غلامعلی حدادعادل نمایه

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه غربی‌ها با شل و سفت کردن تحریم‌ها به دنبال روی کار آمدن جریانی خاص هستند تاکید کرد که فقط با کار تشکیلاتی می‌توان جمهوری اسلامی را حفظ کرد.

به گزارش مشرق؛ غلامعلی حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی امروز (جمعه ۱ اسفند) در نشست مناطق شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهر تهران با تاکید بر لزوم قدر دانستن انقلاب اسلامی اظهار داشت:‌ باید به مفهوم استقلال کشور توجه فراوان شود؛ اولین شعار عمومی و فراگیر مردم ایران در راهپیمایی‌های سال ۵۷ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود هرچند که معلوم نیست این شعار توسط چه کسی ساخته شده و به ذهن چه کسی رسیده است اما مهم آن است که این حرف دلها بود و بر لب مردم ایران گل کرد. 

وی افزود: استقلال، آزادی جمهوری اسلامی از شعارهای راهبردی نظام است و هیچ گاه هم کمرنگ نشده است؛ تجربه تاریخی که از نسلی به نسل دیگر منتقل شده است منجر به شعار استقلال شده است؛ این شعار به مانند بذری بوده که در دل ملت ایران شکفته شده است؛ اقدامات امیرکبیر برای استقلال کشور و اقدام دشمنان برای به قتل رساندن آن بخشی از تلاش‌های ملت ایران برای حفظ استقلال خود بوده است؛ کودتای سوم اسفند ۱۲۹۹ که دو روز دیگر ۱۰۰ سالگی این کودتای ننگین است باعث شد که ۵۷ سال در ایران رژیم پهلوی حاکم شود. 

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد:‌ ملتی که ۲۰۰ سال در اثر دخالت‌های خارجی استقلال نداشت اولین فریادش استقلال بود؛ مردم باید تاریخ ۲۰۰ ساله اخیر را بخوانند و متوجه شوند که انگلیسی‌ها به خاطر هندوستان چقدر درباره ایران حساس بودند؛ آنها تلاش کردند که حکومت پهلوی که از آن خودشان بود را بر مسند کار بیاورند ولی که ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ با آمریکایی‌ها جانشین انگلیسی‌ها شوند. 

حداد عادل گفت: این ملت به برکت انقلاب، استقلال خود را به دست آورد و امام خمینی (ره) بیش از هر فرد دیگری دغدغه استقلال را داشت؛ رهبر معظم انقلاب هم بیش از دیگران نسبت به استقلال کشور حساس هستند. 

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند که هسته‌ای مهم است ولی مهمتر آن است که خارجی‌ها به ما دستور ندهند و نباید فکر کنید که اگر یک قدم آنها جلو آمدند شما عقب نخواهید رفت لذا نباید هیچگاه در برابر دشمنان عقب نشینی کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: از روز اول که انقلاب پیروز شد دشمنی با حکومت اسلامی شروع شده و همچنان ادامه دارد و آنها هر کاری که از دستشان بر آمده انجام داده‌اند که می‌توانم به نفوذ در فکر جوانان، اقدامات آنها در فضای مجازی، شبهه آفرینی در ایمان و اعتقادات،  تهمت زنی، اختلاف افکنی بین مردم ایران و قومیت‌ها و اقلیت‌های مختلف اشاره کنم که بخشی از تلاش های آنها برای تضعیف جمهوری اسلامی است. 

وی افزود: ۲۰۰ شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان دائم در حال آلوده کرده اذهان مردم ایران هستند؛ جنگ و تحریم اقتصادی و نفوذی‌های مختلف و فتنه‌های متعدد در سال‌های ۷۸ و ۸۸ و ۹۶ بخش از اقدامات دشمن علیه ایران برای گرفتن استقلال جمهوری اسلامی است. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 25
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    6 2
    یاد التماس های ظریف به اون یارو خارجی افتادم که می گفت تو رو خدا یه کاری کنید که جریان رقیب ما تو ایران روی کار نیاد.
  • محمدحسین IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    6 0
    ای داد بی داد هرچه بگندد نمکش میزنند وای ...
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    5 2
    اول اسم اون گروه عسلاهاط هست!!!
  • ناقلا IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    11 3
    از گرگان والستریت چه خبر!؟
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    13 6
    اخوی شما بنظرم قبلا امتحانت رو پس دادی....بنظرم چیزی نگین بهترِ...همون در سایه کارهاتون انجام بدین اینجوری سبک نمیشین
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    14 6
    شما که اصلا خاص نیستی...بهتره به مدیریت اون مدرسه ای که آقازاده هاتون ۸۰۰ هزار و یک و نیم میلیون حقوق می گیرن برررسی...
  • ناشناس IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    7 11
    اگر منظور از جریان خاص جریان اقلیت و شعاری امثال شما باشه بله درست است احمدیتونو هم دیدیم جناب یارانه ساز.
  • DE ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    3 0
    آمریکا در این ۴۲ سال انقلاب اسلامی تمام قد از ضدانقلاب و غربگداها و اصلاحطلبانی که آمریکا در تمام کشورها ایجاد کرده و فقط یک فرمول را تبعیت میکنند آنهم ما نمیتوانیم و امریکا میتواند پشتیبانی کرده است تا بتوانند با مسلط کردن آمریکا به کشورها از بابت لفت و لیس آمریکا خودشان هم به تکه نانی و گرفتن شیتطل و گرین کارت برسند این کل فلسفه اصلاحات در کشورهای مختلف است. و ملت ایران دقیقا میداند تحریمها برای چه هستند برای ساقط کردن حکومت اسلامی و سر کار آوردن نوکران غربی مانند شاه لیکن اینبار تحت نام جمهوریت. ودر آینده که دست اینها کاملا رو شد باز امریکا آنها به طالبان خوب و طالبان بد تقسیم کرده و ادامه به غارت آن کشور میدهد. ۱۴۰۰ دمیدن روح انقلابی به انقلاب و قطع دست غربگدایان از مسند قدرت خواهد بود .
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    4 2
    خودت طرف یکی از دعواهایی چی میگی!
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    6 2
    قبل ازانقلاب دوران ابتدایی اسم حدادعادل درکتاب مان بود امانمیدونم کارش چی بود الان که ما پیرشدیم وبازنشسته هنوز عادل خان سرکاره فارسی روپاس میداره چه کارشاقی انجام میده
  • IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    1 3
    جناب حداد عادل خان راستی شما این سری کاندیدانتخابات خواهی شد اگرانتخاب بشی فارسی روحسابی پارس ونگهبان خواهی بود جای شمادرریاست جمهوری خیلی خالیه فارسی روپاسبانان باشید
  • IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    7 0
    کش لقمه
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    2 0
    آقای حداد باید بدانند که بیشتر نقش دافعه رو دارند و اگر هدفشان تخریب احمدی نژاد هست باید از ایشان دفاع کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس