دولت، ۷ اصلاح در بودجه اعمال کرد/ ارجاع لایحه به کمیسیون تلفیق

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه در لایحه اصلاح شده در بودجه، ۷ مورد از اصلاحاتی که مد نظر مجلس بود، اعمال شد و امروز مجلس با رأی بالایی کلیات بودجه را تصویب کرد.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز و پس از تصویب کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، گفت: مجلس شورای اسلامی از زمانی که لایحه بودجه اولیه به مجلس ارائه شد، اولین جلسه را با دولت تشکیل داد و قرار شد که با تفاهم، پیشنهادات درباره بودجه بررسی شود.

بیشتر بخوانید:

کلیات لایحه اصلاحیه بودجه ۱۴۰۰ تصویب شد

وی بیان کرد: بنا بود که برای حل مشکلات مردم، لایحه بودجه با همفکری دولت و مجلس اصلاح شود چرا که لایحه بودجه وضعیت اقتصادی مردم را در طول یک سال رقم می‌زند.

رئیس مجلس شورای اسلامی متذکر شد: در بین راه تعامل لازم دولت با مجلس انجام نشد به همین دلیل مجلس لایحه را جهت اصلاح به دولت بازگرداند.

قالیباف افزود: خوشبختانه در لایحه اصلاح شده در بودجه، ۷ مورد از اصلاحاتی که مد نظر مجلس بود، اعمال شد و امروز مجلس با رأی بالایی کلیات بودجه را به تصویب رساند.

وی با بیان اینکه لایحه بودجه را به کمیسیون تلفیق ارجاع می‌دهیم تا آنجا مورد بررسی قرار گیرد، گفت: کمیسیون تلفیق از امروز بعدازظهر جلسات خود را برگزار می‌کند و تا روز جمعه به اتمام خواهد رسید، سپس نمایندگان و کمیسیون‌ها ۴۸ ساعت فرصت دارند تا پیشنهادات خود را درباره لایحه بودجه ارائه کنند.

وی تأکید کرد: ان‌شاءالله مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه هفته آینده بررسی جزئیات بودجه را آغاز خواهد کرد چرا که فرصت ما بسیار محدود است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • US ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    0 0
    بودجه ای راکه حمیدپورمحمدی بادکترای تقلبی ومحمدباقرنوبخت بادیپلم MBAیاهمان دکترای جعلی بنویسد،بخوانیدفاتحه مع صلوات....شرم بردولتی که دو شخص ضعیف واقتصادنخوانده وجعلی دو رانت خوار و دومدرک قلابی را مسئول بودجه کشورکرده است
  • فضل الله آزادبخت US ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    0 0
    از اقدام مجلس در برگشت لایحه بودجه به دولت تشکر میکنیم انشاالله مشکل همسان سازی بازنشستگان صندوق تامین اجتماعی کلا لحاظ و همسان بازنشستگان دیگر صندوق ها انجام گردد و این قشر زحمت کش به حداقل حقوق خود دست یابند
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    0 0
    سلام اقای قالیباف تو رو خدا ما دیگه توان نداریم با این گرانی ها داریم از گرسنگی میمیریم من یک کارگر هستم فقط اگه میتونید سال دیگه اجناس ارزون بشه به خدا نون شب نداریم مستاجر هستیم یک فکری هم به حال گرانی مسکن واجاره خانه ها کنید اقای قالیباف فقط به فکر قشر کارگر باشید وافراد بیکار وگرنه کارمندان وحقوق بگیران سر ماه که حقوقشان میاد به حسابشان مشکلی ندارند اونم حقوق بالا ممنونم حتما رسیدگی کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس