کد خبر 1177355
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲
جلالی: بازی با استقلال یک نقطه شروع امیدوار کننده بود

سرمربی نساجی گفت: چیزی که امروز دیدید نقطه شروع امیدوار کننده برای آینده نساجی است و قطعا تیم‌مان را ترمیم خواهیم کرد و روزهای آینده می‌تواند برای نساجی بهتر باشد.

به گزارش مشرق، مجید جلالی پس از شکست نساجی مقابل استقلال اظهار کرد: تحول خوبی که این بازی داشت در ترکیب ما اتفاق افتاد و از 5 بازیکنی استفاده کردیم که برای اولین بار در ترکیب ثابت داشتند بازی می‌کردند. دفاع چپ و دروازبان‌مان برای اولین بار در لیگ برتر بازی می‌کردند و این می‌تواند یک نقطه امیدوار کننده برای ما و برای نساجی باشد. آن چیزی که به خاطرش ناراحت و غمگین هستم این است که بچه‌ها آنقدر زحمت کشیدند که شایسته امتیاز باشد اما متاسفانه با یک شوت شکست خوردیم و دیگر هیچ اندوخته‌ای از این بازی نداریم.

بیشتر بخوانید:

کاپیتان جدید استقلال را در صدر جدول حفظ کرد/ سومین شکست نساجی با جلالی

او ادامه داد: می‌خواهم به هواداران‌مان بگویم که چیزی که امروز دیدید نقطه شروع امیدوار کننده برای آینده نساجی است و قطعا تیم‌مان را ترمیم خواهیم کرد و روزهای آینده می‌تواند برای نساجی بهتر باشد. من سعی کردم آن ظرفیت‌های نهفته‌ای که در پایه نساجی وجود دارد را شناسایی کنم و امروز دیدید که سه نفر از بچه‌های پایه در تیم بازی کردند و این خیلی خوب است.

جلالی اضافه کرد: یه کاری که بچه‌ها انجام دادند خوشبین و امیدوار هستم. اثرات کار دو هفته‌ای‌مان را در زمین دیدیم و خلاقیت یک بازیکن حریف روی یک شوت از راه دور باعث شد نتیجه را واگذار کنیم. در نیمه اول دو شانس خیلی خوب برای گلزنی هم داشتیم و از آن چیزی که انجام شده راضی و ممنون هستم و به آن‌ها می‌گویم که امیدوار باشید. به طور قطع آینده برای ماست و جای نگرانی نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • پرسپولیسی IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    1 0
    آفرین به اقای جلالی مربی گری کار ساده ای همین که بدونی رنگ لباس مشکی برای دروازبان باعث گل نخوردن و بهمزدن تمرکز بازیکن مقابل میشه وپنالتی رو به بیرون میزنه مرسی آقای جلالی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس