کد خبر 1175165
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
سولسشایر رکورد فرگوسن در منچستریونایتد را شکست

تیم فوتبال منچستریونایتد با وجود تساوی خارج از خانه مقابل آرسنال رکوردی مهم که توسط تیم فاتح سه‌گانه تحت هدایت سرالکس فرگوسن ثبت شده بود را شکست.

به گزارش مشرق، تساوی بدون گل شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال منچستریونایتد در خانه آرسنال در هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس، اگرچه نتیجه‌ای ایده‌آل نبود اما با شکسته شدن یک رکورد تاریخی برای این تیم همراه شد، رکوردی که توسط منچستریونایتد تحت هدایت سرالکس فرگوسن در سال 1999 به ثبت رسیده بود.

تساوی در ورزشگاه امارات، تعداد بازی‌های بدون شکست متوالی منچستریونایتد در لیگ برتر را به 18 مورد افزایش داد و از این حیث این تیم را بالاتر از تیمی قرار داد که در سال 1999 با هدایت فرگوسن موفق به کسب مقام قهرمانی سه گانه لیگ برتر، لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی انگلیس شد.

بیشتر بخوانید:

تساوی آرسنال و منچستر؛ تماشایی اما بدون گل

با این حال شیاطین سرخ قطعاً ترجیح می‌دادند که بازی را ببرند تا باخت خانگی غیرمنتظره هفته گذشته‌شان مقابل شفیلدیونایتد را جبران کنند. ادیسون کاوانی هم موقعیت‌های خوبی برای گلزنی از دست داد.

بازی‌های بدون شکست منچستریونایتد در خانه رقبا 11 ماه پیش با پیروزی 2 بر صفر در خانه چلسی آغاز شد و از آن زمان تا کنون شیاطین سرخ در لیگ هنوز تن به شکست نداده‌اند. منچستری‌ها در 18 بازی‌شان از آن زمان تا کنون 13 پیروزی کسب کرده‌اند و در 5 بازی به تساوی رضایت ‌داده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عقیل IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 0
    زنده باد شیاطین سرخ /عشق کودکیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس