جوانان عرب

یک برنامه آموزشی از طریق فضای مجازی که با حمایت و برنامه‌ریزی صهیونیست‌ها پیش می‌رود، در حال جذب جوانان کشورهای عربی است.

به گزارش مشرق؛ روزنامه جروزالم پست رژیم صهیونیستی در گزارشی نوشت که جوانان کشورهای عربی به طور هفتگی در یک میتینگ مجازی اسرائیلی شرکت می‌کنند.

به نوشته این روزنامه، در این میتینگ مجازی که از طریق شبکه اجتماعی «زوم» برگزار می‌شود، جوانانی از کشورهای عراق، سوریه، عربستان سعودی، لیبی، تونس، مصر، مغرب، اردن، کرانه باختری و حتی غزه حضور دارند. زوم (Zoom) یک برنامه برای کسب و کار  محسوب می‌شود که به ابزارهایی برای برگزاری ویدئو کنفرانس و فرستادن پیام‌های گروهی نیز مجهز است.

طبق این گزارش، در این برنامه به نام  Starting-Up Together (با یکدیگر آغاز کنیم) مهارت‌های کارآفرینی و ایده‌پردازی و چگونگی دستیابی به اهداف با تکیه بر شبکه‌های اجتماعی آموزش داده می‌شود.

همچنین مربیان و شخصیت‌های اسرائیلی شناخته شده‌ای در این دوره‌ها حضور می‌یابند. افرادی که در صنایع مختلف توانسته‌اند ایده‌پردازی کنند.

به نوشته جروزالم پست، یکی از سرفصل‌های اصلی این دوره‌ها، چگونگی پذیرش و تغییر رفتار در قبال جامعه از سوی جوانان کشورهای عربی است. همچنین ۴۰ درصد از مشارکت کنندگان از میان زنان هستند.

این میتینگ با همکاری اندیشکده «پرز برای صلح و ابتکار»، مرکز «ایبای برای توسعه اسرائیلی» و مرکز «اسمارت سیتیز» در دانشگاه «بار-ایلان» رژیم صهیونیستی و با حمایت صندوق «ادموند دی روچیلد» مستقر در سرزمین اشغالی برگزار می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس