کد خبر 1177364
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴
مظاهری: تفکرات فکری برای گلرهایی که شاگردش بودند، سنگین است

دروازه‌‎بان تیم فوتبال استقلال گفت: من هیچ وقت نگفتم استقلال تاکتیک ندارد، حرفی در دلم هست که می‌خواهم بگویم، من فکر می‌کنم تفکرات محمود فکری نسبت به گلرها، سنگین است.

به گزارش مشرق، «رشید مظاهری» پس از پایان بازی استقلال و نساجی مازندران که با پیروزی یک بر صفر آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استقلال خیلی خوب مقابل نساجی مازندران بازی کرد و در پایان توانست سه امتیاز مهم را به نام خود ثبت کند.

وی افزود: من هیچ وقت نگفتم استقلال تاکتیک ندارد، حرفی در دلم هست که می‌خواهم بگویم، من فکر می‌کنم تفکرات محمود فکری نسبت به گلرها، یعنی من، سید حسین حسینی و یا دروازه‌بان‌های دیگری که شاگردش بوده‌اند، برای گلرها سنگین است.

بیشتر بخوانید:

حمله بازیکن استقلال به مدیرعامل

دروازه‌‎بان تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: در جریان ناراحتی وریا غفوری نیستم و نمی‌ دانم چرا و از چه اتفاقی ناراحت بود.

مظاهری تصریح کرد: برخی می‌گویند استقلال چرا نتیجه نمی‌گیرد، آنها بروند ببینند عملکردشان به چه شکل بوده است که این اتفاقات رخ می‌دهد.

وی تاکید کرد: برای تمرین به مجموعه ورزشی انقلاب رفته بودیم اما شرایط زمین این مجموعه ورزشی فاجعه‌آمیز بود و نمی‌شد تمرین کرد.

دروازه‌بان استقلال در پایان گفت: استقلال صدرنشین لیگ برتر است اما تحت فشار زیادی قرار دارد و این اصلا اتفاق خوب نیست.

تیم فوتبال استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه آزادی موفق شد نساجی مازندران را با نتیجه یک بر صفر شکست داده و به صدرنشینی خود ادامه دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    4 5
    سلام من علی اسلامی هستم ۱۵سال دارم من از استقلال بابت بازی نساجی خسته نباشی میگم به خصوص فرشید اسماعیلی گل زد و آقا بز رگوار رشید مظاهری ممنون از هم که خوب بازی کردیم و سطح جدول هستیم با ۲۶امتیاز از همه خسته نباشی میگم خدا قوت وهمین جور بازی کنیم و سطح جدول باشیم قهرمان میشویم
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    3 4
    ما سرور لیگ ایران وپر افتخار ترین تیم ایران هستیم
    • 6666664444 IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
      0 4
      زارررررررررررررت
  • محمدمهدی بهرامی IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    0 0
    آقا رشید گل خسته نباشید خیلی دوست دارم از زحماتت ممنونم
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    3 1
    هر هر هر این دروازه بان 3 فصل دنبال این بود بیاد جای بیرانوند اما چون در سطح ما نبود رفت به کیسه الان هم هی دلش میگیره از کتری گلایه میکنه اما دلیلش فراق یاره
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    0 0
    بیخود کرده اینقد استقلال بدبخت شده که کارش بجایی رسیده که رشید مظاهری بخواد نظر بده خدا لعنت کنه وزیر لنگی رو
  • پرنیا IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    0 0
    سکوت لینگیا
  • Sampishro IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
    0 0
    این موضوع بعدازگذشت سالهابایددوستان ابی به خوبی بدونن که فعلاصاحب خانه به مشکلات ناخواسته درجای خودش نیست امیدوارم رسم امانت داری به جابیاریدوامانت به دست صاحب واقعی اوبه خوبی پس بدیدوشمام به جایگاه وخانه خودتون برید البته ماشمادوستان به زحمت نمیدازیم امااگرخواستید«صـــــدرجــــــــــدول» اب وجاروکنیدکه صاحب خانه اصـــــلی به لطف خداوهمت مثال زدنی سربازان ارتش سرخ دارمیاد ممنونم ازشمادوستان ابی وامیدوارم بهتون این چندوقت خوش گذشته باشه هرچندصدرنشینی کوتاهی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس