کد خبر 1180357
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲
افشای جزئیات قرارداد مهاجم ایران/ حقوق ۱۲ هزار دلاری برای زاهدی

یک روزنامه نگار اوکراینی جزئیاتی از قرارداد شهاب زاهدی مهاجم ایرانی تیم فوتبال زوریا را افشا و اعلام کرد زاهدی به پیشنهاد خوبی از قزاقستان هم پاسخ منفی داده است.

به گزارش مشرق، «الکساندر دنیسوف» خبرنگار اوکراینی درباره جزئیات انتقال شهاب زاهدی از تیم المپیک دونتسک به تیم زوریا لوهانسک اطلاعات جدیدی را افشا کرد.

دنیسوف گفت: اواسط فصل شهاب به مدیریت باشگاه المپیک اعلام کرد که قصد دارد در پایان قراردادش با این تیم در تابستان، باشگاه را ترک می‌کند و به اروپا می‌رود. طرفین توافق کردند که باشگاه باید از انتقال شهاب درآمد کسب کند و المپیک تلاش خواهد کرد که در نقل و انتقالات زمستانی شهاب را به تیم دیگری منتقل کند. شهاب قول داد که مخفیانه مذاکره دیگری انجام ندهد.

وی افزود: گزینه‌های زیادی وجود داشت. یک پیشنهاد بسیار سودآور از نظر مالی برای شهاب از قزاقستان وجود داشت، اما او این پیشنهاد را رد کرد.

روزنامه نگار اوکراینی تصریح کرد: شهاب باوجود قولی که داده بود، قرارداد مقدماتی را با باشگاه زوریا امضا کرد و برای این کار، ۱۰۰ هزار دلار گرفت. به طور طبیعی می‌توان «گلزین» (رئیس باشگاه المپیک) را درک کرد که این وضعیت را دوست نداشت. بنابراین او شهاب را به تیم دوم باشگاه منتقل کرد.

دنیسوف همچنین به مذاکره باشگاه زوریا با المپیک بر سر زاهدی اشاره کرد و گفت: زوریا مبلغ ۳۰۰ هزار دلار برای خرید زاهدی پیشنهاد داد. گلزین مبلغ ۳۶۰ هزار دلار می‌خواست و در پایان دو طرف به این مبلغ رضایت دادند. طبق اطلاعات من، شهاب در زوریا ماهانه ۱۲ هزار دلار دریافت می‌کند. این بازیکن از شرایط راضی است. باشگاه زوریا و المپیک هم راضی هستند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس