مدیرعامل توزیع برق یزد؛ یزدی‌ها 141 میلیارد تومان بدهی دارند - کراپ‌شده

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد گفت: ۱۴۱ میلیارد تومان قبض وصول نشده برق در استان یزد وجود دارد که بخش عمده‌ای از این بدهی مربوط به صنایع و معادن است.

به گزارش مشرق، آرش نواب ظهر امروز در نشست خبری آنلاین خانه مطبوعات و رسانه‌های استان مدیریت منابع انرژی را وظیفه همگانی دانست و اظهار کرد: اجرای ۹۴ طرح برق‌رسانی به اعتباری بالغ بر ۵۳۴ میلیارد تومان از جمله اقدامات در دستور کار شرکت توزیع برق در استان یزد است.

وی مناطق محروم و برق رسانی به روستاهای استان را از جمله اولویت‌های اجرایی در تدوین برنامه‌های شرکت توزیع برق دانست و افزود: در حال حاضر ۹۴۳ روستای استان یزد از نعمت برق برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق یزد در ادمه با بیان این‌که قبل از انقلاب تنها ۵۲ روستا در این استان برق داشتند، گفت: اکنون هیچ روستای بالای پنج خانوار جمعیتی در استان یزد بدون برق نیست.

نواب برق‌رسانی ۱۰۰ درصد روستاهای استان را از جمله اقدامات در دستور کار شرکت توزیع برق عنوان و تصریح کرد: خوشبختانه با اقدامات زیرساختی که انجام شده میزان خاموشی برق در استان یزد تقریبا صفر شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که در حال حاضر ۷۱۰ هزار مشرکت برق در استان یزد تحت پوشش شرکت توزیع برق هستند، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۸۰ درصد مشترکان خانگی، ۱۳.۵ درصد تجاری، ۲.۳ درصد عمومی، ۱.۷ درصد صنعتی و ۱.۴ درصد مشترکین بخش کشاورزی هستند.

نواب در پایان با اشاره به بدهی ۱۴۱ میلیارد تومانی یزدی‌ها به شرکت توزیع برق، اظهار کرد: عمده این مبلغ مربوط به بخش صنعت و معدن است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    1 0
    مدیرعامل توزیع برق یزد؛ یزدی‌ها 141 میلیارد تومان بدهی دارند. که عمده آن از صنایع و معادن است. بهشون بگید برقی پول برق رو به حساب بریزید وگرنه برقی برقتون رو قطع میکنیم. بعد میبینید برقی جرینگی میگذارن رو میز. وزارت صمت به کدام سمت میرود؟
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    3 0
    استان افتابی یزد بهترین مکان برای نصب پنلهای آفتابی هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس