مرفاوی: به بازیکنی اجازه دخالت در کار فنی را نمی‌دهیم/ با حرف‌های فکری موافقم، عده‌ای دنبال شیطنت هستند

استقلال در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر بیستم باید روز جمعه در تهران برای هفتمین بار در خانه پذیرای یکی دیگر از رقبای این فصل خود باشد.

سرویس ورزش مشرق - استقلال از مجموع ۱۳ بازی که در این فصل مقابل رقبایش برگزار کرده ۶ بار در زمین خودی به میدان رفته که حاصل این ۶ دیدار چندان رضایتبخش نبوده است. بررسی این ۶ دیدار بیشتر مشخص می کند فکری و تیمش در دیدارهای خانگی بیش از یک سوم امتیازات را از دست داده اند.

محمود فکری بیش از یک سوم امتیازات خانگی را از دست داد!

*هفته اول؛ مس رفسنجان!

اولین دیدار این فصل استقلال در خانه روبروی مس رفسنجان برگزار شد که استقلال موفق شد با نتیجه ۰-۲ و گلهای وریا غفوری و امیرارسلان مطهری حریف تازه لیگ برتری شده اش را شکست بدهد.

*هفته سوم؛ ماشین سازی اراک!

سومین بازی استقلال در این فصل هم در استادیوم آزادی برگزار شد. مصاف روبروی ماشین سازی تبریز که در دو دیدار رفت و برگشت فصل قبل موفق شده بود استقلال را شکست بدهد. اما کاشته دیدنی هرویه میلیچ استقلال را به برد و سه امتیاز شیرین این دیدار رساند.

*هفته پنجم؛ صنعت نفت آبادان!

استقلال سومین بازی خانگی اش را روبروی صنعت نفت آبادان برگزار و اولین تساوی خانگی اش در این فصل را تجربه کرد. استقلال در آن دیدار با تک گل سید احمد موسوی مدافع پیش تاخته اش به تساوی ۱-۱ رسید.

محمود فکری بیش از یک سوم امتیازات خانگی را از دست داد!

*هفته هشتم؛ دربی!

استقلالی ها در چهارمین بازی خانگی شان میزبان پرسپولیس بودند. مسابقه ای حساس که آبی پوشان تهرانی در واپسین دقایق بازی با تکنیک انفرادی مهدی قایدی به گل تساوی رسیدند و بازی ۲-۲ تمام شد. اولین گل استقلال در دربی را امیرارسالان مطهری زده بود.

*هفته دهم؛ آلومینیوم اراک!

سومین برد خانگی استقلال تا اینجای فصل روبروی دیگر تیم لیگ برتری شده یعنی آلومینیوم اراک به دست آمد. گلهای استقلال در بازی که ۰-۲ برنده شد را مهدی قایدی و امیرارسالان مطهری به ثمر رساندند.

*هفته دوازدهم؛ سایپا!

بی گمان تلخ ترین نتیجه این فصل استقلال حتی تلخ تر از باخت به فولاد در اهواز شکست به سایپا در تهران و در استادیوم خانگی آزادی بود. این باخت ۱-۰ پس از برد بیرون از خانه در تبریز روبروی تراکتور رقم خورد و همه را شوکه کرد!

محمود فکری بیش از یک سوم امتیازات خانگی را از دست داد!

*از دست رفتن ۷ امتیاز!

استقلال از ۶ دیداری که تا این جای فصل در خانه به میدان رفته و از ۱۸ امتیاز بازیهای خانگی اش با ۳ برد، ۲ تساوی و یک باخت از مجموع این تعداد امتیاز تنها ۱۱ امتیاز کسب کرده و ۷ امتیازش را از دست داده است.

*تفاضل گل مثبت!

شاگردان فکری در همه دیدارهای خانگی شان غیر از بازی روبروی سایپا که ۰-۱ باختند به رقبای خود گل زدند تا ۸ گل زده را در خانه به ثمر رسانده باشند. البته این تیم ۴ بار هم دروازه اش را باز شده دیده که در نتیجه تفاضل گل ۴+ را بدست آورده است.

*هفتمین مصاف؛ نساجی قائمشهر!

شاید یکی دیگر از حساسترین دیدارهای استقلال در تهران و در استادیوم خانگی اش روبروی تیم سابق محمود فکری باشد. تیم که در فصل نقل و انتقالات تابستانی پس از یارگیری برای آن عطای کار با نساجی را به لقایش بخشیده و راهی تهران و تیم استقلال شد! این دیدار جمعه هفته جاری ۱۷ بهمن از ساعت ۱۷ سوت می خورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    0 3
    فکری در سطح استقلال نیست
  • حسام IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    1 0
    ما هواداران نساجی امروز باید گل های خوردن نساجی را بشماریم که جناب فکری چه تیمی را در نساجی پایه گذاری کرده سپس آن را رها کرد مسئول خرید های نساجی آقای فکری است نساجی برای گل کردن دروازه خالی مشکل داره که رسد به گل زدن به تیمی مانند استقلال
  • صادق IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    3 1
    یه جام به کیسه کشا بدین گناه دارن طفلکیا
    • حسین IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
      1 1
      این الفاظ درشان مردم ایران نیست...لطفاازاین الفاظ درهیچ جایی استفاده نکنید ...
    • IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
      3 1
      استقلال که تیم ایرانی نیست نماینده سعودیه
  • رضا IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    0 0
    الاستقلال العربی السعودی القطری.العروس العربها الامارات الآن الزیر الپای شیخ الا مارات المی باشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس