اقدام قابل تقدیر کانون مشوقین استقلال| اجرای طرح موزائیکی به زبان فارسی+عکس

کانون مشوقین باشگاه استقلال روز گذشته طرح موزائیکی با حمایت از این تیم را با زبان فارسی به نمایش گذاشتند که قابل توجه بود.

به گزارش مشرق، مدت‌هاست فرهنگ غلط استفاده از طرح‌های موزائیکی بی معنا و به زبان خارجی توسط باشگاه‌های مختلف روی سکوها تبدیل به یک عادت شده و عملا هیچکس روی این طرح‌ها نظارت درستی ندارد. طی سال‌های گذشته بارها روی سکوهای استادیوم آزادی شاهد طرح های موزائیکی با استفاده از فرهنگ کشورهای شرق آسیا و اروپا بودیم اما این کار هیچ خروجی به فرهنگ تماشاگران داخل کشور اضافه نکرد و تنها کری‌های سخیف و بی معنی ایجاد می‌شد.

هواداران تیم های شهرستانی نیز تحت تاثیر رفتار 2 باشگاه پرطرفدار پایتخت، طرح‌هایی عجیب و غریب را روی سکوها به خصوص در ایام کرونا که تماشاگری در استادیوم نیست اجرا کردند که هیچ کدام از این برنامه‌ها مورد توجه قرار نگرفت.

اقدام قابل تقدیر کانون مشوقین استقلال| اجرای طرح موزائیکی به زبان فارسی+عکس

در این بین برخی تیم‌ها برای آنکه نشان بدهند چیزی از رقیب خود کم ندارند، عینا از تیم های شرق آسیا طرح های موزائیکی را کپی کرده و همان طرح را با رنگ تیم مورد علاقه خود روی سکوها نمایش دادند اما این بار کانون هواداران استقلال در اقدامی قابل توجه با استفاده از زبان فارسی، نام تیم خود را روی سکوها نقش بسته و فضای خوبی را در ورزشگاه آزادی ایجاد کرد.

این برای اولین بار در فصل اخیر است که طرح موزائیکی در ورزشگاه‌های ایران با زبان فارسی به نمایش در آمده است. اگرچه معمولا برای اجرای چنین برنامه‌هایی روی سکوها مشکلات بسیار زیادی به وجود می‌آید و نصب و جمع کردن این کارتن پلاس‌ها کاری بسیار سخت محسوب می‌شود اما اقدام کانون مشوقین استقلال در روزی سرد و بارانی قابل تقدیر است و نشان داد که اگر دغدغه فرهنگی ملی وی دینی وجود داشته باشد، هر کاری شدنی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    6 0
    استقلال تیم ریشه دار و با فرهنگی هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس