کد خبر 1175770
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸
دستگیری کلاهبردار ۵ میلیاردی در دزفول

سرکرده باند سرقت مسلحانه منازل و خودرو در خوزستان توسط پلیس آگاهی دستگیر شد .

به گزارش مشرق؛ فرمانده انتظامی خوزستان گفت : در پی سرقت مسلحانه منازل و خودرو در سطح خوزستان به ویژه در شهرهای ماهشهر، آبادان و شادگان، موضوع با وجود پیگیری در این شهرستان‌ها، در دستور کار اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سرکرده باند سرقت های مسلحانه خوزستان در دام پلیس

سردار سید محمد صالحی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام کار گسترده اطلاعاتی سرکرده این باند که سابقه دار و شرور بود را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در حالی که قصد درگیری مسلحانه داشت در یک عملیات غافلگیرانه و منسجم دستگیر کردند.

وی گفت : این سارق مسلح برای فرار از قانون خود را از طبقه دوم پایین انداخت که منجر به شکستگی پای وی شد که دستگیر شد و اکنون در حال مداوا است.

سردار صالحی افزود : در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه کلت کمری به همراه ۲ خشاب و ۱۶ فشنگ، یک قبضه اسلحه کلانشینکف به همراه پنج تیغه خشاب و ۲۵۰ فشنگ، لباس نظامی، انواع دستکش و کلاه، ۲ جفت پلاک مسروقه، دستگاه پرچ پلاک و یک دستگاه خودروی پژو پارس که سابقه سرقت مسلحانه در ماهشهر داشت به همراه مقداری طلای سرقتی کشف شد.

وی گفت: متهم در تحقیقات اولیه به سرقت مسلحانه در شهرستان‌های ماهشهر، کارون و شادگان اعتراف کرد.

سردار صالحی ادامه داد: تحقیقات برای کشف سایر جرایم احتمالی و همچنین دستگیری همدستان این سارق مسلح به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمد IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    7 0
    خب چندتایشان را در ملأ عام اعدام کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس