کرونا نمایه

استاندار هرمزگان با اشاره به نشانه‌های شیوع کرونای جهش یافته انگلیسی و آفریقایی در کشورهای حوزه خلیج فارس گفت: با توجه به همجواری و مراودات استان با امارات، باید از شیوع ویروس جهش یافته مراقبت شود.

به گزارش مشرق، فریدون همتی، استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه اکثر شهرستان‌های استان هرمزگان در وضعیت آبی قرار دارند، اظهار داشت: ورود خودروهای پلاک غیربومی به بندرعباس ممنوع است.

بیشتر بخوانید:

کرونای «انگلیسی» با کرونای «ووهان» چه تفاوتی دارد؟

وی با بیان اینکه ممنوعیت تردد شبانه خودروها در تمامی شهرستان‌های هرمزگان اعمال می‌شود، افزود: شهرستان‌های میناب، جاسک، قشم، بندرلنگه، بستک و پارسیان در وضعیت زرد  قرار دارند.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه محدودیت‌های وضعیت زرد شامل ممنوعیت فعالیت مشاغل گروه چهار در این شهرستان‌ها اعمال می‌شود، تصریح کرد: در این شهرستان‌ها کارکنان ادارات ارائه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت‌های اساسی و مدیریت شهری با صددرصد ظرفیت در محل کار حاضر خواهند شد، اما در سایر ادارات ارائه خدمات با حضور دو سوم کارکنان انجام خواهد شد.

همتی با اشاره به نشانه‌هایی درخصوص شیوع کرونای جهش یافته انگلیسی و آفریقایی در کشورهای حوزه خلیج فارس گفت: با توجه به همجواری و مراودات استان هرمزگان با کشور امارات، باید به طور جدی مراقبت لازم برای پیشگیری از شیوع ویروس جهش یافته کرونا در استان با نظارت بیشتر بر سفرهای هوایی و دریایی و جلوگیری از تردد شناورهای غیرمجاز، صورت گیرد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • BE ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    1 0
    مرگ بر بیل گیت !
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    1 1
    خسته نباشید به استاندار هرمزگان ، گویا خبر ندارند تا نصف شب خودرو ها و موتورهای کثیف در حال تردد ایجاد رعب و وحشت و مزاحمت هستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس