کد خبر 1179227
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵
ربیعی: عجول بودیم و اعتماد به‌نفس‌مان کم بود/ با ۱۰ نفره شدن کارمان سخت شد

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: برابر پرسپولیس ۱۰ نفره شدیم و کارمان سخت شد.

به گزارش مشرق، محمد ربیعی پس از شکست یک بر صفر مس رفسنجان مقابل پرسپولیس گفت: به آقای گل‌محمدی تبریک می‌گویم. بازی خوبی داشتیم. نیمه اول را کنترل کردیم و نیمه دوم اسیر یک ضربه کرنر شدیم. بعد از آن که حملات‌مان را طرح‌ریزی کردیم اما متاسفانه ۱۰ نفره شدیم و کارمان سخت شد. به بچه‌های خودمان خسته‌نباشید می‌گویم.

وی در نشست خبری نیز گفت: با اینکه برنامه داشتیم و می‌دانستیم سیدجلال حسینی در بازی هفته گذشته هم روی ضربه ایستگاهی گل زده، اما بازهم گل زد. سعی کردیم به بازی مسلط شویم تا به گل برسیم. دو سه توپ وارد محوطه جریمه پرسپولیس کردیم و نزدیک به گل هم شدیم، اما با اخراج یک بازیکن کارمان سخت شد.

وی ادامه داد: به بازیکنانم تبریک می‌گویم که تلاش کردند و یک جاهایی خوب هم بودند. با این حال آنها گاهی عجول بودند یا اعتماد به نفس‌شان کم بود که البته به چند بازیکن جوان‌مان حق می‌دهم دچار اشتباه شوند. آنها برای اولین بار در استادیوم آزادی بازی می‌کردند و همین جا باید اشتباه کنند و ساخته شوند. با این حال خوشحالم در اولین سالی که به لیگ برتر صعود کردیم، شخصیت خوبی برای مس ساخته‌ایم و اگر نقطه ضعفی هم داشته باشیم، باید این آنها را برطرف کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    0 0
    آقای ربیعی خسته نباشی درودبرشماباساختن چنین تیمی باسابقه کم .بهانه تراشی هم نمیکنی پس ازباخت منطقی صحبت میکنی کاش مربیان لیگ برتر امثال فکری بی فکر منطق ازشماها یادبگیرد
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    0 0
    من یه پرسپولیسی قدیمی هستم ولی از بازی مس کرمان لذت بردم واقعا جای تقدیر وقدرشناسی دارد درود به آقای ربیعی وکادر فنی مس وبه امید موفقیت دربازیهای آینده شان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس