سید حسن خمینی

سید حسن خمینی در حالی از وضعیت معیشتی انتقاد می‌کند که سال ۹۶ خواستار رأی به روحانی شده و گفته بود این رأی، آینده کشور را تضمین می‌کند.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه خود نوشت: به گزارش رجانیوز، سید حسن خمینی از وضعیت معیشتی مردم ابراز تأسف کرده و گفته است: «هر کسی دلسوز کشور است این را می‌داند که هیچ چیزی در حال حاضر مثل مشکل معیشت مردم، گرانی، بیکاری و فقر نمی‌تواند به سستی پایه‌های نظام منجر شود. برای اینکه بزرگ‌ترین شاهد پیروزی انقلاب، کارآمدی نظام است.»

البته که حسن خمینی درست می‌گوید. اما سؤالی که باید از وی پرسید این است که مقصر وضعیت کنونی معیشت مردم چه کسانی هستند؟

بیست و نهم اردیبهشت ماه سال ۹۶، سه روز پیش از آغاز یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، سید حسن خمینی با انتشار یک پیام ویدئویی ضمن اعلام حمایت از حسن روحانی، مردم را به انتخاب مجدد وی دعوت کرد. او در پیام خود خطاب به مردم گفت: همه با هم یک‌بار دیگر به دولت روحانی اعتماد کنیم.

او حتی رفع مشکلات معیشتی مردم را هم در گرو رأی‌آوری روحانی دانسته و گفته بود: «اقتصاددان‌های بزرگ کشور نیز نسبت به توانمندی برنامه و عمل دولت شهادت داده‌اند و همین امر می‌تواند ذهن و جان ما را مستحکم کند تا اعتماد مجددی به این دولت داشته باشیم و با رأی به آقای روحانی آینده کشورمان را رقم بزنیم.»

اما اکنون، با محرز شدن ناکارآمدی دولت سید حسن خمینی به‌جای عذرخواهی از مردم علم انتقاد از وضع موجود برداشته است! شاید او فراموش کرده و یا دوست دارد فراموش کند، اما حافظه تاریخی مردم ایران به خوبی به یاد دارد که چه کسانی پیام‌های ویدئویی منتشر می‌کردند و طبیعتاً نزد مردم، مسئولیت آنها کمتر از روحانی نخواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • حیدری IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 0
    با عرض پوزش باید بگوییم آنها اقتصادخوان‌های کوتاه فکر کشور بودند نسبت به توانمندی برنامه و عمل دولت شهادت داده‌اند نه اقتصاد دانان بزرگ
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    5 0
    راست میگه، نظام اگه کارامد بود تا حالا شما .... ها رو به خاطر خیانت های بی شمارتون به ایران و اسلام انداخته بود گوشه ی زندان، نه اینکه شرایطی ایجاد کنه که زبونتون اینقدر دراز بشه، اونم وقتی مسبب این اوضاع شما و قبیله تون هستین. این رو هم از ذهنت بریز دور که ما شما رو با امام نسبت بدیم.
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    2 0
    مردم گرانی را تحمل میکنند اما تبعیض و شکاف طبقاتی مردم رو عصبی میکنه. بعضیا بهتره از اون اشرافی گری پیاده شن و مثل امام خمینی زندگی کنین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس