کد خبر 1179120
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
سه بازیکن استقلال در آستانه محرومیت

تیم فوتبال استقلال در حالی باید در هفته پانزدهم مقابل سپاهان به میدان برود که سه بازیکن این تیم در آستانه محرومیت قرار دارند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران از هفته پانزدهم رقابتهای لیگ برتر میهمان تیم سپاهان اصفهان است و امتیازات این دیدار به اندازه‌ای مهم است که هیچ یک از دو تیم راضی به از دست دادن آن نباشند.

آبی پوشان تهران در حالی برای این بازی آماده می‌شوند که سه بازیکن آنها در دیدارهای قبلی ۳ بار با کارت زرد داوران جریمه شده و در صورت دریافت کارت زرد مقابل سپاهان، با محرومیت مواجه شده و دیدار بعدی تیم‌شان را از دست خواهند داد.

بر اساس این گزارش، داریوش شجاعیان، محمد دانشگر و محمد نادری بازیکنان ۳ اخطاره استقلال هستند که خطر محرومیت و از دست دادن دیدار بعدی آبی پوشان آنها و تیم‌شان را تهدید می کند. 

دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان در چارچوب هفته پانزدهم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۷:۱۰ روز شنبه ۲۷ بهمن در اصفهان برگزار می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جوادp IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    2 0
    خخخ کیسه هاچندروزبعدازسالهای سال صدرجدول رادیدن چنان جوگیرشدن ک یکی میگن اگه قهرمانی ازماگرفته بشه توانی شده اخه یکی نیست بگه ینگاهی بجدول بندازید. ببینیدتازه وسطهای لیگه کلی بازی مونده.. اصلاببینیدتاسه تابازی دیگه شمادهم جدول رابچشم میبینید..احتمال میدم منظورشون سال دیگه بوده قهرمانی دسته اول یادسته دوم نه لیگ برترخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس