جماران نهضت آزادی

ناسا یا همان کمپین انتخاباتی اصلاح‌طلبان با حضور در حسینیه جماران کار خود را آغاز کرد، اعضای نهضت آزادی این بار بدون ملاحظات قبلی عضو مؤثر در تشکیلات جدید هستند.

سرویس سیاست مشرق - پایمان را لای در گذاشته‌ایم تا بسته نشود! این بخشی از یادداشت یکی از اعضای گروهک نهضت آزادی در واکنش به حضور لیبرال‌های شناسنامه‌دار در میان جبهه اصلاح‌طلبان است. نویسنده در ادامه یادداشت خود اشاره‌کرده که اصلاحات پیش از آن که نام ائتلاف چند حزب سیاسی باشد، نام یک جنبش اجتماعی در ایران است و گروهک او به دنبال آن است تا مسئله «تغییر سیاسی» در ایران را به‌صورت مسالمت‌آمیز پیش ببرد.

ترجمه جملات این چهره فعال گروهکی بسیار ساده است. او بدون تعارف‌های موجود بخش‌هایی از جزوه «نظریه نافرمانی» جین شارپ را کپی کرده و به دنبال براندازی نرم است!

حالا اصلاح‌طلبان اولین جلسه رسمی کمپین انتخاباتی خود را در اقدامی نمادین در حسینیه امام (ره) در جماران آغاز کرده و جالب‌توجه آن که از اعضای نهضت آزادی نیز دعوت کرده تا در سازوکار جدید انتخاباتی خود نقش داشته باشند.

سال ۸۸ ستاد انتخاباتی اصلاح‌طلبان کارش را با نام مستضعفان و از مسجدی در نازی‌آباد تهران شروع کرده و البته مدتی بعد با تشکیل ستادهای انتخاباتی در محله‌های بالای شهر ازجمله ستاد قیطریه زمینه شورش شهری اشراف را فراهم آورد. حالا در یک اقدام کاریکاتوری همان گروه شکست‌خورده از محل بیت امام و البته این بار به پشتوانه سازمان‌دهی ضدانقلاب کار خود را آغاز کرده است.

و البته این طنز ماجراست که در سالگرد پاسخ تاریخی حضرت امام (ره) به علی‌اکبر محتشمی پور که نهضت آزادی را گروهی منحرف و بدتر از منافقین خوانده بود پای اعضای نهضت به حسینیه جماران باز شده است[۱]

پای لیبرال‌ها بعد از ۳۳ سال به حسینیه جماران باز شد!/ فرش قرمز بهزاد نبوی، زیر پای نهضت آزادی

البته اتصال گروه‌های لیبرال و متصل به سازمان‌های جاسوسی خارجی به اصلاح‌طلبان اتفاقی نبوده و روندی طولانی‌مدت را طی کرده و اصلاح‌طلبان نه از سر یک ائتلاف سیاسی موقت که با داشتن یک دیدگاه مشخص با آن‌ها پیوند خورده‌اند.

علی‌رضا علوی تبار در مقاله روشن‌فکری دینی و راه بی‌بدیل می‌نویسد: «اگر مدرن شدن برای ما ضروری است و اگر مدرن شدن پایدار و سازگار ما در گرو مدرنیته درون‌زا است، روشنفکری دینی تنها راهی است که می‌تواند ما را در این مسیر کامیاب سازد»[۲].

اشاره علوی تبار به روشن‌فکری دینی همان جریانی است که بازرگان در کتاب «راه طی شده» به آن اشاره‌کرده و قابل‌توجه آنکه از آن مسیر جریان‌های انحرافی چون سازمان مجاهدین خلق (منافقین) تولیدشده است!

حمیدرضا جلایی پور یکی دیگر از اعضای فرقه رادیکال خاتمی بیان ساده‌تر و آشکارتری نسبت به علوی تبار داشته و در مقاله پس از اسفند و در واکنش به شکست‌های سریالی اصلاح‌طلبان می‌نویسد: باید از انتخابات استفاده کرد و با نیروهای لائیک و دگراندیشان جامعهٔ ایران که میان احزاب سیاسی جایی ندارد و کارکرد و مشروعیت داد.

پای لیبرال‌ها بعد از ۳۳ سال به حسینیه جماران باز شد!/ فرش قرمز بهزاد نبوی، زیر پای نهضت آزادی

در اولین جلسه ناسا (کمپین انتخاباتی اصلاح‌طلبان) بهزاد نبوی به‌عنوان رئیس و رابط تشکیلات با خاتمی انتخاب شد. بهزاد نبوی تا سال‌ها مخالف حضور نیروهایی به سبک و سیاق نهضت آزادی در میان اصلاح‌طلبان بود؛ اما در گفتگوی خود با روزنامه شرق که مدت کوتاهی بعد از پذیرش استعفایش از نمایندگی مجلس ششم صورت پذیرفت به‌یک‌باره تغییر ایدئولوژی داده و می‌گوید: هر نیرویی که احساس کنیم وزنی در جامعه دارد و یا می‌تواند نقشی بر عهده بگیرد را باید به جمع اصلاح‌طلبان راه داد.

حضور تشکیلاتی گروه‌های ضدانقلاب در کمپین اصلاح‌طلبان چه خواستگاه نظری و هویتی داشته باشد و چه از سر تاکتیک برای پر کردن ستادها، یک پیام واضح در خود دارد: ارادت به امام از سوی اصلاح‌طلبان یک نمایش بیشتر نیست! و آن‌ها مدت‌ها است که پروژه عبور از خمینی را کلید زده و حضور در حسینیه امام مانوری تبلیغاتی با بهره‌برداری‌های سیاسی از جانب گروهی است که به‌صراحت از مهدی هاشمی معدوم و فرزندان بازرگان دفاع می‌کنند.

ناسا نیامده به زمین خورد

جالب آن که حتی استفاده از پیاده‌نظام نهضت آزادی هم نتوانسته بدنه درهم‌ریخته اصلاح‌طلبان را سازمان‌دهی کند! حذف تعدادی زیادی از جوانان و احزابی که مخالف استمرار «دیکتاتوری» هستند، صدای همان تعداد محدود از حاضران در حسینیه جماران را نیز درآورده است.

بنا به اطلاع مشرق حسین نورمحمدی و الهام فخاری از اعضای اقلیت به هیئت‌رئیسه اعتراض کرده‌اند که چرا هیچ نیروی جوانی در میان کمیته ۹ نفرِ ناسا حضور ندارد! اما کسی محلی به اعتراض‌ها نگذاشته و به نظر ترکیبی که گعده رادیکال خاتمی آن را مهندسی کرده با فشار حزب منحله مشارکت تصمیم‌ساز اصلی در تشکیلات جدید است، از سوی دیگر، احمد حکیمی پور از حزب اراده ملت، رسول منتجب‌نیا از حزب جمهوریت، محمدرضا جلایی پور از جوانان بدنه اصلاح‌طلب و چند نفر دیگر از احزاب اصلاح‌طلب به نشانه اعتراض در جلسه دیشب حضور نداشتند.

یکی از اعضای شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در واکنش به نمایش ناسا در جماران به این اقدام واکنش شدید نشان داده و نوشته است که مگر اصلاح‌طلبان پاسخ اقدامات قبلی خود را داده‌اند که بازی جدید را شروع کرده‌اند!

پای لیبرال‌ها بعد از ۳۳ سال به حسینیه جماران باز شد!/ فرش قرمز بهزاد نبوی، زیر پای نهضت آزادی

به نظر می‌رسد برخلاف گزارش سفارشی روزنامه اعتماد[۳] بر اجماع اصلاح‌طلبانه، این گروه سیاسی حتی با خرج کردن حیثیت سیاسی خود زیر پای ضدانقلاب و باوجود حمایت‌های معنوی و مادی از سوی موسسه وابسته به بیت حضرت امام (ره) توانایی برگزاری یک جلسه داخلی را نیز ندارد.

افراطی‌های اصلاح‌طلب به‌جای عذرخواهی از هشت سال گروگان‌گیری کشور توسط دولت وابسته به کدخدا، دوباره به صحنه آمده و وانمود می‌کند که کلید حل مشکلات را در دست دارد! آن‌ها این بار علامت‌های روشنی نیز در دست دارند، با این منطق که اگر تابه‌حال مشکلات کشور حل‌نشده از منطق انقلاب اسلامی است که فرش قرمز زیر پای نهضت آزادی پهن نکرده است!


[1] http://www.imam-khomeini.ir/fa/c207_51502

[2] http://ensani.ir/fa/article/24939

[3] https://www.etemadnewspaper.ir/fa/main/detail/163782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 111
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 39
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    89 10
    این لیبرال های داعشی مسلک در حسینیه جماران هم به دنبال فتنه گری برعلیه مردم و کشور هستند
    • IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      33 12
      نقش بهزاد نبوی از زمان حضورش درقراداد الجزایر ُبر باد دادن منافع ملت بوده ُتا الان !‌تا آخرین نفسش ُدر خدمت .....
    • محمد IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      23 8
      لیبرال های داعش مسلک؟!
    • IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      27 2
      پیامبر خدا صل الله علیه و آله هم خواب دید روزی بوزینه ها از منبرش بالا می روند.
    • IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      28 5
      والا یسری از جنایاتی که اینها توی فتنه ۸۸ کردن مثل آتش زدن بسیجی زنده وسط خیابان داعش هم جرأت انجامش رو پیدا نکرد
    • عادل IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      2 30
      داعشی شماها هستین ک بر علیه رییس جمهور یک مملکت شعار میدهید یه اقلیت جز ک جایگاهی در بین مردم ندارین
    • به عادل IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      28 2
      حالا که رییس جمهورتان از خدا و پیغنمبر هم مقدس تر شده است. به خود اسلام توهین می کنند مهم نیست. اما به رییس جمهور که بدجور هم محبوب جمهور است نباید نازکتر از گل گفت.
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    55 9
    شهرستان ها دیگه هرگز زیر بار لیبرال های تهران نمی رود
    • امین IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      8 45
      تهران هم دیگر زیر بار پوپولیستهای شهرستانها نمیرود.
    • به امین IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      20 2
      دیگه هیچ جا زیر بار اینها نخواهد رفت
    • IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      17 1
      درود برشرفت .شهرستانها انسانهای خادم .پاک و بزرگوار و ولایی کم ندارند.دیگر سیاسیون ولایی شهرستانی با تهرونیها کار ندارند.
    • IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      24 1
      به نظر من اگر پایتخت راازتهران به استانی دیگر انتقال دهند انقلاب درمسیراصلی خود قرارمی گیرد لیبرال ها مثل زالو تهران را تسخیر و بسیاری از اصول گرا ها دراین شهرمتاسفانه منفعل عمل می کنند
    • IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      15 0
      آقای امین میشه دیپلم به پایین صحبت فرمایی، پوپولیسم چه ربطی به شهرستان داره؟ یعنی تهرانی پوپولیست نیست؟!!! اصلا پوپولیست یعنی چَه؟ اصلا همه اینا رو ولش اول شما ثابت بفرما که تهرانی هستی بعد به شهرستانی به دید دیگه نگاه کن، اگرچه بالای 90 درصد تهران نشین شهرستانی هستن ولی خود همین ها الان دارن تو روستاهای علی الخصوص شمال خونه و ویلا میسازن.
    • چلارسی اصل IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      6 0
      آقای امین میشه دیپلم به پایین صحبت فرمایی، پوپولیسم چه ربطی به شهرستان داره؟ یعنی تهرانی پوپولیست نیست؟!!! اصلا پوپولیست یعنی چَه؟ اصلا همه اینا رو ولش اول شما ثابت بفرما که تهرانی هستی بعد به شهرستانی به دید دیگه نگاه کن، اگرچه بالای 90 درصد تهران نشین شهرستانی هستن ولی خود همین ها الان دارن تو روستاهای علی الخصوص شمال خونه و ویلا میسازن.
    • IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      14 0
      پوپولیست خودتون هستید که پای کلید رقصیدید
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    44 13
    چرا این کثافتا رو گذاشتن حسینیه جماران دیگه شورشو دراوردن نفوذی های بی شرافت کاری می کنن از خراسان بیام خرخرشونو بجوم
    • IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      9 0
      از اینا تو خراسان هم هست اگه جونده ای همونجا بجو زحمت این همه راه رو نکش اینجا جلوی اینا رو هستن که بگیرن.
  • مسعود IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    31 4
    اصلاح طلبان ابتدا باید خودشان را اصلاح کنند.
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    43 2
    ناسا شعسا و هر کوفت و زهر مار دیگه لطفا با حضور تون حسینیه جماران را نجس نکنید این حسینیه حرمت داره.
    • محمد صادق عنصری IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
      1 4
      شما با این اظهار نظرتان معلومه آدم خود سری هستید این چه حرف زدنه
  • امانی IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    18 2
    منافق ومنافقین تعریفی جزاصلاحاتچی ها نداشته وندارند پایبندی به را وسیره هست نه به نمایش ظاهری اساسا همه اینها چه در زمان حیات مبارک امام ره وچه در غیر آن وابستگی خود را به تئوری اسلام مدرن مثلا امروزی که فقط پوسته ای اسلامی داره نه محتوا اسلام ناب محمدی ص وعلوی ع ثابت کردند اگر بحث شرم وخجالت از خداورسول گرامی اسلام ص عینیت داشت این طایفه شرمنده ترین افراد بوده وهستند در ردیف اصحاب ثقیفه بنی ساعده
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    32 1
    آقاسید حسن آقا جواب امام رو چی میخوای بدی که دشمنانشو تو خونش راه دادی؟
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    30 1
    بعد از 33 سال!! خب پس معلومه میخوان فتنه درست کنن خودشونم گفتن شمشیرو از رو بستن ولی زهی خیال باطل ایندفعه جاتون تو آشغالدونی تاریخه
    • IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      0 18
      جوجه آخر تابستون می شمارند سال۱۴۰۰، از من به تو اشاره ، برگرد تا له نشی!!۸۹۲۶
  • DE ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    20 0
    حالا اصلاح‌طلبان .....نهضت آزادی را نیز دعوت کرده تا در سازوکار جدید انتخاباتی خود نقش داشته باشند// نهضت آزادی پدر معنوی گروهک منافقین است و الان باز داره یک گروهک منافقین جدید راه اندازی میکنه .اینها چه بدانند یا ندانند و یا چه نه نخواهند بدانند ملعبه دست صهیونی و امپریالیسم هستند. واقعا یک مشت مترسکِ ما نمیتوانیم فقط خارجی ها میتوانند‌دور هم جمع شده اند.
  • 1400 IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    29 3
    ناسا یعنی نان انقلاب میخورند سنگ استکبار به سینه میزنند
    • IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      18 2
      دمت گرم عجب جمله ای " نان انقلاب میخورند-سنگ استتکبار به سینه می زنند"
    • IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      11 2
      اینو مواااافقم. خوب اوومدی
  • علی IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    28 2
    پدر سوخته های عابد مسجد ندیده برای منافع نا مشروع خود جماران که هیچ همه کاری انجام می دهند
    • IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      1 4
      شما که میدونید رای ندارند چرا نرسیدین و بد و بیرا میگین
  • محمد IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    21 2
    لیبرال های وطن فروش حسینیه جماران جای پای امام قلبهاست لطفا اونجارو نجس نکنین
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    25 1
    جناب سیدحسن خمینی باید به مردم جواب دهد که این گروه ضد امام در حسینیه منتسب به امام چه می کنند امام که شدیداً مخالف نهضت آزادی بود؟؟؟
  • DE ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    23 0
    چرا اسم خودشون را گذاشتند ناسا اینها که همشون مخالف موشک هستند !! اف بی آی یا سیا ام ۱۶ موساد ساواک پنتاگون ....بهتر همشون میخوره
    • مرصاد IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      23 1
      میخوان آلارم بدن که ؛ با کدخداییم !!
    • IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      18 2
      گذاشتن ناسا چون اگه جنسش خوب بود زود برن فضا
  • سرباز IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    1 11
    بالاخره اینا بیان انتخابات یا نه؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      13 2
      بیان.ولی مرد ومردونه ُنه اینکه در قلب عشق کدخدا داشته باشند ودر ظاهر بروند حسینیه امامی که ُقلم پای کدخدا را در ایران شکست.
  • شاهدی IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    23 2
    عجب جماعتی هستند این اصلاح طلبان! نمی دانم چرا خجالت نمی کشند!در دوران شانزده سال حاکمیتشان بر دولت تا توانستند بر مقدسات تاختند و همچنین در فتنه سال های 78 و 88 و 98 تا توانستند به حضرت امام و آرمان هایش به خصوص میراث گرانبهایش "ولایت فقیه"انواع و اقسام و توهین ها و هجمه ها کردند که البته هنوز هم ادامه دارد...حالا باکمال پررویی آمدند رفتندحسینیه آن عزیز سفر کرده (امام روح الله) مدعی تجدید میثاق با آرمان های خمینی کبیر شدند!!!!! و یک سوال از یکی از اعضای این جماعت خائن به امام(ره):آقای بهزاد نبوی مگر شما نبودید در سال 76 گفتیدکه بعضی مواضع امام را نمی پسندیدیم، اما جرات نمی کردیم... عجب روزگاری شده است!!!
  • مرصاد IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    19 0
    جنگ احزابی دگر ، در پیش است ! بصیرت ، بصیرت !
    • IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      11 0
      جمع کردن افراد مخالف حضرت امام ( ره) در حسینیه جماران تا ابد از دامنت پاک نخواهد شد؛ احیانا و شاید ویا احتمالاً زره ای در دل مردم اون هم به خاطر منسوب به خانواده امام راحیل داشتید با این کارت تمام شدی؛ درضمن به قول اون جوان طنز گوی برنامه عصر جدید ما آدم‌های عادی چی میفهمیم شاید برای آینده است فکر میکنید الله و اعلم!؟
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    19 1
    خدا هرکس در هر لباس و جایگاهی می خواهد به ملت و جمهوری اسلامی خیانت کنه زمین گیر و نابود کنه
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    16 1
    آدم یاد سقیفه بنی ساعده می افته
  • بصیرت IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    16 1
    در قطعنامه 22بهمن فقط عنوان امام نبود ولی تمام مکتب امام در قطعنامه ذکر شده بود چطور سروصدا کردند اما در حسینیه جماران برای امام افرادی آمدند که نه امام را قبول دارند و نه مکتب امام را ولی صدای کسی بلند نشد. موسسه تنظیم نشر امام کجاست؟؟؟؟ واقعا کجاست؟؟؟؟
    • IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      10 0
      حالا فکر کن که اصلاح طلبها به اسم امام میان... خدا...
  • مهدی IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    16 5
    بیت پاک ومقدس امام را به قدم های نحس شان الوده کردند
  • کربلایی محمد توییتر IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    18 1
    ناسا! چرا ساواک نه ؟ ستاد احیای وحدت اصلاحطلبان کشور !
    • IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      0 4
      ت حالا نون بازو خوردی
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    11 0
    فقط در توسعه زندگی خود لیبرال هستند !برای بقیه ملت یک شوء بی محتوا و مجازی است !قدرت طلب های بی عرضه !رفاه فقط خود.حرف بری بقیه.
  • بهمن IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    2 12
    این چه سبک تحلیل نوشتن هست چرا همه چیز درجبهه مقابل سیاه وتیره است ? یعنی یا باید جبهه چند تکه اصولگرایی بود ویا اگر نبود درجبهه ضدانقلاب است آیا مکتب امام خمینی(ره) همین است?
    • حامد IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      3 0
      مردم هوشیارهستند. التماس تفکر
  • FR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    9 1
    ما که سالهاست هر وقت اسم جماران میاید متوجه هستیم که اسم رمز است یعنی ضد مواضع امام ...
  • FR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    12 1
    آنهایی که آگاهانه سالها در غرب زندگی کرده اند از کلمه مدرنیته حالشان بهم میخورد مگر اینکه جیره خوار یا مزدور غرب باشند
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    12 3
    تنها راه نجات کشور نابودی اصلاحات
    • ایران IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      9 2
      برادر عزیز .اصلاحات هدفشون فقط حفظ منافع خودشون هست و باید از صحنه سیاسی کشور ایران اسلامی عزیز حذف بشن .مگه بقیه مردم و بقیه احزاب خادم ملت و مردم نیستند انسانهای مخلص .پاک .متعهد و متخصص و با استعداد و ولایی تو مملکت کم نداریم .
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    15 4
    اصلاح طلبها تا حالا بجز بدبختی چه گلی به سر ملت زدن؟
  • ابی IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    7 1
    عجب
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    12 24
    حق دارید بترسید چون خوب میدانید مردم همیشه طرف اصلاحات بودن و خواهن بود
    • IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      10 2
      خودت رو مردم جا نزن
    • تو IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      11 2
      مرغ داخل قابلمه از حرفت قهقهه میزنه.این حرفا رو نزن.
    • IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      11 2
      ۳۲ سال مملکت دست شما لیبرال های دین ستیز ولایت ستیز بوده است مردم حق دارند از شما بترسند حق داریم از شما فتنه گران بترسیم حق داریم از شما بیت المال خورها بترسیم حق داریم از شما مستضعف کش ها بترسیم حق داریم از شما رفاه طلب ها و خواهان رفاه طرفا برای خاندان و بستگان خودتان بترسیم شما جماعت نان به نرخ روز خور بیچاره کردید محرومین و پابرهنگان انقلاب اسلامی را همه چیز دیدیدیم از شما جز خدمت به آرمان های امام ره و انقلاب اسلامی و شهدا ...امام با نهضت لیبرالیسم مخالف بودند اینها جمع شدند حسینیه جماران چه بگویند چرا نرفتند مزار امام ره ؟؟؟ چون ترس از روح امام و شهدا دارند چون می دانند چه فتنه ای می خواهند بپا کنند چون آنها صندلی امام ره را می خواهند تصاحب کنند رفته اند که بگویند جایگاهشان آنجاست نه ولی امر مسلمین....
    • IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      8 2
      ۳۲ سال مملکت دست شما لیبرال های دین ستیز ولایت ستیز بوده است مردم حق دارند از شما بترسند حق داریم از شما فتنه گران بترسیم حق داریم از شما بیت المال خورها بترسیم حق داریم از شما مستضعف کش ها بترسیم حق داریم از شما رفاه طلب ها و خواهان رفاه صرفا برای خاندان و بستگان خودتان بترسیم شما جماعت نان به نرخ روز خور بیچاره کردید محرومین و پابرهنگان انقلاب اسلامی را همه چیز دیدیم از شما جز خدمت به آرمان های امام ره و انقلاب اسلامی و شهدا ...امام با نهضت لیبرالیسم مخالف بودند اینها جمع شدند حسینیه جماران چه بگویند چرا نرفتند مزار امام ره ؟؟؟ چون ترس از روح امام و شهدا دارند چون می دانند چه فتنه ای می خواهند بپا کنند چون آنها صندلی امام ره را می خواهند تصاحب کنند رفته اند که بگویند جایگاهشان آنجاست نه ولی امر مسلمین....
    • DE ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      11 2
      خخخخخخخ .جالبه اگر مردم‌طرفدار اصلاحاتچی ها بودند ، اصلاحاتچی ها از ترس آبروریزی و رای نیاوردن عارف را نمیکشیدند پایین برن باز موجسواری .... حالا که خراب کردند ..کی بود کی بود من نبودم.
    • IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      10 1
      ایا اصلاح طلبان با دروغگوی وچپاولگریشان مردمی باقی گذاشتنند
    • IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      9 1
      خخخخخخخخخخخ
    • محسن IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      1 7
      احسنت
    • ارتش سیاه پرچمان سمرقند و خراسان IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      7 0
      حرف های خنده دار نزن که همه بهت می خندند.
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    9 0
    وعده آزادی پوشش میدادید چی شد الان تو حسینیه جلسه گذاشتید ؟؟!!
    • IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      6 0
      جالبه برا خاطر حفظ ظاهر هم که شده بعضی از این ها چادری شدن! خمیره اینارو با دورویی و نفاقه!
  • سید حسینی IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    9 0
    اصلاح طلب ها خسته شدیم از بس حرفهای مفتتان را شنیدیم ! کافیست زر زدن!!
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    1 7
    چه کسی به بازرگان حکم نخست وزیری داد
    • IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      8 0
      همون کسی که بعدش ُورود نهضت آزادیها راُ به هر منصب دولتی ُممنوع کرد.
  • ایرانی IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    7 0
    لیبرال بودن افتخار نیست اینکه همچون یک اهریمن مایه ذلت خواری و پس رفت هستید افتخار است؟
  • حمید IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    7 0
    ۸۸نشد ۹۸هم نشد برای زخم ۱۴۰۰دنبال استخوان هستند دوباره سناریو سازی استارت زده شد از این بیشرفها هر کاری بر میاد خدا به مردم رحم کند تمام درندگان یه جا جمع شدن
  • شاهد IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    8 0
    این ناسا دیگه چ کوفتیه - بجاش خناسا یا ناسازگاران میگذاشتن بهتر بود.
  • ایرانی ضدجناح IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    6 0
    تفکرنهضت آزادی اگرزمان بازرگان آزمایش نمیشدالان یک برجام امضا نشده ای بود که کفتارها سیاسی برسر نیزه میزدندشکرخدا آزمون داده وسرافکنده به گنده گویی درویلاها مشغولشدندحال برجامیان وفتنه گرها وشکست خورده های ایام دور ونزدیک جع شده ازرمالهاهم دعوت کرده تا که باردیگر به گمراهی مجدد افکارعمومی بشتابندایندفعه بانمادی مشابه کلید غافل ازبزرگ شدن بچه شیرهاکه هرکدام چندین کفتاررامتواری میکنند لبیک یا ولایت فقیه تاآخرایستاده ایم
  • اسحق غلامپور KW ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    9 0
    این طیف هیچ جایگاهی در بین ملت ولائی ایران اسلامی ندارند باید حسینیه جماران را طاهر نمود
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    9 0
    خدابخیر بگذرونه. هم نزدیک انتخابات٬ هم ثروت افسانه ای برای تبلیغات٬ هم استفاده ابزاری از بعضی سلبریتی ها
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    1 3
    نه اصولگراو نه اصلاح طلبان کشوربایددست دانشجویان بافکربیفتد
    • IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      0 0
      لطفا اسم دانشجو نیارید،همون دانشجوها بودند که از دیوار خونه مردم(سفارت)بالا رفتند وباعث تمام بدبختیها از سال ۵۸تا بحال بودند(ابتکار،)۷۷۳۸
  • رضا نصیری IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    8 0
    شما افسادطلب ها ننگتان باد این کشور را به چه روزی انداختید؟ هنوز در عزای حل تخم مرغید. ای نااهلان ونا محرمان.
  • رب IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    6 0
    افسادطلبان بی عرضه وپررو وپرمدعا به خون شهداء خیانت میکنند
  • مفتخری IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    7 0
    متاسفم که فتنه گران توانستند حسن خمینی را با خود همراه کنند.حسن آقا به وصیعت مرحوم پدرت گوش کن و بازی نخور
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    6 0
    آیا بنظرتان جای نتانیاهو در جمع این موجودات خائن خالی نیست ؟! ... عجب مملکتی داریم
  • یه ایرانی IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    5 0
    کسانی که هدفشان براندازی نظام و نابودی انقلاب و آرمانهای امام هستندامروز با ژست پوپولیستی میخواهند چه چیزی را ثابت کنند!؟ مطمئن باشید اینها همانند بچه عمل میکنند و بااین گونه کارهای حریحه دارکننده خودرابیشترازهمه درباتلاق نفرت ولعن مردم فرو میبرند
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    7 1
    چرا باید میراث امام در تیول کسانی باشد که هیچ اعتقادی به راه و مرام امام ندارند؟ کلا
    • علیرضا محمدی IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      1 2
      چرا؟
  • CA ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    7 1
    چون تیرشون به سنگ خورد نتوانستند نظام ایران رو عوض کنند و پای اربابشون هم داره از این منطقه قطع میشه پس بایستی دوباره شخصیت پردازی کنند. البته اینبار نبایستی بهشون اجازه داد. پروژه نفوذ بایستی تا در کمترین رده های ارکان قدرت و تصمیم گیری خنثی بشه. بایستی تریبون و تمکن مالی نیز از اینها گرفته بشه.
  • داود IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    7 1
    بیت امام خمینی را با قدم های نحثتان ...کردید خدا کند امثال بهزاد نبوی و دارو دسته شان که به جز هزینه برای انقلاب هیچ نداشته اند به راه راست هدایت شوند و اگرنه شرشان کم شود یا پیش اربابان خود غرب برود یا ....
  • سید حسینی IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    3 2
    ندیدن نهضت آزادی در تمام این سالها ،گسست بین النسلی ،وفرهنگی ایجاد کرده،ازبس جدا کردید مردم را ،این همه هزینه داده وتوسعه ی سیاسی نیافتیم! همه ی عقاید باید امکان ابراز واظهار داشته باشند،مردم مختارند که فکر کنند آن هم آزادانه ،،،نه تحت تاثیر تفتیش ونه تحمیق ونه تحمیل... با تمام اندیشه ها می توان به جایی در خور رسید نه فقط مرغ یک پا دار راه را میداند!
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    3 0
    چرا سازمان کار خاوری و سایر مفسدان اقتصادی رو که با سواستفاده از روابط دیپلماتیک ایران و کانادا به این کشور فرار می کنند را تمام نمی کند تا درس عبرتی برای کسانی باشد که به فکر فرار از کشورند….
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    7 0
    همشون رو باید ریخت تو زباله دان تاریخ
    • ناسناس IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      5 0
      این لیبرالهای دجال اونجا جمع شده که چه غلطی بکنن
  • حامد IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 3
    ما دو مسیر در کشور داریم یا باید به همسایگان ونطام جهانی در تعامل دو سویه باشبم که به پیشرفت کشور کمک میکند ومسیر دیگر اینکه راه تکرار دشمن ستیزی و جنگ روانی با همسایگان که هرروز اقتصاد وفرهنگ کشور را به نابودی برد. .
  • محمدنجفی IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    4 0
    بسم الله الرحمن الرحیم آنچه به نظر از جمله پایمان را لای در گذاشته ایم واز طرفی قرار گرفتن این نیرو ها در کنار هم بر می آید احتمالا آماده سازی یک سناریو مثل فتنه ۸۸می باشد به نظر احتمال شکست در عرصه سیاسی را حس کرده اند ودنبال برنامه های دیگرند دستگاههای مسئول لازم است بسیار دقت کنند واز الان مانع اتفاق افتادن خطا باشند
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    6 0
    لیبرال های دروغگو
  • علیرضا IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 4
    فقط شماها خوبید بقیه نظرات و عقاید همه بد اند شما تمامیت خواه و تفتیشگر عقاید هستید...
  • حسن IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    1 0
    سلام نفسی کم ورمقی مختصر از ملت باقی مانده که برای تکمیل ماموریت اصلاح طلبان لیبرال لازم است کار را تمام کنند وبا گول زدن ملت ساده لوح اخرین نفس ملت را نیز بگیرند مرگ برلیبرال مرگ بر غربگرا وکدخداگرا
  • US ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    3 0
    بیچاره ناسا خخخخخخ
  • FR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    4 0
    به نام خدا وند حکیم. جناب سید حسن دوران احمدی‌نژاد روز سالگرد ارتحال امام خمینی درسخنرانی داد میزدی دولت به فکرمعیشت مردم باشد. به نظرشما الان دررفاییم. کجاست آن فریادها، رو زحسابی هم هست. انشالله شرمنده امام وشهدانباشید.
    • دامپزشک IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
      0 0
      لطفا تو دیگه بخواب، لحاف سرد شد،
  • CA ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    6 0
    یک واقعیت انکار ناشدنی وقایعی هست که باعث شده خانواده امام ره در بحران فقدان وی و فرزندش همچنان باقی بمانند و سوالات بیشماری که فعلا پاسخی نمیشود در انظار عمومی بدانها داد برای همین به نظر من بایستی ابعاد ماجراهای سال شصت و هفت برای مردم شفاف سازی شود و نقش بعضی از افراد مثل هاشمی رفسنجانی و عوامل خارجی در بعضی از جریانات چه بود چون این لیبرالیسم دنبال راهکاری جدید هستند چون خود را حذف شده میدانند برای همین دنبال یک نقشه جدید می‌باشند که بایستی از هم اکنون روی آن کار شود و خنثی گردد.
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 7
    انصافا اگر تمام این اصولگرایان را جمع کنند به اندازه فقط شادروان مهندی لازرگان اعتبار دارند! اعضای نهضت ازادی از ریفترین و وطن پرست ترین و پاک ترین انسانهای جهان هستند!
  • IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    1 0
    می خوان برن فضا ؟ خخخخخخ
  • IR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    1 0
    برای فریب مردم قرآن به نیزه میکنن..
  • IR ۰۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    3 0
    به لحظات ملکوتی انتخابات نزدیک میشویم
  • علی IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    2 0
    شاید حسن مصطفوی بخاد خیلیا رو به حسینه امام راه بده، پس مدعی العموم کجاس؟
  • علی IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    1 0
    به امید خدا این بار هردو جریان با دست خودتان بر ریشه خودتان میزنید
  • DE ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    0 1
    پای لیبرال‌ها بعد از ۳۳ سال به حسینیه جماران باز شد!/ حسینیه جماران و حتی خود حضرت امام رض قبل از اینکه حتی به خانواده امام تعلق داشته باشد متعلق به مردم هستند .دهها هزار نفر جان خود را تقدیم راه و خط و فرمان امامشان کردند و هنوز میلیونها نفر حاضرند .چنین امامی دیگر حتی به خانواده و بستگاه خود تعلق ندارد و فرامرزیست .امام خمینی فرد نبود امت برای امت بود و هیچگاه ایشان به کسی غیر از صدها میلیون مردم مسلمان خصوصا در خط امام تعلق ندارد.همچنین است برای حضرت آقا ایشان هم در قلب تک تک میلیونها مسلمان قراردارند و متعلق به مسلمین هستند خدا حفظشان فرماید انشاالله . آمین
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    0 0
    بنده حقیر نظر سید جسن خمینی و تمامی خدم و حشم اطزافش را جلب می کنم به مطالب مندرج در صفحات 481 و 482 جلد بیستم صخیفه نور آن عزیز سفر کرده ! فاین تذهبون !
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    0 0
    به خاطر یک مشت سمت
  • مری IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    0 0
    اینها رای ندارند بگذارید اخرین تلاشها را انجام بدن وقتی شکست خوردن دیگر کنار میروند.پس نباید ترسید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس