کارکنان این مجله همانند خوانندگانش، معتقدان سرسختی هستند که پوشیدن حجاب را سازگار با زنانگی می دانند.
منظره زنان مجبه دارای ژست های آرام قابل توجه در مجلات خوش نما و شیک، نمونه ای جدید در ترکیه است. اما نمایش آشکار تقوا، از زمان به قدرت رسیدن احزاب اسلام گرای محافظه کار AK در سال 2002، رواج بیشتری یافته است.
پس از کمتر از یکسال، آمار فروش Âlâ بسیار نزدیک به مجلات برجسته غربی از قبیل:'Elle' و Cosmopolitan " شده است و در کشوری که حداقل 6 زن از 10 زن محجبه هستند، این مجله می تواند به یکی از راهنماهای سبک پوشش در این کشور تبدیل شود.