به گزارش مشرق، کانال تلگرامی انقلابگرام نوشت: جهت‌گیری‌های مخرب شبکه سلطنتی انگلیس در قبال مردم ایران، امری واضح و مبرهن است اما نگاهی گذرا به نوع مطالب پیج اینستاگرامی این شبکه نشان می‌دهد که بی‌بی‌سی‌فارسی تا چه میزان بر فروپاشی روانی افکار عمومی کشورمان متمرکز شده‌است.

 «محمدنژاد با وثیقه آزاد شد»، «سربازی اجباری باید جمع شود»، «هیرمان دچار اختلال تنفسی شده»، «خودکشی یک کودک کار به دلیل فقر»، «ازدواج ۹هزار سال دختر زیر ۱۴ سال»، «بحران بازار بورس در ایران»، «ادامه بازداشت فعالان مدنی در ایران»، «مرگ بیش از صد پرونده مهاجر در میانکاله»، «خودکشی مردی در ایلام پس از کشتن فرزندان و همسرش»، «تجمع اعتراضی معلمان» و «بازداشت شماری از فعالان حقوق زن در ایران»؛ تنها گوشه‌ای از تیترهای جهت‌دار  صفحه بی‌بی‌سی‌فارسی طی دو سه روز اخیر است.

تروریسم رسانه‌ای بی‌بی‌سی‌فارسی علیه افکار عمومی ایرانیان

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سید IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    0 0
    اینهمه پول خرج میکنند پس میخواید برا ما کار کنند
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    0 0
    تقصیر خودتونه ، باید یکی دو تا از کانال های صدا و سیما رو اختصاص بدین به اینکه از صبح تا شب راست و دروغ راجع به انگلیس و آمریکا خبر پخش کنه و تو اون کشورها هم کمی پول خرج کنین و مردم عادی براتون گزارش بفرستن و....!! مطمئن باشید جواب میده!
  • سید IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    0 0
    این بهائیان مزدور بی بی سی فارسی که در اصالت خانوادگی شان به علت نامعلوم بودن مشخصات پدری شان تردید وجود دارد را به خال خود باید رهاکرد!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس