کد خبر 1180563
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
جزئیات ثبت نام اعضای تیم پرسپولیس برای لیگ قهرمانان 2021

مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس جزئیاتی از ثبت نام اعضای این تیم برای فصل 2021 لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.

 به گزارش مشرق، امیر علی حسینی درباره اقدام های این باشگاه برای ثبت‌نام اعضای تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان فصل 2021 اظهار داشت: باشگاه با توجه به اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، اقدام‌های خود برای ثبت نام جهت شرکت در رقابت‌های لیگ قهرمانان 2021 آسیا را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: این مرحله مربوط به ثبت نام اعضای تیم و بارگذاری مدارک اعلام شده در سامانه است که بعد از تائید فدراسیون فوتبال برای کنفدراسیون فوتبال ارسال می‌شود و صدور کارت شرکت در مسابقات منوط به انجام دقیق و بدون نقص آن است.


مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: طبق مقررات قبلی، هر باشگاه نام 30 بازیکن را ثبت می‌کرد که این عدد بعد از وقوع شرایط کرونا به عدد 35 رسید و علاوه بر بازیکن، 20 نفر اعضای کادر فنی و مدیریتی و دیگر عوامل مرتبط خواهند بود. این مرحله از ثبت نام برای مرحله پلی آف و گروهی مسابقات اعلام شده است. مدارک به صورت آنلاین بارگذاری می‌شود.

حسینی افزود: همچنین مهلت و ظرفیتی هم تعیین شده است تا تیم‌ها 7 روز قبل از اولین مسابقه خود نسبت به جایگیزینی یا اضافه کردن بازیکنان تازه جذب شده اقدام کنند. در حال حاضر ما اقدامات لازم برای ثبت نام اعضای تیم را آغاز کرده‎ ایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس