کد خبر 1179932
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۶
عضو حزب لیکود نتانیاهو را تحقیر کرد

«دانی دانون» سفیر سابق رژیم صهیونیستی در سازمان ملل با انتشار شماره تلفن نتانیاهو، از رئیس جمهور آمریکا خواست با وی تماس بگیرد!

به گزارش مشرق به نقل از وبگاه عکا، «دانی دانون» سفیر سابق رژیم صهیونیستی در سازمان ملل که ماموریت وی در جولای ۲۰۲۰ به پایان رسید، شامگاه پنج شنبه با انتشار توئیتی جدید خبرساز شد.

بیشتر بخوانید:

نماینده تل‌آویو از بایدن شاکی شد

وی با انتشار شماره تلفنی از نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در توئیت خود نوشت: بایدن با رهبران ۱۰ کشور مختلف جهان تماس گرفته، آیا وقت آن نرسیده با نخست وزیر اسرائیل به عنوان نزدیک‌ترین همپیمان آمریکا تماس بگیرد؟

البته روزنامه صهیونیستی تایمز در واکنش به این توئیت دانون، گزارش داد که شماره تلفن منتشر شده یک شماره قدیمی از نتانیاهو است و از چند وقت پیش از دسترس خارج شده است.

دانون که در فهرست انتخاباتی حزب لیکود نیز جایی ندارد، اخیرا از سمتش به عنوان رئیس جهانی لیکود برکنار شد.

البته انتشار این توئیت با واکنش‌های متعددی روبرو شده، برخی صهیونیست‎‌ها از این اقدام دانون انتقاد کرده و برخی نیز به تمسخر نتانیاهو پرداخته‌اند.

پیشتر منابع صهیونیستی علت عدم تماس بایدن با نتانیاهو را خارج شدن رژیم صهیونیستی از بین اولویت‌های اصلی دولت جدید آمریکا عنوان کرده بودند. براین اساس، جو بایدن با توجه به مشکلات داخلی آمریکا و پیامدهای منفی به جامانده از سیاست‌های ترامپ تصمیم دارد فعلا به اولویت‌های اصلی خود در  سر و سامان دادن به شرایط داخل آمریکا بپردازد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
    2 0
    من اگه جاى بايدن بى غيرت بودم چوب تو آستين اين بى پدر ميكردم ! عاخه كدوم انسان با شرفى براى گفت و گو با يه ابر جنايتكار پست و بى آبرو پيش قدم ميشه ؟! خاك بر سرت بايدن اگه به اين كفتار هار زنگ بزنى !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس