کد خبر 1175257
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶

آمار رشد بیت کوین و رمزارزهای دیگر در ماه‌های اخیر صعودی‌تر از همیشه بوده است. در اواسط زمستان ۹۹، بیت کوین با رشد خیره کننده از مرز ۴۰ هزار دلار هم عبور کرد. همین مساله باعث ورود افراد جدید به بازار ارزهای دیجیتال شده است. معمولا یکی از مهم‌ترین بسترهای ترید ( همان خرید و فروش رمزارزها) اپلیکیشن‌های تریدینگ است. اگر شما هم قصد ورود به بازار رمزارزها و استفاده از اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال را دارید، در این مقاله همراه ما باشید تا بهترین نرم افزار ترید ارز دیجیتال را به شما معرفی کنیم.

نرم افزارهای ترید ارز دیجیتال از کجا می‌آیند؟

بهترین راه خرید و فروش ارز دیجیتال، استفاده از صرافی‌های آنلاین و معتبر است. صرافی‌های آنلاین از طریق سایت (فضای وب) به کاربران خود امکان فعالیت و خرید و فروش رمزارزها را می‌دهند. با گسترش استفاده از موبایل، چندسالی است که صرافی‌ها بستر ترید ارزهای دیجیتال را بر روی اپلیکیشن‌ها فراهم کرده‌اند. بنابراین مالک اصلی اپلیکیشن‌های ارزهای دیجیتال صرافی‌ها هستند. به همین دلیل در انتخاب اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال باید به اعتبار و امنیت صرافی دقت کنید.

بهترین نرم افزار ترید ارز دیجیتال

در انتخاب اپلیکیشن ارز دیجیتال باید به چه نکاتی دقت کنیم؟

اگر تجربه زیادی در خرید و فروش ارز دیجیتال ندارید، حتما این پاراگراف را بخوانید. بسیاری از افرادی که به تازگی با حوزه رمزارزها آشنا شده‌اند، از امنیت ضربه می‌خورند. اولین نکته در انتخاب یک اپلیکیشن مناسب، توجه به امنیت آن است. امنیت یک اپلیکیشن را صرافی‌ ارائه کننده مشخص می‌کند. بنابراین هنگام نصب یک اپلیکیشن کمی در فضای وب درباره اعتبار صرافی ارائه‌دهنده جستجو کنید.

نکته بعدی هنگام  انتخاب یک اپلیکیشن، تحریم‌ها است. اگر اپلیکیشن یک صرافی خارجی مثل صرافی معتبر بایننس را انتخاب کنید، خطر تحریم و بلوکه شدن دارایی‌های خود را پذیرفته‌اید. دقت داشته باشید که اکثر صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی، کاربران ایرانی را در لیست تحریم گذاشته‌اند و استفاده از خدمات آن‌ها ریسک زیادی دارد. در سال‌های گذشته، بسیاری از ایرانی‌ها به دلیل تحریم، دارایی‌های خود را از دست داده‌اند.

آیا در ایران هم اپلیکیشن خرید ارز دیجیتال وجود دارد؟

بله! در سالهای اخیر و به دلیل تحریم‌ها در کنار رشد خوب تریدرهای داخل کشور، تعداد زیادی صرافی ایرانی خدمات خرید و فروش ارز دیجیتال را به کاربران خود ارائه می‌کنند. این صرافی‌های معتبر ایرانی مثل نمونه‌های خارجی، اپلیکیشن‌ها خرید و فروش ارز دیجیتال را طراحی و در اختیار کاربران قرار داده‌اند. به این ترتیب کاربران ایرانی بدون خطر تحریم و بلوکه شدن پول، می‌توانند به خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی بپردازند.

بهترین نرم افزار ترید ارز دیجیتال

بهترین اپلیکیشن ایرانی خرید و فروش ارز دیجیتال چیست؟

در بین اپلیکیشن‌های خرید و فروش ارز دیجیتال، اپلیکیشن نوبیتکس بهترین انتخاب است. صرافی آنلاین نوبیتکس، اولین صرافی دانش بنیان ایرانی است که به واسطه اعتبار و اعتماد کاربران خود توانسته از سال ۹۶ بهترین خدمات را ارائه کند. اگر کمی در فضای وب و شبکه‌های اجتماعی درباره نوبیتکس جستجو کنید، بهتر می‌توانید نظرات و تجربه افراد از کار با این صرافی را ببینید. در حال حاضر نوبیتکس، با بیش از ۵۰۰ هزار عضو، یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های آنلاین ایرانی است.

اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال نوبیتکس چه ویژگی‌هایی دارد؟

همه ویژگی‌هایی که در بازار نوبیتکس برای خرید و فروش آنلاین رمزارزها نظیر چارت قیمت ارزهای دیجیتال، ماشین حساب و سفارش سریع فراهم شده، در اپلیکیشن هم وجود دارد. در ادامه مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال ایرانی را بررسی می‌کنیم:

امکان خرید با ریال؛ سریع تر از همیشه بیت کوین بخرید

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های صرافی نوبیتکس، امکان خرید با ریال است. در صرافی‌های خارجی امکان خرید با ریال وجود ندارد و تریدرهای ایرانی حتما باید پول خود را به تتر تبدیل کنند. اما در وب سایت و اپلیکیشن نوبیتکس به راحتی می‌توانید با ریال رمزارزهای مورد نظر خود را تهیه کنید.

بهترین نرم افزار ترید ارز دیجیتال

امنیت عالی؛ نگران هکرها نباشید

یکی از بهترین ویژگی‌های نوبیتکس، امنیت بالای سایت و اپلیکیشن آن است. نوبیتکس با ذخیره‌سازی سرد رمزارزها، بالاترین امنیت ممکن برای خرید و فروش ارزها را فراهم کرده است. ذخیره سازی سرد به این معنا است که رمزارزها بر روی فضای اینترنت ذخیره نمی‌شوند و به همین دلیل امکان سرقت یا حمله به آن‌ها وجود ندارد.

بازار ۲۴ ساعته؛ همیشه خرید و فروش کنید

یکی دیگر از ویژگی‌های نوبیتکس، بازار دائمی و ۲۴ ساعتی آن در طول هفته است. به این ترتیب همیشه و از هر نقطه‌ای که به اینترنت متصل باشد، می‌توانید با اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال، در بازار حضور داشته باشید. هیچ محدودیتی نیست!

اپلیکیشن نوبیتکس برای روی چه گوشی‌های قابل استفاده است؟

اپلیکیشن نوبیتکس بر روی تمامی گوشی‌های اندرویدی قابل استفاده است. با توجه به تحریم‌های شرکت اپل بر روی اپلیکیشن‌های مالی، در حال حاضر امکان استفاده از اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال در آیپد و آیفون فراهم نیست. لازم به ذکر است که شرکت اپل به نسبت سایر نرم‌افزارها سخت‌گیری بسیار زیادی بر روی اپلیکیشن‌های مالی دارد. اما تمامی کاربران اندرویدی به راحتی می‌توانند از اپلیکیشن نوبیتکس استفاده کنند.

دانلود اپلیکیشن نوبیتکس؛ شروع خرید و فروش ارز دیجیتال

برای دانلود و استفاده از اپلیکیشن نوبیتکس، کافی است به سایت نوبیتکس مراجعه کنید. در سایت نوبیتکس می‌توانید بیشتر با اپلیکیشن آشنا شوید و آن را دانلود کنید. اگر به بازار رمزارزها علاقه‌مند هستید و می‌خواهید از روی گوشی خودتان در بازار فعالیت داشته باشید، همین حالا به سایت نوبیتکس مراجعه کنید. اپلیکیشن نوبیتکس؛ نقطه خرید و فروش ارز دیجیتال برای شماست!


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس