بهاروند: انصاریان برای نسل‌های آتی الگوی بی‌بدیلی است

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: علی انصاریان در طول دوران فعالیت ورزشی خود چهره‌ای مصمم، متعصب و سراسر پاکی بود که برای نسل‌های آتی الگوی بی‌بدیلی خواهد بود.

به گزارش مشرق، حیدر بهاروند در پیامی درگذشت زنده یاد علی انصاریان را به جامعه ورزش، آحاد مردم و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

در پیام بهاروند آمده است: درگذشت تاسف بار علی عزیز در فاصله اندک پس از فوت مهرداد میناوند نازنین بار دیگر جامعه ورزش و آحاد مردم را سوگوار کرد و خانواده فوتبال ۲ چهره فراموش ناشدنی خود را در یک هفته از دست داد.

بیشتر بخوانید:

انصاریان با احترام به مادرش درس بزرگی داد

علی انصاریان در طول دوران فعالیت ورزشی خود چهره‌ای مصمم، متعصب و سراسر پاکی بود که برای نسل‌های آتی الگوی بی‌بدیلی خواهد بود.

اینجانب این ضایعه غم‌انگیز را به عموم جامعه ورزش، مردم و خانواده گرامی انصاریان و به ویژه والده ارجمندش تسلیت گفته و برای آن عزیز از دست رفته مغفرت و برای دوستدارانش صبر جمیل از درگاه الهی مسالت دارم.

مراسم خاکسپاری علی انصاریان امروز (پنجشنبه) با حضور حدود ۵۰۰ نفر از خانواده این مرحوم و  و پیشکسوتان فوتبال کشور در قطعه ٢٢٢ بهشت زهرا برگزار شد و حجت الاسلام و المسلمین حسین انصاریان عموی این پیشکسوت بر پیکر وی نماز اقامه کردند.

«علی انصاریان» بازیکن اسبق سرخآبی‌های پایتخت که از دوم بهمن‌ماه بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان فرهیختگان بستری بود دیروز (چهارشنبه ۱۵ بهمن‌ماه) در ۴۳ سالگی درگذشت.

انصاریان که ۶ بازی ملی هم در کارنامه داشت در سن ۳۴ سالگی از دنیای حرفه‌ای فوتبال خداحافظی کرد.

«مهرداد میناوند» بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس نیز هشتم بهمن ماه به دلیل ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    3 0
    الگوی بی بدیل!؟ اینکه رفقا و دوستان و آشنایانش ازش به نیکی یاد می کنند عالیه. ولی الگو بودن یه چیزه. الگوی بی بدیل یه چیز دیگه. الگوی بی بدیل انسان کامله. خدا بیامرزتش.
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    2 2
    خدا رحمت کند در گذشتگان را ولی هیچوقت سعی نکنید از ورزشکاران و هنرپیشه ها برای مردم الگو بسازید ضررش بیشتر از نفعش است اینا زنگ خطر است که سلبریتی ها الگوی مردم شوند زیرا اکثریت انان پولکی و مبتذل هستند که حتی ارزش فحش هم ندارن چه برسد به الگو شدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس