کد خبر 1179806
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱

امروزه اجاره ون از مراکز معتبر مربوط به کرایه خودرو به ویژه در شهر تهران گسترش یافته است که شامل انواع ون‌های لوکس تشریفاتی، معمولی، با راننده، بدون راننده و ... می‌شوند. اجاره ون جزو خدمات مهم شرکت‌های اجاره خودرو است که برای ارائه خدمات، مراکز معتبر زیادی مبادرت به اجاره ون در داخل شهر تهران و یا ترانسفر فرودگاهی دارند. اجاره ون در تهران به دلیل اینکه امور تشریفاتی در این شهر رواج بسیاری دارد، مورد استفاده بسیاری از شرکت‌ها و افراد می باشد. اجاره ون ها با شرایط مختلفی صورت می گیرد که در اغلب موارد ون ها همراه با راننده کرایه داده می‌شوند. اگر قصد اجاره ون برای موسسه، مجموعه کاری، سفر خانوادگی و ... را دارید و یا مایل هستید با شرایط و چگونگی اجاره ون آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید.

اجاره ون در شرق تهران

اجاره ون چیست؟

اجاره ون یکی از خدمات پرطرفدار متقاضیان از شرکت‌های اجاره خودرو می باشد. اجاره ون به صورت بدون راننده و با راننده صورت می گیرد. خدمات اجاره ون در تمام شهرهای ایران ارائه می شود؛ اما در تهران متقاضیان بیشتری دارد. انواع ون اجاره‌ای با ظرفیت‌های گوناگون و در مدل های متنوع خودرو در موسسات موجود می باشند. اجاره ون در ظرفیت ۶ تا ۱۴ نفر در دسترس بوده و مهم‌ترین خدمات مربوط به اجاره ون تشریفاتی با امکانات بسیار بالا می‌باشند. ون ها به صورت ساعتی درون شهری و کیلومتری برون شهری اجاره داده شده که تعیین کننده قیمت کرایه ی ون نهایی است. انواع شرایط برای اجاره ون به صورت با راننده و بدون راننده وجود دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

خدمات اجاره ون همراه با راننده

متقاضیان اغلب به نبال اجاره ون به‌ صورت همراه با راننده هستند. شما می‌توانید با توجه تعداد نفرات از خدمات کرایه ون این شرکت بهره‌مند شوید. مشتریان عزیز می‌توانند کلیه ون‌های موجود را به‌صورت با راننده کرایه کنند. رانندگان ون باید کاملا مجرب و حرفه ای باشند. این شرایط برای رانندگان فعال در بخش اجاره ون تشریفاتی بسیار مهم تر می باشد. در شرکت های معتبر فعال در زمینه اجاره ون رانندگان مسلط به زبان‌های خارجی شامل انگلیسی، عربی، فرانسوی و ... بوده و در صورت درخواست متقاضی راننده‌ مسلط به زبان مورد نیاز در اختیار قرار می‌گیرد. اجاره ون با راننده شامل تمامی مدل ون‌های توریستی، تشریفاتی، VIP، ترانسفر فرودگاهی و ... است.

خدمات اجاره ون بدون راننده

اجاره ون بدون راننده یک گزینه مناسب برای افرادی است که می‌خواهند به‌ شکل گروهی، دوستانه و یا خانوادگی سفر کنند. برای اجاره ون بدون راننده همانند اجاره خودرو بدون راننده بوده که شرایطی لازم است. این شرایط شامل داشتن گواهینامه پایه دو، گواهی شغلی، کارت ملی و ... است. برای افراد غیر ایرانی نیز ارائه گواهینامه پایه دو بین المللی و عکس پاسپورت و بلیط کافی می باشد.

خدمات VIP ارائه شده توسط موسسات اجاره ون

مجموعه های معتبر این امکان را فراهم آورده اند تا در صورت نیاز و درخواست مشتری، خدمات VIP و اضافه‌ای را در اختیار مسافر و مشتریان خود قرار دهند. این خدمات شامل موارد زیر می باشد:

اجاره ون در شرق تهران

  • صندلی کودک
  • اینترنت Wifi
  • راننده مسلط به زبان خارجی (انگلیسی، فرانسه و ...)
  • تور لیدر و ...

هزینه و قیمت اجاره ون در تهران

هزینه و قیمت اجاره ون با توجه به نوع ون که معمولی بوده و یا تشریفاتی، مسافت طی شده برای نیاز مسافر و دیگر شرایط محاسبه می گردد. بالطبع هزینه ها در جابه‌جایی‌ها و سفرهای برون‌ شهری متفاوت از هزینه های سفر کوتاه شهری محاسبه می ‌شود. قیمت اجاره ون با توجه به مناطقی که خودرو باید طی کند ( مثلا منطقه خارج از طرح ترافیک)، کیلومتر اضافه، تاریخ سرویس (ایام تعطیل) و اینکه اجاره کننده از نوع مشتریان VIP باشد، بسیار تعیین کننده است. نحوه محاسبه هزینه برای اجاره ون برای خارج از شهر تهران با توجه به نوع خودرو و نوع دربستی و یا بلند مدت بودن اجاره ون، متغیر بوده و کاملا توافقی است و این نکته حائز اهمیت است که قیمت‌ها باید منطبق با تعرفه های اعلام شده ‌باشند.

اجاره ون از مجموعه معتبر تهران رنت ون

شرکت اجاره ون و اتوبوس رنت ون با همکاری تیمی حرفه ای در خصوص اجاره انواع خودرو های گروهی اقدام به ارائه خدمات می کند. این مجموعه برای اجاره هر نوع خودروی ون اعم از تشریفاتی، اسپورت و ... می‌تواند با تیم مجرب خود همکاری نماید. این مجموعه اجاره ون دربستی در تهران متشکل از مجرب ترین و با سابقه ترین رانندگان تشریفات و سرویس های دربستی با خودروهای ویژه و در تعداد بیش از ده ها خودرو به متقاضیان خدمت رسانی می نماید. این خدمت رسانی شامل سرویس های توریستی، کرایه ون ساعتی و درون شهری، ترانسفر تشریفاتی و فرودگاهی و ... می باشد.

انواع مدل های خودرو برای اجاره ون در تهران رنت ون

سه نوع ون اجاره ای در این مجموعه وجود دارد که بهترین خدمات را با خودروی با کیفیت و راننده حرفه ای به مشتری عرضه می کنند، خودروها از جمله:

  • ون تویوتا هایس Toyota HIACE
  • ون هیوندای Hyundai H350
  • ون بنز ویتو Benz VITO

کلام پایانی

اجاره ون در شرق تهران

اجاره ون در تهران برای هر محله می تواند توسط نمایندگی همان محدوده پشتیبانی شود. اجاره ون در شرق تهران شامل محله های شرق تهران از جمله: پاسداران، تهران پارس، حکیمیه، تهران نو، شمیران نو، مجیدیه، رسالت، هفت حوض، وحیدیه، نظام آباد، نارمک، دماوند و … است که در تهران شامل مناطق تحت پوشش خدمات اجاره ون تهران توسط مجموعه تهران رنت ون می باشند. تهران رنت ون از جمله مجموعه های قدیمی اجاره ون در تهران می باشد که خدمات خود را به صورت تخصصی تنها با خودروی ون و با رانندگان آموزش دیده، انجام می دهد. ناوگان حمل و نقل اجاره ون تهران رنت ون، با رانندگان مجرب در زمینه اجاره ون در مناطق مختلف تهران، برای مسافرت به شهرهای دیگر، ترانسفر فرودگاه امام و مهر آباد و ... خدمات ارائه می کند. پس از انتخاب ون مد نظرتان متقاضی و با اعلام برنامه سفر کارشناسان قیمت تمام ‌شده و پیش ‌فاکتور را اعلام می نمایند. پشتیبانی این مجموعه به صورت 24 ساعته پاسخگو می باشد.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس