مخالفان نتانیاهو مقابل دادگاه رسیدگی به اتهامات او تجمع می‌کنند - کراپ‌شده

مخالفان نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کردند که فردا دوشنبه مقابل دادگاه محل برگزاری جلسه رسیدگی به اتهامات فساد وی تجمع اعتراضی برگزار می‌کنند.

به گزارش مشرق،   معترضان به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی یکشنبه شب به وقت تهران اعلام کردند که فردا همزمان با برگزاری دادگاه وی به تظاهرات ادامه خواهند داد.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» پیش از محاکمه بنیامین نتانیاهو که قرار است صبح روز دوشنبه برگزار شود، معترضان مقابل دادگاه در قدس اشغالی اعتراض خواهند کرد. تجمع معترضان ساعت هفت صبح به وقت محلی آغاز می‌شود.

پلیس رژیم صهیونیستی سه پرونده در خصوص فساد دولتی و مالی علیه نتانیاهو تشکیل داده و طی سه سال اخیر از منابع مختلفی شامل دستیاران و وزیران پیشین کابینه، بازجویی کرده است.

در بیانیه جنبش موسوم به «جنایت نخست وزیر» از برگزار کنندگان تجمعات اخیر علیه نتانیاهو اعلام کرد که معترضان فردا دست نوشته‌هایی حمل خواهند کرد که بر روی آن‌ها نوشته شده است، فساد را از میان بردارید. تظاهرکنندگان خواستار استعفای نتانیاهو به دلیل فساد مالی، رشوه، کلاهبرداری و ضعف در مدیریت در مواجهه با کرونا هستند.

 شنبه شب نیز معترضان گروه موسوم به «پرچم‌های سیاه» مقابل اقامتگاه نتانیاهو در شرق قدس اشغالی تجمع کردند و  تصاویر و فیلم‌های منتشر شده از این رویداد نیز نشان می‌دهد معترضان به نتانیاهو با وجود همه گیری کرونا در حالیکه ماسک زده بودند با در دست داشتن دست نوشته‌ها و پرچم‌های سیاه به سوی اقامتگاه نتانیاهو حرکت کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس