کد خبر 1180399
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
بورس نمایه

خالص تقاضا برای خرید سهام در بورس امروز از رقم هزار و ۳۱۵میلیارد تومان عبور کرد، بیشترین سفارشات خرید برای صنعت فلزات اساسی به ثبت رسید و همچنین سهام کزغال ۳۰۰میلیارد تومان تقاضای خرید داشت.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود دوهزار و ۳۸۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش هزار و ۶۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به هزار و ۳۱۵میلیارد تومان می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نقشه بازار سهام بر اساس ارزش معاملات +عکس

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «کزغال»، «فملی» و «فولاد» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام زغال سنگ پرورده طبس بیش از ۳۰۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «کیسون»، «وسدید» و «کدما» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۲۵۵میلیارد تومان (۵۳درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۵۴۰میلیارد تومان (۵۱درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۵نماد و حجم صف‌های فروش در ۲۹نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف کزغال سنگ پرورده طبس به ۶.۱درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد

فلزات اساسی» پر اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید ۵۰۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «استخراج زغال سنگ» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۳۰۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «انبوه سازی، املاک و مستغلات» با تقاضای فروش ۱۳۰میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۳۹درصد از سه هزار و ۴۴۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع سه هزار و ۲۶۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۰۵درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به شش هزار و ۷۰۰میلیارد تومان خواهد رسید.

صف‌های خرید و فروش امروز در بورس +جدول

صف‌های خرید و فروش امروز در بورس +جدول

منبع:اقتصادآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی خان IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    من که امروز فروختم ، با پولم میرم حال کنم ، این چیه هر روز الکی فیلم و استرس ،، ... با این گرانی اگه ۱۰۰ درصد هم سود بده ارزش نداره
  • هرچی IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    0 0
    چرااجازه فروش کزغال نمیدین.زورکی نگه داشتین فقط منفی شدنش قسمت ما میشه.خیلی بی انصافید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس