کد خبر 1180856
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
گل‌محمدی با پرسپولیس به عدد رویایی رسید/ دلگرمی با عدد «۶۰۰»

تیم فوتبال پرسپولیس توانست آمار پاس سالم قابل قبولی را پس از مدت‌ها ثبت کند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی با فراز و نشیب‌های زیادی در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر در دفاع از عنوان چهار قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر روبرو شد که توانست پس از مدت‌ها به سه برد متوالی رسیده و خود را برای بازگشت به صدر جدول آماده کند.

یحیی گل محمدی که توانست برای این تیم پوکر قهرمانی بیاورد از ابتدای فصل بیستم لیگ برتر هرگز نتوانست آمار قابل قبول پاس‌کاری سال گذشته سرخ‌ها را تا بازی با مس رفسنجان رقم بزند.

پرسپولیس که فصل گذشته هربار به ۸۵ درصد پاس سالم در هر بازی رسیده بود سه امتیاز آن را برای خود کرده بود در بازی با مس بالاخره آن را تکرار کرد تا بتواند بازی ایده آل کادر فنی خود را در زمین پیاده کند.

یحیی با پرسپولیس به عدد رویایی رسید

سرخپوشان در این دیدار ۶۰۰ پاس بین هم رد و بدل کردند که ۵۱۰ تای آن به مقصد رسید تا پرسپولیس را به سه امتیاز دیگر برساند. آماری رویایی برای یحیی گل محمدی که اعتقاد زیادی به مالکیت توپ و استفاده از فضاها با پاس‌های سالم دارد.

باید دید این تیم در بازی با پیکان تهران می‌تواند بار دیگر این رکورد را رقم بزند یا پرسپولیس باز هم اسیر تنوع تاکتیکی خود شده و اعداد پایین‌تری را در پایان این بازی رقم خواهد زد.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۷:۱۵ امروز یکشنبه با پیکان تهران در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی بازی می‌کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حبیب الله ذوالفقاری پور IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    1 1
    این بهترین پرسپولیسی هست که همه مامیخواستیم هم ازلحاظ فنی وتاکتیکی ترکیبی قدرتی سرعتی /اینهابه کنار مایه پرسپولیس میبینیم که کادرفنیش موقع بازی چقدساکت وباحوصله هستن مثل بعضی تیمها که ازدقیقه یک بازی تادقیقه نودهمش های هوی سر هرسوتی که‌داورمیزنن(مااین پرسپولیس میخواهیم ودوستش داریم وبهش عشق میورزیم وبراش ارزوهاداریم خداپشت وپناهتان باشه پپپپپرررررررسسسسیپپپپپولیییییببس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس