کد خبر 1178489
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
بورس نمایه

خالص سفارشات فروش سهام از رقم ۵۱۵میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت تقاضا در استخراج زغال سنگ بیش از سایرین بود و همچنین سهام سپیدار سیستم آسیا به ۱۳.۳درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۹۳۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش هزار و ۴۲۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۵۱۵میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «کزغال»، «وسپهر» و «سپیدار» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام زغال سنگ پروده طبس ۳۵۰میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد. بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «کیسون»، «وسدید» و «گدنا» در نوبت انتظار است.

بیشتر بخوانید:

شاخص کل بورس تا کجا رشد می‌کند؟

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۱۶۰میلیارد تومان (۶۰درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۶۴۰میلیارد تومان (۴۵درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۳۷نماد و حجم صف‌های فروش در ۴۰نماد بیش از ۱۰ یلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف سپیدار سیستم آسیا به ۱۳.۳درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«استخراج زغال سنگ» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۳۵۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۳۱۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «هتل و رستوران» با فشار فروش ۱۳۵میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۴۱درصد از سه هزار و ۳۵۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع سه هزار و ۹۰۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۸۶درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به هفت هزار و ۲۵۰میلیارد تومان خواهد رسید.

صف‌های خرید و فروش امروز در بورس +جدول

صف‌های خرید و فروش امروز در بورس +جدول

منبع:اقتصادآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس