کد خبر 1174906
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵
گل‌محمدی: خوشحالیم دقیقه ۲۵ گل زدیم/ پنالتی ماشین‌سازی اشتباه بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر ماشین سازی گفت: در نیمه اول نمایش خوبی داشتیم و توانستیم در دقیقه ای گل بزنیم که شماره پیراهن مهرداد میناوند بود.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ماشین سازی تبریز در هفته سیزدهم لیگ برتر عصر امروز شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک سرخپوشان به پایان رسید. وحید امیری در دقیقه ۲۵ برای و احمد نورالهی ۹۳ برای سرخپوشان گل زدند. پیمان بابایی نیز در دقیقه ۸۳ از روی نقطه پنالتی برای ماشین سازی گل زد.

بیشتر بخوانید:

کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس و ماشین‌سازی

یحیی گل محمدی پس از این دیدار ضمن تسلیت مجدد درگذشت مهرداد میناوند گفت: این مصیبت را به خانواده میناوند و هواداران فوتبال تسلیت می گویم و امیدوارم خداوند به خانواده او صبر بدهد.

وی در مورد بازی نیز گفت: نیمه اول بازی خوبی را ارائه کردیم و به گل رسیدیم. در دقیقه‌ای به گل رسیدیم که شماره مهرداد بود و از این اتفاق خوشایند خیلی خوشحال شدیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: در نیمه دوم ماشین سازی با جسارت بیشتری بازی کرد و به گل هم رسید.

یحیی گل محمدی در مورد صحنه‌ای که منجر به گل تساوی ماشین سازی شد گفت: ما روی صحنه پنالتی تیم ماشین سازی بحث و اعتراض داریم. در تصاویر مشخص بود که پنالتی نبود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه گفت: ماشین سازی در نیمه دوم تیم خوبی نشان داد اما در ادامه اسیر تجربه و فرصت طلبی بازیکنان ما شد و توانستیم به یک پیروزی دست پیدا کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بوسجين IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    3 0
    اقا يحيي ما پرسپوليسي هستيم انتقاد داريم اين برد شما هم به دل ما نچسبيد چرا تيم شما خوب بازي نمي كند اولا دروازه بان شما خوب شروع مي كند كه با تفكر بازي سازي كند دوما تيم شما تاتكيتك مناسبي ندارد ثانيا تيم شما خوب مانند گذشته پاس كاري نمي كند انهم شانسي پاس مي دهند رابعا رو هوا بيشتر بازي مي كند كه اكثرا ززير توپ زدن هست حالا كجا توپ فرود مي ايد مهم نيست كه بيشتر نصيب حريف مي شود اقا خامسا بدن سازي تيمت خوب نيست بچه تحليل مي روند مخصوصا در نيمه دوم و تعويض ها مشكل دار است تنها بازيكني سانتر وب و دقيقي دارد انرا هم روي نيمكت مي نشناسي باز ديديم امدن عليشاه چقدر تيم را متحول كرد اقا از برد هاي گذشته در اي فكري به حال تيم كن
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    1 3
    آقا یحیا قول بدین که حسرت قهرمانی آسیا به دل کسی نمونه ببین چند نفر ازاین دنیا رفتن قهرمانی آسیای لنگ رو ندیدن.باقدرت ادامه بدید چه بدون بابا چه با بابا.والسلام
    • بهبودی IR ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      1 0
      معلومه اونور از قول مول خبری نیست می خوای یحیی قول بده کیسه هم قهرمان بشه چه بدون بابا چه با بابا؟
  • پرسپولیسی IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    0 0
    آقا یحیا چند بار بگیم رنگ لباس سبز برای دروازبان بد بیاری میاره و رنگ مشکی شانس میاره
  • رضا IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    2 0
    بعد وقتی می گوییم لیگ فوتبال مهندسی شده است نارحت می شوید!!!مرغ پخته هم از این اتفاق خنده اش می شود ولی بابا مسعود مردم را گاگول فرض کرده
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    0 0
    چقدر خوبه که پرسپولیس اراده می کنه در هر دقیقه ای که میخواد گل میزنه! دیگه بایست فاتحه ای برای این فوتبال خواند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس