کد خبر 1177439
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۹
ناامیدکننده‌ترین خریدهای رئال ؛ بررسی سندروم مصدومیت در مادرید

ادن ازارد به سندروم مصدومیت در رئال مادرید دچار شده و مثل روبن، کاکا و دیگر ستاره‌های کهکشانی‌ها به یکی از ناامیدکننده‌ترین خریدهای این باشگاه لقب گرفته است.

به گزارش مشرق، ادن ازارد دوباره به مدت یک ماه مصدوم شد تا انتقادها از این بازیکن و خرید 100 میلیونی رئال مادرید بالا گیرد.

بازیکن تکنیکی بلژیکی به عنوان ستاره چلسی، یکی از بهترین بازیکنان جام جهانی، بهترین بازیکن لیگ اروپا و یکی از تاثیرگذارترین مهاجمان لیگ برتر به رئال مادرید آمد ولی اصلا نتوانست تاثیرگذار باشد. او در بیشتر مسابقات مصدوم بود و سندروم آسیب دیدگی در رئال مادرید گریبانش را گرفت.

بیشتر بخوانید:

عصبانیت بی سابقه زیدان در نشست خبری

در گزارش زیر سعی داریم به بررسی مهمترین بازیکنانی که در رئال مادرید به دلیل مصدومیت نتوانستند درخشان ظاهر شوند، بپردازیم.

*رابرت پروسینچکی

ناامیدکننده‌ترین خریدهای رئال

او جواهر فوتبال اروپا بود و توانسته بود در سال 1991 با ستاره سرخ بلگراد قهرمان اروپا شود. رئال مادرید به همین دلیل این ستاره را خرید ولی انتقال او به یک فاجعه بدل شد.

ستاره کروات طی 9 ماه حضورش در رئال مادرید 5 بار مصدوم شد و که همه آنها آسیب‌های عضلانی بود. طور عجیب و غریب ، مشکلات عضلانی پروسینچکی با عفونت در ارتباط بود و معلوم شد که کروات به مادرید رسیده و قبلاً به بیماری پیوره (دندان) مبتلا شده است ، اگرچه این مسئله با سفر به دندانپزشک برطرف شد.

با تمام این مصدومیت‌ها، پروسینچکی طی 4 فصل نتوانست برای مادرید درخشان ظاهر شود و فصل آخر خود را (1994-1995) در رئال اویدو به صورت قرضی بازی کرد.

*جاناتان وودگیت

ناامیدکننده‌ترین خریدهای رئال

ستاره انگلیسی سال 2004 از نیوکاسل راهی رئال شد ولی خیلی دیر توانست اولین بازی خود را برای مادرید به ثبت رساند. او پس از 11 ماه مصدومیت توانست اولین بازی خود را به ثبت رساند.

وودگیت تنها 66 دقیقه برای رئال بازی کرد و دوباره مصدوم شد تا روزهای این ستاره انگلیسی در مادرید به پایان رسد. او طی 2 فصل تنها 14 بار در ترکیب رئال قرار گرفت.

آرین روبن

ناامیدکننده‌ترین خریدهای رئال

او پس از اینکه در چلسی به ستاره تبدیل شده بود به سانتیاگو برنابئو آمد تا روزهای درخشانش را در مادرید ادامه دهد. داستان او را خیلی می‌توان با ادن ازارد مقایسه کرد ولی فرق بزرگ آنها این بود که روبن در استمفورد نیز با مصدومیت‌های زیادی روبه‌رو شده بود.

روبن اما در مادرید شرایطش بدتر شد و نتوانست ریتم خود را در این باشگاه بدست آورد. ستاره هلندی بدون هیچ درخششی در مادرید، اسپانیا را به مقصد آلمان ترک کرد تا در بایرن مونیخ دوباره به یکی از بهترین‌های دنیا نام گیرد.

*کاکا

ناامیدکننده‌ترین خریدهای رئال

پس از سالیان سال درخشش در میلان، دارنده توپ  طلا در سال 2009 از سن سیرو راهی سانتیاگو برنابئو شد. اما اتفاقات برای او خوب پیش نرفت و به خاطر مصدومیت‌ها نتوانست مسیری ثابت را طی کند.

کاکا پس از مصدومیت‌ها نتوانست مورینیو را برای رسیدن به ترکیب اصلی و بازی عادی نیز قانع کند و به همین دلیل پشت عناصر فراوان خط حمله رئال ماند و به یک نیمکت نشین نام گرفت.

ستاره برزیلی پس از 4 فصل بازی در رئال و نمایشی معمولی به میلان بازگشت و عملاً فوتبالش به پایان رسید.

*گرت بیل

ناامیدکننده‌ترین خریدهای رئال

کارنامه بیل در مادرید را می‌توان به 2 قسمت تبدیل کرد. او در ابتدای ورودش درخشان ظاهر شد و لحظاتی جادویی را برای موفقیت مادرید رقم زد.

بخش دوم دوران او در مادرید اما با مصدومیت‌های زیادی همراه بود. آنقدر این آسیب‌ها و دوری‌های بیل از میادین فراوان شد که صدای طرفداران مادرید نیز درآمد. او بیش از 2 فصل و نیم را طی 9 سال بازی از دست داد و 8 آسیب جدی و 21 مصدومیت عضلانی را به ثبت رسانید.

آیا ادن ازارد نیز به مانند ستاره‌های فوق دوران پایانش در مادرید آغاز شده است؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس