B۵%D۹%۸۸%D۸%B۵%DB%۸C-%D۸%B۴%DB%۸C%D۹%۸۵%DB%۸C

اما چرا باید استادبانک یکی از گزینه های شما برای انتخاب معلم شیمی تان باشد؟

چرا استادبانک می تواند مرجع مناسبی برای یادگیری درس شیمی باشد؟

۷ دلیل مهم برای اینکه شما با کمک معلم خصوصی به تسلط بالای ۶۰ درصد در شیمی برسید!

استادبانک به دلایل زیر می تواند بهترین مرجع و سایتی باشد که شما برای معلم خصوصی شیمی و یا هر درس دیگری به آن مراجعه کنید.

· داشتن پیشتیبانی قوی

شما به محض اینکه درخواست معلم خصوصی شیمی دهید، کارشناسان بخش تماس خیلی سریع با شما تماس می گیرند و در طی ثبت درخواست، شروع جلسات و پیگیری عملکرد معلم و رضایت شما  تا آخرین جلسه در کنارتان هستند.

· وجود بخش آکادمی اساتید

در بخش آکادمی اساتید بصورت مرتب عملکرد و نحوه برخورد استاد با شاگرد سنجیده می شود و به اساتید تمام آموزش های لازم از جمله نحوه برقراری ارتباط با شاگرد، نحوه رفتار مناسب در کلاس، اهمیت جلسات اول و نحوه صحیح ارتباط با والدین، داشتن تسلط بر دروس و کامل بودن ابزارهای تدریس در طول جلسات داده می شود که تمام معلم های استادبانک موظف به رعایت آن هستند.

· وجود اساتید حرفه ای و آموزش دیده

سالانه از بین ۲۰ هزار نفر، فقط ۵۰۰ نفر قبول و مورد تایید استادبانک قرار می گیرند که باید جزو بهترین مدرسین در رشته خود باشند، اخلاق مدار بوده و تجربه مناسب و توانایی لازم در تدریس را داشته باشند که شما می توانید با ورود به سایت استادبانک و پروفایل معلم های شیمی صحت این گفته ها را مشاهده کنید.

با مشاهده نظرات شاگردان و میزان رضایت شان از معلم می توانید کیفیت تدریس معلم را بسنجید و با مشاهده رزومه تحصیلی و سوابق تدریس معلم از میزان سواد، معلومات و همچنین میزان تجربیات معلم مطلع شوید.

استادبانک به دلیل رسیدن به درجه دانش بنیانی و داشتن ۲۲۰۰ معلم خصوصی حرفه ای و ۳۲۰۰۰ شاگرد موفقی که از کلاس های آنلاین و حضوری استادبانک استفاده کرده اند، می تواند با افتخار بهترین، معتبرترین و نتیجه گراترین مرجع و سایت تدریس خصوصی ای باشد که شما برای انتخاب معلم خصوصی شیمی به آن مراجعه می کنید که می توانید با جستجو کلمه معلم خصوصی شیمی استادبانک در گوگل وارد سایت شوید و از خدمات آنلاین و حضوری استادبانک استفاده کنید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس