کد خبر 1177925
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۱
جباری: پرسپولیس به زودی صدرنشین می‌شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان با پیروزی‌هایی که به دست آوردند، شرایط خوبی دارند و به زودی صدرنشین لیگ برتر خواهند شد.

به گزارش مشرق، «رضا جباری» اظهار داشت: در روزهای اخیر اتفاقات تلخی برای پرسپولیس رخ داده است که تا ابد روحمان را آزرده خاطر کرد. درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان برای من و هواداران فوتبال باور کردنی نیست، این دو نفر از بهترین و با اخلاق‌ترین فوتبالیست‌های ایران بودند که همه به آنها علاقه داشتند.

وی افزود: پرسپولیس نمایش خوبی را مقابل تراکتور به نمایش گذاشت و توانست قدرت خود را به حریف دیکته کند. آنها در طول ۹۰ دقیقه جریان مسابقه حاکم مطلق‌ توپ و میدان بودند.

پیشکسوت پرسپولیس همچنین خاطرنشان کرد: مهدی ترابی به پرسپولیس پیوست و حضور او باعث خواهد شد تا قدرت تهاجمی قرمزپوشان افزایش پیدا کند.

جباری تصریح کرد: پرسپولیس با پیروزی که به دست آورده شرایط خوبی به دست آورده و به زودی صدرنشین لیگ برتر خواهد شد.

وی تاکید کرد: پرسپولیس در این فصل هم شایسته عنوان قهرمانی در لیگ برتر است و این توانایی را دارد که بازهم جام را به دست آورد. آنها از نظر مربی و بازیکن در سطح بالایی قرار دارند.

بازیکن اسبق پرسپولیس در پایان گفت: در روزهای اخیر برخی‌ها می‌کوشند برای پرسپولیس حاشیه‌سازی کنند و ترمز موفقیت‌های این تیم را بکشند و باید حواس قرمزپوشان جمع باشد تا اسیر این حاشیه‌ها نشوند.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران موفق شد با نتیجه یک بر صفر تراکتور را شکست دهد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    9 16
    اونکه معلومه، از شدت پیدا کردن حاشیه ها برای استقلال مثل چند فصل اخیر کاملا معلومه که استارت به زیر کشیدن تیمها برای بالا اومدن سوگلی زده شده
    • فاتح قلبها ***پرسپولیس قهرمان IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      12 7
      بسوز که سوز تو کارها بکند ........میبینم که با این همه بازیکنای میلیاردی باز هم میترسید ....آخه تیم دوچرخه سواران هم شد تیم ....آب یخ بریز اونجات که میسوزه البته اگه پماد گیرت نیومده ....کیسه کش ...مثلا سید حسین حسینی وزیر بهش گفت که گل به خودی بزن ...خخخخخخخ
    • علیرضا IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      8 5
      اصلا استقلالی ها خودشون دنبال حاشیه هستند
    • IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      0 1
      کدوم حاشیه؟ چرا یه پرس غذا میدینم شد حاشیه؟ مرفهین بیدرد اصلا نمیدونن حاشیه چی هست!
  • رضا IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    8 6
    آقای جباری این طور که نتایج بازیهای لیگ توسط بابا مسعود و شرکا مهندسی شده و پرسپولیس با تبانی، بازی کثیف و گلهای مردودی که توسط داوران تایید می شود معلومه که این تیم را قهرمان می کنند.
    • IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      3 1
      چه مهندسی؟ چه گل مردودی؟ کدوم بازی کدوم گل به کدوم دلیل؟ با دلیل و مستند حرف بزن یا دهنت وببند وحرف مفت نزن!!!
    • محمد IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      0 1
      نایب قهرمان آسیا برای صدر نشینی در لیگ ایران نیاز به هییییییییییییچ تبانی و....... نداره!!!
  • ناشناس IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    5 5
    آب يخ بايد کي بريزند وقتي که دولت روحاني بابا مسعود و آقاي شکوري باند مافيا تشريف را بردند آن موقع ديدن دارد تيم پرسپوليس را شما خجالت نمي کشيد وقتي که آقاي خوردبين از او مصاحبه کردند گفتند که همان موقع هم استقلال قهرمان اسيا شد تيمها در سطح بالايي بودن يا مگه بشار حسن بازيکن شما نگفت که استقلال پر افتخارترين تيم ايران است بسه خجالت بکشيد
    • IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      0 0
      باشه شما دو تا قهرمانی دارین، چه ربطی داره به بابا مسعود واین مسخره بازیا که دارین در میارین؟ ینی فقط شما باید قهرمان باشید واگه نتونستین توطئس؟ این دولت 6 ماه دیگه میره ببینم اونوخ چه بهونه ای دارین؟ منتظــــــــــــــــــــــــــــریم!
    • مصطفی IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      0 0
      دادا اگه به گفتن این و اون باشه قیلچخانی هم گفت ما تو تیم تاج داورها رو خودمون قبل بازی انتخاب میکردیم زیاد از تاج حکومتی تر هم مگه داریم هیسسسسس
  • پرسپولیسی IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    0 0
    چی فکر کردین این. وت برد آخرهم بخاطر این دو عزیر از دست رفته بود که باعث شد پرسپولیسیها لباس مشکی بپوشن وهجومی بازی کنن حتما این دو بازی آخر میبازن
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    1 1
    محمود کتری خودش رییس حاشیه هست
  • بهبودی IR ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    0 0
    بعضی از این هوادارهای استقلال ارزش ندارند که بخوای جوابشون رو بدی کله شون رو عین کبک کردن زیر یه متر برف یکسره بهانه میارن و مشکلات تیم شون رو گردن کسای دیگه می ندازن آقا بازیکناتون تو هر بازی سه جهارتا گل بزنن راحت قهرمان شید ببینیم کسی میتونه جلوتون رو بگیره یانه. والا با این نوناشون.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس