کد خبر 1174743
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴

در دنیای پر زرق و برش و با وجود پیشرفت هایی که روزانه در حال به وقوع پیوستن می باشد هر صنف و کسب کاری به دنبال جذب سرمایه و کسب درآمد می باشد. روش کسب درآمد از ابتدای خلقت انسان ها تغییر کرده و روز به روز متناسب با پیشرفت های تکنولوژی توسعه پیدا کرده است. باید شما براساس نیار آن روز جامعه کسب و کار و درآمد خودتان را به آن سمت سوق بدهید. 

روش جذب درآمد بصورت مجازی توسط چاپ متین

شاید در گذشته به دلیل محدودیت و نبود رقابت تبلیغات و بازاریابی تا این حد مورد اهمیت نبود زیرا در یک شهر و یا در یک محله بیش از یک مغازه و یا یک کسب کار برای انجام دادن و یا ارائه آن خدمات وجود نداشت و در نتیجه اصلا نیازی برای تبلیغات و یا بازاریابی تا این حد برای صاحبان کسب و کار ضرورت نداشت. در این سال ها و با توسعه تکنولوژی و توسعه و تنوع بخشی در کسب و کارها بازاریابی و تبلیغات کم کم شروع به رونق و توسعه پیدا کرد.

تبلیغات بصورت دهن به دهن و رفتار خوب فروشنده و همچنین قیمت و ارائه خدمات مناسب سبب نوعی بازاریابی و جذب مشتری در گذشته می بود. بعد از آن بازاریابی در قالب این که یک فرد بصورت محله به محله درب به درب و یا رفتن بر سر یک پروژه برای جذب مشتری در قالب استخدام نیروی بازاریابی برای جذب درآمد و سرمایه توسعه و رونق گرفت. این کار یکسری مزایای و یکسری معایبی داشت در شروع این سیستم بازاریابی شاید جذابیت و یا جذب مشتری به دلیل جدید بودن این سیستم تبلیغاتی بسیار زیاد بود ولی با گذشت زمان و توسعه این شیوه تبلیغات کم کم رونق خودش را از دست داده و به نوعی مردم در برابر این شیوه تبلیغات بسیار مقاومت می کنند به گونه ای که قبل از اینکه بازاریاب شروع به صحبت کردن بکند صحبت آن فرد را قطع و مقاومت می کنند.

سیستم دیگری که بعد از آن شروع به توسعه و رونق گرفت سیستم تبلیغات کاغذی از چاپ ساک دستی گرفته تا چاپ تراکت ، چاپ کارت ویزیت ، چاپ بروشور ، چاپ پاکت ، چاپ لیوان کاغذی و ... که عمده این تبلیغات بیشتر در قالب چاپ تراکت و توزیع آن در بین محلات و منازل افراد توسعه و بشدت رونق گرفت.

این سیستم تبلیغاتی مانند سایر روش های بازایابی در شروع کار بسیار محبوبیت و جذابیتی داشت و این شیوه تبلیغاتی سالیان سال بسیاری از کسب و کارها از این شیوه تبلیغات و بازاریابی برای کسب و کار خودشان استفاده می کردند. در حال حاضر هم این شیوه تبلیغاتی بیشتر برای مشاغل محلی و محدود بسیار کاربرد و مفید می باشد. هزینه و زمان راه اندازی این شیوه تبلیغاتی بسیار محدود و بسیار سریع توسعه پیدا می کند. اما به دلیل گسترده گی این شیوه تبلیغاتی در سال های گذشته باعث شده بود شما در هر خیابان و یا مترو تعداد زیادی تراکت های تبلیغاتی در حال توزیع می باشد که گستردگی این موضوع هم باعث می شود بسیاری از مردم از گرفتن تراکت های تبلیغاتی خودداری بکنند.

البته خدمات چاپی در این سال ها به دلیل جذابیتی که برای بسیاری از مشاغل داشته است توسعه های بسیار زیادی داشته است و انصافا جذب سرمایه های بسیار زیادی با این شیوه برای بسیاری از کسب و کارها رونق بخشیده است.

این شیوه تبلیغاتی در حال حاضر برای بسیاری از مشاغلی که بصورت گسترده در سطح کشور خدمات خودشان را ارئه بدهند باید سیستم جدید در امر تبلیغات و بازاریابی ارائه بدهند. البته شیوه تبلیغاتی که بصورت کشوری قرار است انجام بشود تقریبا مشابه تبلیغات بصورت جهانی می باشد. در تبلیغات جهانی تفاوتی که با تبلیغاتی کشوری دارد باید شما تبلیغات خودتان را متناسب با آن کشور و آداب و رسوم و نیاز آن کشور تنظیم و تبلغ بکنید.

روش جذب درآمد بصورت مجازی توسط چاپ متین

تبلیغات بصورت مجازی که شامل اینترنت و یا شبکه های اجتماعی می شود را شامل می شود. تبلیغات بصورت اینترنتی در حال حاضر جز محبوب ترین و رایج ترین راه های کسب مشتری و درآمد در کل کشور و بصورت جهانی می باشد. بسیاری از شرکت ها و سرمایه دارن دنیا با استفاده از تبلیغات بصورت مجازی گسترده محبوب شده اند و یا در بستر همین فضای مجازی به یک آدم موفق و سرشناس در حوزه مربوط به خودشان تبدیل شده اند. جذب سرمایه با استفاده از فضای مجازی و در بستر اینترنت در این سال های بسیار رونق و توسعه پیدا کرده است و روش ها و اپلیکیشن های بسیار زیادی در این سال ها شکل گرفته است و هزینه های بسیار زیادی برای این سبک تبلیغات به انوع مختلف و با مبالغ بسیار زیادی پرداخت می کنند و البته بازگشت سرمایه هم به نسب هزینه هایی که در این حوزه صورت می گیرد برابری می کند و کسانی که قصد دارند توسعه کسب و کار خودشان را با این شیوه ها گسترش بدهند حتما باید هزینه های زیادی در این بخش ها انجام بدهند زیرا هزینه و تبلیغات لازمه ماندگاری و دیده تر شدن هرچه بیشتر کسب و کار شما می شود. داشتن یک لوگو و سپس ساخت مهر و درج آن لوگو در بخش بخش های مختلف سازمانی شما روش دیگری که برای برندیگ سازمانی شما لازم می باشد باید هزینه کرد. برندیگ و و توسعه و درج لوگو در ذهن مردم لازمه هزینه بسیار زیادی در تبلیغات می باشد که باید بصورت گسترده این کار صورت بگیرد تا سازمان و کسب و کار شما بعنوان یک کسب و کار موفق در ذهن های مردم باقی بماند.ما در این مقاله روش جذب درآمد بصورت مجازی سعی کردیم آموزش ها و نکاتی که باید هر کسب و کار در عصر و در این زمانه پیگیری بکند برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم با خواندن این مقاله بتوانید به کسب و کار خودتان براساس نیاز و کسب درآمد خود اقداماتی را انجام بدهید.

راه‌های ارتباطی با مجموعه چاپ متین

ما همواره در مجموعه چاپ متین تلاش خود را بر این داشته‌ایم که بهترین پاسخگویی و کارشناسانه را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم از همین رو خط ویژه زیر را بدون اشغالی در اختیار مشتریان خود قرار داده است .

ساعت کاری مجموعه چاپ متین شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸:۳۰ عصر و پنجشنبه‌ها تا ساعت ۱۴ است.

برای ارائه سفارشات می‌توانید با شماره تماس ۷۷۶۲۴۲۰۲-۰۲۱ (10 خط ویژه) و یا به وب‌سایت مجموعه به نشانی www.ChapMatin.com مراجعه نمایید.

با سپاس از حسن انتخاب شما و مطالعه این مطلب، بی‌صبرانه منتظر پاسخگویی به سوالات شما  می‌باشیم.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس