کد خبر 1175865
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۳
موسوی: امسال بهترین فرصت برای قهرمانی استقلال است/ تیم باید برای آسیا تقویت شود

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال گفت که لیگ بیستم بهترین فرصت برای قهرمانی آبی‌پوشان است و آنها باید از این شرایط استفاده کنند.

به گزارش مشرق، علی موسوی درباره تساوی یک‌- یک استقلال مقابل تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: استقلال بازی قابل قبولی به نمایش گذاشت و شروع خوبی هم داشت اما روی یک اشتباه فردی غافلگیر و برای دقایقی بازی از دستش خارج شد. نفت مسجدسلیمان هم بعد از به ثمر رسیدن گل خوب بازی کرد.

وی ادامه داد: آبی‌پوشان بعد از لحظاتی که در شوک دریافت گل بودند، توانستند خودشان را پیدا کنند و بازی را در دست گرفتند. در نیمه دوم هم استقلال برای به دست آوردن 3 امتیاز تلاش کرد و یک گل زد و 3 بار هم به تیر زد و با بدشانسی نتوانست با برد به تهران برگردد. کسب یک امتیاز از مسجدسلیمان خیلی بد نیست، چرا که شاگردان حسینی در خانه نتایج خوبی مقابل تیم‌های بزرگ گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید:

دوران خوش یک استقلالی پس از پایان محرومیت

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال درباره ترکیب ابتدایی آبی‌پوشان مقابل نفت مسجدسلیمان، تصریح کرد: استقلال باید در 3 جبهه بجنگد و نیاز دارد که از تمام نفراتش استفاده کند. استفاده حسینی به جای مظاهری هم قطعا با تصمیم کادرفنی صورت گرفته و باید به نظر مربیان احترام بگذاریم. حسینی جزو بازیکنان خوب استقلال است که روی یک اشتباه گل خورد. این اشتباه ممکن است برای هر بازیکنی رخ دهد و نباید خیلی به آن پرداخته شود. استقلال باید دو دروازه‌بان آماده داشته باشد و نباید حواشی سال‌های گذشته را درباره حسینی و مظاهری تکرار کرد.

موسوی با بیان اینکه استقلال نباید به راحتی امتیاز از دست دهد و دلخوش به صدرنشینی و شکست رقبا نباشد، خاطرنشان کرد: تیم فکری اگر امسال می‌خواهد قهرمان لیگ شود باید در تمام بازی‌ها برای 3 امتیاز بازی کند. امسال هیچ کدام از مدعیان در حد قهرمانی ظاهر نشده‌اند و بهترین فرصت است که استقلال در این هفته‌ها با جمع‌آوری امتیازات لازم خودش را از سایر رقبا جدا کند و به نوعی دست‌نیافتنی شود. 

وی درباره صحبت‌های فکری که گفته است بهترین کادرفنی ایران را دارد و همچنین انتقادهایی که از استقلال می‌شود، عنوان کرد: طبیعی است هر فردی که به عنوان سرمربی انتخاب می‌شود دستیارانش را بهترین کادر مربیگری بداند. ویژگی‌های این روزهای استقلال این است که نتیجه می‌گیرد و در صدر جدول قرار دارد در صورتی که به نظر هواداران و پیشکسوتان اصلا زیبا بازی نمی‌کند. فکری با تجربه حضور در لیگ یک و اینکه در آن مسابقات اکثر تیم‌ها به دنبال نتیجه هستند تا به لیگ برتر صعود کنند،  در استقلال هم این رویه را ادامه داده و بیشتر به دنبال نتیجه است تا بازی زیبا. 

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال  در پاسخ به این سوال که در نقل و انتقالات نیم‌فصل فکری نیاز به تقویت تیمش دارد؟ گفت: استقلال با توجه به حضور در لیگ قهرمانان آسیا، قطعا نیاز به تقویت در خطوط دفاع و هافبک دارد. حریفان آسیایی استقلال خیلی حرفه‌ای و قدرتمند هستند و بازیکنان خارجی باکیفیتی دارند که می‌توانند در یک لحظه بازی را به نفع خودشان تمام کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 3
    بزارید بازی ها برابر بشه، بعد جشن اولی بگیرید......... با دو بازی بیشتر اول شدن، پایکوبی داره؟؟؟
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 0
    حمایت از محمود خان یاعلی
  • محمد IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    0 0
    اگرمحمود فکری توهم و حاشیه سازیشو بزاره کنار...که بعیدمیدونم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس