کد خبر 1180390
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
اوضاع عجیب شهر خودرو در آستانه پایان نیم‌فصل/ از فسخ قرارداد بازیکنان تا بی‌پولی برای سفر

باشگاه شهر خودرو مشهد این روزها با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کند که منجر به نگرانی هواداران و کادر فنی این تیم شده است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال شهر خودرو مشهد در حالی باید امروز (شنبه) در اهواز به مصاف تیم فولاد خوزستان برود که این روزها وضعیت عجیبی را سپری می‌کند. اخیراً موضوع بازداشت مدیران مجموعه شهر خودرو حسابی خبرساز شده و این باشگاه را هم به حاشیه برد. این موضوعی است که مهدی رحمتی نیز به آن اشاره کرده است. از سویی دیگر مشکلات مالی‌ باشگاه شهر خودرو نیز بیش از پیش شده است.

اوضاع این تیم تا حدی از لحاظ مالی بغرنج به نظر می‌رسد که شهر خودرویی‌ها به دلیل عدم پرداخت مطالبات ورزشگاه امام رضا (ع)‌ در بازی هفته دهم مقابل سایپا، حتی مجوز ورود به استادیوم را نگرفته بودند. اعضای باشگاه شهر خودرو با کمک هیئت فوتبال و شهرداری مشهد موفق شده‌اند برای دیدار با فولاد به اهواز سفر کنند و اگر این کمک‌ها نبود چه بسا با مشکلاتی که وجود داشت تیم رحمتی نمی‌توانست خود را به اهواز برساند.

بحث جدایی بازیکنان اصلی این تیم نیز موضوع دیگری است که مشکلی به مشکلات دیگر شهر خودرو اضافه کرده است. روز گذشته خبر فسخ قرارداد سعید جلالی‌راد دروازه‌بان و روح‌الله سیف‌الهی و پیش‌تر جدایی حسن جعفری رسانه‌ای شده بود. از سویی دیگر برخی‌ تیم‌های بزرگ به دنبال امین قاسمی‌نژاد بازیکن تاثیرگذار این تیم هستند تا او را در نیم فصل جذب کنند.

مشکلات شهر خودرو تا حدی بالا گرفته که حتی درخواست هواداران این تیم از شهردار مشهد را برای خرید و مدیریت این باشگاه به همراه داشته است. همه این مشکلات باعث شده  هواداران و کادر فنی شهر خودرو در آستانه پایان نیم فصل اول لیگ برتر، شدیداً نگران آینده تیمشان باشند. شهر خودرو از یک سو با مشکلات مالی و مدیریتی دست و پنجه نرم می‌کند و از سویی دیگر با جدایی بازیکنانش از شرایط فنی خوبی برخوردار نیست.

شهر خودرو در سال‌های اخیر جزو مدعیان لیگ به حساب می‌آمد و گذشته نیز نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس