کد خبر 1179239
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷
شیری: حق‌ پرسپولیس این نیست

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با مقایسه شرایط این تیم با استقلال که بازیکنانش می‌گویند تیم‌شان اوضاع خوبی ندارد، گفت: اوضاع‌مان بد نیست ولی به عنوان تیمی که هر سال قهرمان می‌شود، حق‌مان هم این نیست.

به گزارش مشرق، مهدی شیری در پایان دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان در چارچوب دیدار معوقه هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران که در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با برتری یک بر صفر سرخ‌پوشان پایتخت پایان یافت اظهار کرد: در این مسابقه می‌توانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم اما مثل مسابقات قبلی این استفاده را نکردیم و نتوانستیم به تعداد گل‌های بیبشتری برسیم.

این بازیکن تنها امتیاز پرسپولیس در شرایط فعلی را دیدارهای معوقه این تیم خواند و گفت: می‌توانیم با کسب امتیازهای لازم در دیدارهای معوقه، قهرمان نیم فصل شویم.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه بازیکنان استقلال از وضعیت این تیم گلایه دارند، وضعیت این روزهای پرسپولیس چگونه است افزود: اوضاع‌مان بد نیست ولی به عنوان تیمی که هر سال قهرمان می‌شود، حق‌مان هم این نیست و امیدواریم نگاه ویژه به پرسپولیس وجود داشته باشد.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب دیداری معوقه از هفته نهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف مس رفسنجان رفت و این تیم را با تک گل سیدجلال حسینی شکست داد و به رتبه سوم جدول رده بندی صعود کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • آبی دل IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    0 0
    شما ۴ جام بهتون دادن که یکی از آنها حقتون نبوده
    • IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
      1 0
      چرا؟ احساس نمیکنی بی انصافیه باشه؟ ینی میشه 5 تا جام و تو 4 سال به یه تیم داد به همین راحتی؟
    • فرشید IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
      1 0
      احسنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس