کد خبر 1178741
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹
چمران: ملت ایران مردم لبنان را تنها نمی گذارند

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه ائتلاف به‌دنبال مشارکت هرچه فعال‌تر ولی فعال هوشمند است، گفت: گزینه‌ای که انتخاب می شود باید شایسته و توانمند و جوان باشد.

به گزارش مشرق، مهدی چمران عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی عصر امروز در در آیین رونمایی از برنامه و نقشه راه (دولت مردمی و تحول‌گرا) اظهار داشت: انتخابات چند رکن دارد که اولین رکن حضور گسترده مردمی و مشارکت حداکثری هوشمند است نه مشارکت هیجانی و احساسی، چون مشارکت احساسی منجر به پشیمانی می‌شود که امروز آن را می‌بینیم.

چمران ضمن تاکید بر اینکه ائتلاف نیروهای انقلاب هم به‌دنبال مشارکت هرچه فعال‌تر ولی فعال هوشمند است، اظهار داشت: گزینه‌ای که انتخاب می شود باید شایسته و توانمند و جوان باشد.

وی با بیان اینکه انتخاب ما فقط رییس جمهور نباشد و باید گروهی که با او همکاری می‌کنند هم مشخص باشد گفت: بعد از انتخابات باید نظارت کنیم و باید کسانی که انتخاب می‌کنند باید رصد و حمایت و هدایت کنند. 

رییس سابق شورای شهر تهران ضمن بیان اینکه مشکل اول و مهم ما مدیریت است، گفت: مدیریت ما مخصوصا در حوزه فرهنگی ناکارآمد است و دشمن متوجه دوگانگی ها می‌شود و این را در جامعه می‌دمد و دوگانه حاکمیت و دولت بوجود می‌آورد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    4 0
    رای ما یک کلام قالیباف والسلام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس