کد خبر 1178499
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
رئیس کمیته استیناف: شکایت شهر خودرو به دست ما نرسیده/ وکیل پرسپولیس: احتمالاً فرآیند اداری طولانی شده است

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: هنوز پرونده اعتراض باشگاه پرسپولیس به رأی کمیته وضعیت در پرونده شکایت باشگاه شهر خودرو به دست ما نرسیده است.

به گزارش مشرق، باشگاه شهر خودرو خراسان روز گذشته، ضرب‌العجل 48 ساعته‌ای را برای باشگاه پرسپولیس به‌منظور پرداخت مبلغ حدود 8 میلیارد تومان بابت صدور رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی تعیین و تهدید کرد در صورت عدم پرداخت این مبلغ شکایت خود را در AFC پیگیری خواهد کرد.

پس از این اتفاق، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد لایحه اعتراضی خود به رأی کمیته وضعیت را به کمیته استیناف ارسال کرده و باید منتظر رأی این کمیته درباره پرونده شکایت باشگاه شهر خودرو بود.

علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف در این باره گفت: این پرونده هنوز به دست ما نرسیده است. اگر کمیته وضعیت حکمی صادر کرده و باشگاه پرسپولیس هم به آن اعتراض داشته باشد، روند اداری دارد که مدتی زمان می‌برد تا پرونده به دست ما برسد، ولی هنوز چیزی به دست ما نرسیده و در صورت دریافت این پرونده به آن رسیدگی و رأی صادر خواهد شد.

در همین راستا با امیر ساعدوکیل برای پیگیری این موضوع تماس گرفتیم که وکیل باشگاه پرسپولیس در واکنش به اظهارات رئیس کمیته استیناف گفت: روز پنجشنبه هفته گذشته لایحه اعتراضی خود به رأی کمیته وضعیت را به کمیته استیناف ارسال کردیم. احتمالاً فرآیند اداری تا لایحه ارسالی در کارتابل کمیته استیناف قرار گیرد کمی طولانی شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس