سردار نجات

جانشین ‌قرارگاه ثارالله ‌با بیان اینکه آمریکایی‌ها در بیان جزئیات حمله موشکی ایران به عین‌الاسد فقط پنهان‌کاری کردند، گفت: روس‌ها پس از حمله گفتند شما معادلات جهان را عوض کردید.

به گزارش مشرق؛  سردار حسین نجات ‌در همایش تجمع گردان‌های امنیتی سپاه پاکدشت با اشاره به جنایات دشمنان انقلاب اسلامی اظهار داشت: انگلیسی‌ها رضاخان را بر سر کار نشاندند و وقتی احساس خطر کردند وی را برداشته و پسرش را بر سر حکومت نهادند که این نتیجه اعتماد به دشمنان اسلام است.

وی افزود: با عنایت پروردگار و اعتماد ملت به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، رژیمی که مورد اطمینان کامل آمریکا بود از دست جیره‌خواران جهان خارج و تبدیل به حکومت اسلامی شده و در نهایت به مستضعفان تقدیم شد.

جانشین قرارگاه ثارالله با بیان اینکه حکومت علوی بعد از حکومت امام علی(‌ع‌) برحسب اعتماد مردم ایران به امام راحل ایجاد شد، تصریح کرد: این انقلاب ویژگی‌های بسیاری از جمله استقلال را در جهان از خود به نمایش گذاشت. 

سردار نجات در ادامه تأکید کرد: ایران اسلامی با شعار "نه غربی نه شرقی" توانست به یکی از مستقل‌ترین کشورهای جهان تبدیل شود و هیچ‌کس نمی‌تواند به ملت ایران زور بگوید.

وی با اشاره به توانمندی‌های بسیار انقلاب که پس از پیروزی جمهوری اسلامی شکل گرفت تصریح کرد: جمهوری اسلامی با تکیه بر توان جوانان انقلابی توانسته سیستم پدافندی بسازد که هواپیمای بدون سرنشین را قبل از نفوذ به مرزهای کشور منهدم کند و یا زمانی که نفتکش‌هایمان بر روی آب‌های مورد حمایت آمریکا بود این کشور از ترس ایران نفتکش‌ها را مصادره نکرد.

جانشین ‌قرارگاه ثارالله با اشاره به ترور حاج قاسم از آمریکایی‌ها بیان کرد: پس از این اتفاق موشک‌های بلندپرواز ایرانی پایگاه نظامی عین‌الاسد را هدف قرار دادند و آمریکایی‌ها فقط با پنهان‌کاری ‌لب به سخن گشودند و همه به ترس آمریکا از ایران پی بردند.

سردار نجات با بیان اینکه روس‌ها پس از حمله ایران به پایگاه نظامی آمریکایی گفتند که شما معادلات جهان را عوض کردید زیرا که هیچ‌کس توانایی نابودی مراکز نظامی آمریکا را نداشت، تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی در تمامی آمارها پیشرفت داشته و امروز شاهد ترقی و افزایش نرخ رشد علمی ایران در جهان هستیم.

وی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی به رتبه ۶ تولید فناوری نانو، رتبه ۹ جهانی در فناوری هسته‌ای و رتبه ۱۰ جهانی در سلول‌های بنیادی رسیده و  اینها به برکت انقلاب اسلامی ایجاد شده و با این  پیشرفت‌ها در جایگاه‌های علمی، ورزشی وغیره دیگر به نفت وابسته نیستیم.

جانشین ‌قرارگاه ثارالله با اشاره به گسترش قدرت نظامی کشور افزود: جوانان ایران اسلامی می‌توانند موشک ۲ هزار کیلومتر با برد نقطه‌زن بسازند و همین جوان هستند که می‌توانند موتور خودرو بسازند لذا اگر به همین نیروهای جوان خود اعتماد کنیم صنعت ما توانایی قبضه کردن بازارهای جهانی را دارند.

وی با اشاره به قدرت نظامی ایران در منطقه ‌گفت: امروز با حمایت معنوی که جمهوری اسلامی از مردان سلحشور لبنان، سوریه و حشدالشعبی و یمن  کرده است، این کشورها توانستند در مقابل آمریکا و دیگر خونخواران جهان بایستند.

جانشین قرارگاه ثارالله با اشاره به اعترافات اوباما رئیس جمهور اسبق آمریکا درباره قدرت نظامی ایران و جریان مقاومت ادامه داد: اوباما در پیامی به اجلاس یهودیان گفت اگر ایران اسرائیل را با موشک‌های خود بزند حماس و حزب‌الله بالای سر تلاویو با هواپیماهای خود تلاویو را نابود خواهند کرد.‌

سردار نجات با اشاره به توانمندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان خاطرنشان کرد: به اعتراف تمام دشمنان و دوستان انقلاب، ارتش و سپاه جمهوری اسلامی ایران از قدرت نظامی بزرگ جهان هستند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 26
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    87 11
    ما منتظر انتقام سخت هستیم و دیگر هیچ...
  • US ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    8 39
    فدایی داری سردار
  • مهدی IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    13 23
    درود بر حزب الله
  • GB ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    9 7
    آفرین بر شما ولی چرا این دولتهای اصلاح طلب بر سر کار مآیند و مردم را اذیت میکنند و شما کاری نمیکنید مهمتر از آمریکا اینها مشکلات ما هستند
    • IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
      9 9
      والا یه چیزی بگم... من اصلا اصلاح طلبا رو قبول ندارم... تو این مملکت من فقط حرف یکی رو قبول دارم اونم حرف شخص اول مملکته یعنی آقا باقی همه کارگذاران آقان... در حدی که از طرف آقا اختیار دارن ...قبولشون دارم یعنی مثلاً روحانی چون از طرف آقا تایید شده قبولش دارم اگه آقا بگه قبولش ندارم منم روحانی و تیمش رو رد میکنم ... دید گاه من اینه وبهیچ وجه تغییر نمیکنه...
    • IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
      3 4
      ازکجا مطمعنی حضرت آقا روحانی تایید کرده معظم‌له فرمود به افراد مومن انقلابی رای بدهید نه کسانی که رسانه‌ها یک غربی ازش حمایت می کنند
    • DE ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
      1 3
      رسانه های غربی گاهی راهنمای راست میزنند و به چپ می پیچند. چه بسا جاسوسان در لباس سوپر انقلابیها باشند
    • مهدی IR ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
      1 5
      از دست رضا خان راحت شدیم ولی به این زودی ها از دست تربیت شدگان غرب ( بخونید غرب پرستای خائن ) راحت نمیشیم ( امام خمینی رحمت الله )
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    2 18
    احسنت سردار
  • تابان IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    3 19
    مرگ بر آمریکا
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    13 5
    ما منتظریم... چی شد انتقام سخت؟؟؟
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    24 2
    چرا جنگ!!!؟؟؟ چرا باتمام دنیا درصلح نباشیم
    • IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
      2 8
      چون دنیا با ما تو صلح نیست.اینو واقعا نمیفهمید یا خودتونو زدید به نفهمی؟
    • صادق IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
      2 5
      خب شما تا قوی نباشید کسی باهاتون صلح نمیکنه که! تازه کی گفت ما دنبال جنگیم؟؟ چرا معنای استقلال و مقاومت رو به دروغ جنگ معرفی می کنید؟؟ واقعا آدمای عجیبی هستین
  • رضا IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    42 2
    اگر میتوانستند حتما اسرائیل را نابود می کردند ولی چین و روسیه و زاپن و آلمان و آمریکا وانگلستان و... حامی اسرائیل هستند ضمنا دوران نابود کردن کشورهای دیگر گذشته است این مربوط به قرن گذشته و پیشتر است
    • IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
      2 18
      به وقتش،شما فلا زور بزن برای اربابت
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    40 0
    در کل هر کی رو که قانون رو رعایت کنه دوست داریم و معیار برای ما فقط رعایت کردن قانونه
    • نور فکر IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
      0 3
      احسنت . ما هم همینو دوست داریم .رعایت قانون فطری و الهی که خالق انسان و جهان برای او رقم زده است نه قوانین ناهمگون و ظالمانه حامیان ابلیس
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    6 1
    خوب پس حماس چرا این کار را نمیکنه
  • پری مجرد ۴۳ ساله IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    1 9
    امریکا هیچی نیس هیچی مابا زدن پایگاه عین الاسد به جهان ثابت کردیم که امریکا خیلی ضعیف وباید تو سری بخورد
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    1 2
    مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس