کد خبر 1183133
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
استقلال

در حالی که باشگاه استقلال در چند وقت اخیر با مشکلات و حواشی زیادی رو به رو شده است اما مدیران این باشگاه سکوت کرده‌اند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال پس از باخت برابر تیم سپاهان با حاشیه‌های زیادی همراه شد تا جاییکه بحث برکناری محمود فکری از گوشه و کنار به گوش رسید.

البته برکناری فکری در حالی مطرح می‌شد که هیچ یک از مدیران باشگاه استقلال از جمله مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره این باشگاه هیچ واکنشی نشان ندادند و درستی این موضوع را نیز تایید و تکذیب نکردند و این اتفاقات در حالی رخ می‌داد که بارها نام‌های گوناگونی از جمله امیر قلعه نویی، فرهاد مجیدی، الکس نوری و ... برای برعهده گرفتن هدایت آبی پوشان مطرح می‌شد.

بیشتر بخوانید:

توهین و لطمه بزرگ غفوری به تیم استقلال

به این ترتیب نقش مدیریت باشگاه استقلال در مقطعی که بحث برکناری فکری از این تیم مطرح شده است بسیار کمرنگ بود چرا که این مدیریت باشگاه است که با تایید و تکذیب می‌تواند بابت نیمکت تیمش تصمیم گیری کند نه سایت و فضای‌ مجازی که گویا پشت پرده با مدیریت برخی از مدیران استقلال پیگیری می‌شود.

با گذشت چند روز از ماندن محمود فکری روی نیمکت استقلال همچنان مدیران آبی پوش سکوت اختیار کردند و با قرار دادن متن حمایتی از فکری در کانال رسمی باشگاه به شایعات درباره برکناری سرمربی تیم خود پایان نمی‌دهند.

البته شاید هم مدیران باشگاه استقلال در حالی از فکری به صورت رسمی در کانال باشگاه حمایت نمی‌کنند چرا که هر یک احتمالا در ذهن خود نامی را برای سرمربیگری نیمکت آبی پوشان مد نظر دارد.

به هر حال بیشتر از انتقاد به نیمکت استقلال می‌توان به مدیریت و اعضای هیئت مدیره آبی‌ها نیز انتقاد کرد چرا که این افراد با سکوت و پایان ندادن به حواشی فقط برای استقلال دردسر ایجاد می‌کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    4 3
    این نخاله ها فقط پستشون نام استقلال رو داره. خودشون رانت خوار و جیره خور کثیف دولت لنگین
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    0 0
    اینم هم قهرمانی نیم فصل دیگر خیال فکری راحت که دائما می گفت ما صدر جدول هستیم بخور آش به این خیال باش همیشه گفته‌ام و بازهم میگویم تیم استقلال حاده صاف کن ونوکر پرسپولیس است. دمش......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس