کد خبر 1175458
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۳
بارسلونا جایگاه رئال‌مادرید را در لالیگا گرفت

بارسلونا با پیروزی مقابل اتلتیک بیلبائو به رتبه دوم جدول لالیگا صعود کرد.

به گزارش مشرق، بارسلونا یکشنبه شب در هفته بیست‌ویکم لالیگا، ۲ بر یک اتلتیک بیلبائو را شکست داد و به رتبه دوم جدول صعود کرد. 

آبی‌اناری‌ها که در نیمه نخست کاملا بازی را در اختیار داشتند پس از این که چند فرصت از دست دادند، با گل زیبای لیونل مسی از روی ضربه آزاد یک بر صفر پیش افتادند و با پیروزی به رختکن رفتند. 

در شروع نیمه دوم اتلتیک بازی را مساوی کرد. جوردی آلبا به اشتباه دروازه‌شان را باز کرد. در ادامه آبی‌اناری‌ها توانستند گل دوم را به ثمر برسانند. آنتوان گریزمان با پاس مینگسا در شرایط گلزنی قرار گرفت و دروازه مهمان را باز کرد. 

بارسا با این پیروزی ۴۰ امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به رئال مادرید در جایگاه دوم قرار گرفت و سفیدپوشان یک پله سقوط کردند. 

اتلتیکومادرید با یک بازی کمتر و ۵۰ امتیاز صدرنشین لالیگا است. روخی بلانکو یکشنبه برابر کادیس قرار گرفت و ۴ بر ۲ مهمانش را شکست داد. لوییس سوارس دبل کرد و سائول نیگس و کوکه دیگر گل‌های قرمز و سفیدپوشان را به ثمر رساندند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • BE ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    0 0
    مشرق نیوز.. خودش یه پا رئال مارید خبری هست ولی نمی تونه گل بزنه هی پنالتی میگیره ..ولی گل نمیشه ..هی سانسور می کنه..گل هم نزنه مشرق نیوز...باز عشقه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس