کد خبر 1182858
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
اکبرپور: استقلال بی برنامه بازی می‌کند

پیشکسوت استقلال گفت : استقلال بی برنامه و بی هدف در بازی با سپاهان بازی کرد و در نهایت شکست خورد.

به گزارش مشرق، «سیاوش‌ اکبرپور» در خصوص نتایج اخیر استقلال اظهار داشت: استقلال بی برنامه و بی هدف در بازی با سپاهان بازی کرد و در نهایت شکست خورد. در طول ۹۰ دقیقه جریان مسابقه، استقلال نتوانست کار تاکتیکی خاصی را انجام بدهد و شایسته شکست در این بازی بیرون از خانه بود.

پیشکسوت باشگاه استقلال با اشاره به اینکه استقلال در دیدار مقابل سپاهان موقعیت گلزنی نداشت، خاطرنشان کرد:‌ اینکه در کل جریان بازی استقلال ضربه به چهارچوب نداشته باشد یکی از نقاط تاریک این مسابقه بود.

اکبرپور تصریح کرد: من با جرات می‌توانم بگویم استقلال نمایش ضعیفی را به نمایش گذاشت و اگر این شرایط ادامه‌ داشته باشد در بازی‌های آینده مشکلات بیشماری را تجربه خواهد کرد.

وی با انتقاد از عملکرد خط دفاع استقلال در این دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال، تاکید کرد: نفرات خط دفاعی استقلال در هر بازی روی گل‌های خورده مقصر هستند و آنها باید بدانند پیراهن چه تیم بزرگی را پوشیده‌اند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان با اشاره به نیمکت نشینی مسعود ریگی گفت: من نمی‌دانم مسعود ریگی که یکی از بهترین هافبک‌های دفاعی ایران است چرا روی نیمکت نشست.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رسولی IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    2 1
    خدا را شکر بازیکن مثل اکبر پور الان در تیم نیست و الا باید تیم استقلال تو ته جدول دست و پا میزد.خود شیفته ای که با هر بادی میوزد به سمت اون میرود بخیالش دارد انتقاد می کند.یک زمان محمود فکری را بهترین گزینه برای مربی گری میداند و الان خنجر را برداشته به برنامه تیمی دارد حمله می کند که یکی از سه تیم لیگ برتر در امتیاز.دفاع.و خط حمله است.
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    3 1
    تا بابا مسعود هست این اوضاع استقلال هست.
  • امیر IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    4 1
    تو رو خدا ساکت آقای اکبرپور ، شما که استقلالی هستی ،بذاریه خورده آرامش داشته باشه استقلال اینقدر حاشیه درست نشه
  • امیر IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    3 0
    یه پیشکسوت پرسپولیس ندیدم که برای تیمشان حاشیه درست کنند وراجع به تیم صحبت کنند ، تعجبم که همه استقلالیها اینجوری هستند تو رو خدا بس کنید پشت تیم باشید صادقانه
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    1 1
    استقلال امسال خیلی خوش شانس باشد بتواند سهمیه آسیا را بگیرد درضمن این تیم اگردرست نشود درآسیا زنگ تفریح دیگر تیمها میشود.
  • حمید IR ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    0 2
    فکری بره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس