کد خبر 1180969
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷

 با ظهور شرکت ‌های خدماتی در ارائه تجهیزات کاربردی و مناسب برای زندگی شهری، شرکت ایمن ترافیک کالا با خدمات متنوع و باکیفیت خود، یکی از گزینه‌های مطمئن برای تامین امنیت در این تغییر جدید محسوب می‌شود.

 به دلیل گسترش روزافزون تغییرات در سبک زندگی ما، بافت و زندگی شهری نیز دستخوش تغییر قرار گرفته‌ است و ساختمان ‌های عظیم، افزایش تعداد زیاد خودروها و ترافیک ‌های فشرده در شهرهای توسعه یافته، ظهور مراکز خرید وسیع، همه و همه زندگی شهری فعلی را تشکیل داده‌اند و نیاز به تجهیز و ایمن‌ سازی خیابان‌ ها بیش از پیش شهر ها را دستخوش تحولات بزرگ در معماری، ساختار و تجهیزات قرار داده است.

در این مطلب سعی داریم که اهمیت توجه به تجهیزات شهری را بررسی کنیم.

زندگی مدرن و دغدغه‌های پیش‌رو

در حال حاضر در شهرهای بزرگ تلاش می ‌شود تا ایمنی تجهیزات و مبلمان شهری تامین شود و ارتقا رضایت شهروندان از امکانات رفاهی در کنار داشتن خاطری آسوده بسیار حائز اهمیت است.

شرکت‌های مختلف سعی دارند تا با کیفیت‌ترین  خدمات خود را به صورت آنلاین و از طریق وبسایت‌های خود در اختیار مشتریان قرار دهند. وقتی خیلی راحت تنها فاصله شما با هر آنچه که در نظرتان است (غذای مورد علاقه ، اقلام مصرفی روزانه ، خدمات کارواش اتومبیل) را می‌توانید با یک کلیک ثبت و درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید ، چرا این امکان را برای خرید مبلمان شهری و تجهیزات ترافیکی تصور نکنیم؟ باورکردنی نیست اما حقیقت دارد!

برای اینکه تعادل خوبی بین بهبود امکانات شهرنشینی و تامین خدمات رفاهی در سایه امنیت کامل در اولویت امور قرار بگیرند، فضاهای عمومی نقش مهمی را در این بین ایفا می‌کنند. از مثال‌ های ملموس برای بررسی این موضوع می‌توان به تجهیزات مرتبط با خیابان ‌ها و جاده ‌ها برای کنترل ترافیک و پیشگیری از حوادث احتمالی با استفاده از علائم راهنمایی ، معماری پیاده‌رو ‌ها و ایجاد مسیر های راحت برای عابرین اشاره کرد.

شهری ایمن با خدمات ایمن ترافیک کالا

علاوه بر آن نوآوری و طراحی فضاهای عمومی ، چه برای بازی ، پیاده روی ، ورزش یا استراحت ، با توجه به نیازهای شهری و شهروندان برنامه‌ریزی می‌شوند.

اگر بخواهیم به مثال‌هایی درباره این موضوع بپردازیم می‌توانیم از تجهیزات ترافیکی ایمن در گام نخست یاد کنیم. این تجهیزات برای حفظ امنیت، کنترل عبور و مرور خودروها و هم چنین کاهش آسیب ‌ها و تصادفات احتمالی، در جاده ها استفاده می‌شود.

این تجهیزات عبارتند از: استوانه ‌های ترافیکی، آینه‌های محدب، سرعت ‌گیرها و غیره که تابلو ها و علائم ترافیکی علاوه بر حفظ امنیت، باعث زیباسازی فضای شهر نیز می‌شوند. برای تکمیل این موضوع که چطور می‌توان هم زیبایی شهری را در نظر گرفت هم لوازم ایمن را تجهیز کرد باید گفت زیبایی شناسی ، ارگونومی ، کیفیت ، کارایی و دوام از نکاتی هستند که در مهندسی شهری در نظر گرفته می شوند.

چرا فروشگاه ایمن ترافیک کالا؟

با توجه به اینکه زندگی امروزی به سمت ماشینی شدن بنابراین نیاز به مجموعه‌ های ارائه‌دهنده خدمات و تجهیزات امن شهری از جمله فروشگاه ایمن ترافیک کالا بیشتر احساس می‌شود و باید به شهر ها شکل و ساختار جدیدی بخشید. تلاش برای ایجاد محیط ‌های امن برای فضاهای عمومی از جمله مبلمان پارک ‌ها ، زمین بازی کودکان ، رفت و آمد راحت بسیار مهم هستند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا با گردآوری هزاران کالای باکیفیت و جذاب و با بیش از ده سال سابقه درخشان در این زمینه خاطر شما را از انجام یک خرید آسان سریع و آسان اینترنتی همراه با ضمانت فراهم کرده است.

این شرکت با مجموعه‌ای بی‌نظیر از جمله :

  • تجهیزات ترافیکی (چراغ راهنمایی و رانندگی ، تابلوهای رانندگی ، استوانه ترافیکی و کله قندی ، سرعت‌گیر و نیوجرسی و ...)

تجهیزات ایمنی و استاندارد برای پارکینگ‌ها از جمله مهمترین انواع تجهیزات ترافیکی و ایمنی محسوب می‌شوند. این تجهیزات ، به حفظ امنیت رانندگان و عابرین کمک به سزایی می‌کند.

شهری ایمن با خدمات ایمن ترافیک کالا

  • تجهیزات پارکینگ (رنگ پارکینگی و خط‌کشی پارکینگ ، استوانه ترافیکی و کله قندی ، راهبند پارکینگ ، آینده محدب و سرعت‌گیر پارکینگی و ...)

با افزایش بی‌رویه جمعیت در کلان شهرها، روزانه نیاز به پارکینگ و امکانات رفاهی در حمل و نقل شخصی بیشتر احساس می‌شود و با توجه به تعداد بسیار زیاد خودروها ، ایجاد و طراحی پارکینگ های مناسب با ظرفیت معقول بیشتر به چشم می‌خورد و تجهیزات با کیفیت مرتبط با این موضوع ، حائز اهمیت است.

  • تجهیزات ایمنی (لباس و کفش ایمنی کار ، نوار خطر ، کلاه و دستکش ایمنی ، تجهیزات ایمنی در ارتفاع و ...)

تجهیزات ایمنی دسته‌بندی های گوناگونی بنا به موقعیت مکانی خود دارند چرا که وسایل ایمنی مورد نیاز در ارتفاع ، آتش نشانی ، کارگاهی و برقی از همدیگر جدا و متفاوت هستند.

  • مبلمان شهری (ماکت و المان شهری ، نیمکت و کفپوش پارکی ، وسایل بازی پلی اتیلن و وسایل ورزشی پارکی و ...)

مبلمان و تجهیزات شهری بخشی مهم و تاثیرگذار در هر شهری محسوب می‌شود. بنابراین دقت در انتخاب دقیق در انتخاب مبلمان شهری بسیار مهم است. از این‌رو فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا، با فروش آنلاین تجهیزات مورد نیاز در این دسته‌بندی توانسته گامی موثر در ارتقا فرهنگ شهری بردارد.

  • وسایل مهد کودک و خانه بازی (کفپوش و دیوارپوش مهد کودک ، اسباب بازی فومی ، وسایل بازی بادی ، کلبه بازی ، لوازم ورزشی و تاب و سرسره)

در صورتی که نیاز به تجهیز کردن یک مهدکودک دلنشین و امن برای کودکان دارید، تنها کافیست همراه با لیست اقلام نیازسنجی شده خود به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه کنید تا به آسانی کالاهای مورد نیاز را بررسی و انتخاب کنید.

  • تجهیزات پلیس (انواع چراغ های پلیسی ، تجهیزات ایست بازرسی و ...)
  • تجهیزات سفر و کمپینگ (انواع ابزارهای مسافرتی و کوهنوردی و ...)
  • ابزار و لوازم ساختمانی (انواع کفپوش ها ، پوشش های سنگی و رنگ های پلاستیکی و اکلیریک و ...)

شهری ایمن با خدمات ایمن ترافیک کالا

مزایای بی‌نظیر در ارائه خدمات

نکته مهمی که فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا را از سایر رقبا متمایز می‌کند، امکان خرید اینترنتی همراه با ضمانت کالا است که با اطمینان خاطر می‌توانید کالاهای مورد نظرخود را انتخاب کنید و با کیفیت بالا درب محل تحویل بگیرید.

این مجموعه به صورت مستقیم محصولات را از تولیدکننده تهیه می‌کند و به راحتی با مراجعه به سایت می‌توانید محصولات متنوع را همراه با عکس و مشخصات فنی ملاحظه کنید.

یکی از عوامل کلیدی در انتخاب بدون تردید این مجموعه ، حذف حلقه واسط و در نهایت پایین نگه داشتن هزینه ‌ها برای مشتری است که با توجه به شرایط اقتصادی امروز ، موضوع مهمی تلقی می‌شود.

گارانتی کالاها همواره همراه شماست و در صورت بروز هرگونه مشکل فقط کافی است با شماره تماس 02191090944 ، 09212252150  یا imentraffic.ir در ارتباط باشید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس