کد خبر 1175088
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸
تلاش «شبانه‌روزی» باشگاه پرسپولیس برای حل پرونده بودیمیر

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که مدیران این باشگاه برای حل مشکل شکایت بازیکن کروات پیشین سرخپوشان، «شبانه‌روزی» تلاش می‌کنند.

به گزارش مشرق، «ماریو بودیمیر» در زمان سرمربیگری «برانکو ایوانکوویچ» به پرسپولیس پیوست و پس از یک سال و نیم حضور در این تیم از جمع سرخپوشان جدا شد. این بازیکن کروات برای دریافت مطالبات خود به فدراسیون بین‌المللی فوتبال شکایت کرده و فیفا نیز به تازگی حکمی علیه پرسپولیس صادر کرده است.

بیشتر بخوانید:

توضیح وکیل بودیمیر درمورد پرونده این بازیکن

باشگاه پرسپولیس درباره این پرونده اعلام کرده است: «برای حل این پرونده باید ماه‌ها قبل چاره‌اندیشی می‌شد اما حالا گریبانگیر تیم جدید مدیریتی شده است. هیات مدیره و مدیرعامل بدون وقفه برای یافتن بهترین راهکار ممکن، فعالیت‌های خود را پیش می‌برند و در سکوت کامل خبری، جلسات طولانی و فرسایشی را پشت سر گذاشته‌اند که گاهی تا ساعات بامدادی ادامه داشت.»

این باشگاه از «تلاش شبانه‌روزی مدیران» برای حل مشکل خبر داده و به هواداران وعده داده است: «خطراتی مثل محرومیت یا افزایش جریمه‌های مالی، نگرانی بزرگی برای هواداران پرسپولیس به وجود آورده و مدیران باشگاه به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند تا به هر شکل ممکن، مشکل حل شود و نگرانی‌ها از طرفداران پرسپولیس دور بماند.»

در نهایت هم پرسپولیس مدعی شده است که «طبق وعده سیدمجید صدری رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، باید منتظر خبرهای خوبی در این پرونده بود. همچنین جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه نیز امیدوار است در این هفته، اتفاقات خوب و امیدوارکننده‌ای رقم بخورد.»

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علیرضا IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    0 2
    تلاش اینها فقط مذاکره باداورا و سر بقیه تیمهارو بریدن هست
    • IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      0 1
      اگه یه بار با این حرفا برخورد میشد در فضای واقعی دیگه کسی جرات نداشت بوضوح تهمت بزند و بیرون از ایران وناجوانمردانه کسی رو محروم کنه با کینش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس