کد خبر 1174545
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۶
رشیدی: مشکل حسینی و بازیکنان استقلال روحی است/ تغییر سیستم باعث شد شاگردان فکری روانتر بازی کنند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان استقلال مشکل روحی و روانی دارند که این مشکل با صحبت‌های کادر فنی می‌تواند برطرف شود.

به گزارش مشرق، منصور رشیدی در خصوص بازی استقلال و نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: فوتبال خوبی انجام شد و دو تیم نود دقیقه بازی تاکتیکی ارائه کردند. البته نفت مسجدسلیمان گلی را به ثمر رساند که به نظرم از نظر فنی نبود ولی در هر صورت برای این تیم یک گل به ثبت رسید.

وی افزود: حسینی در آن صحنه مرتکب اشتباهی شد که بیشتر به مسائل روحی و روانی برمی‌گردد. او از نظر بدنی هیچ مشکلی نداشت ولی کاملاً مشخص است که از نظر روحی مشکل دارد و کادرفنی می‌تواند روی این موضوع کار کند. وی در دفع یک توپ ساده کرنر دچار مشکل شد، اما همانطور که اشاره کردم فقط روی مشکل روحی رقم خورد.

بیشتر بخوانید:

فکری نباید ترکیب تیم را زیاد تغییر دهد

رشیدی ضمن تعریف و تمجید از عملکرد نفت مسجد سلیمان گفت: اصلاً فکر نمی‌کردم نفتی‌ها اینقدر خوب بازی کنند و آنها تیم کامل و هماهنگ را نشان دادند. استقلال با چهار پنج تغییر وارد این مسابقه شد و تا دقیقه 70 موقعیت خیلی خطرناکی ایجاد نکرد، اما با تعویض‌هایی که فکری انجام داد تیم رو به جلوتر شد و هافبک‌های این تیم خوب کار کردند و بعد از به ثمر رساندن گل تساوی، فرصت‌های خوبی ایجاد کردند. در مجموع خط هافبک استقلال عملکرد قابل قبولی داشت اما قائدی و مطهری نتوانستند به خوبی از موقعیت‌ها استفاده کنند. 

وی با اشاره به تغییر سیستم آبی‌پوشان گفت: استقلال نسبت به بازی‌های قبل روان‌تر بازی کرد و چهار تغییر نسبت به بازی‌های قبل داشت و همین تغییر سیستم باعث شد تا ووریا غفوری آزادتر بازی کند و به خصوص در نیمه دوم فرصت‌های بسیار زیادی را برای مهاجمان ایجاد کرد اما همانطور که اشاره کردم مهاجمین از فرصت‌ها استفاده نکردند.

رشیدی با اشاره به روند استقلال در سیزده هفته اخیر گفت: استقلال در این هفته‌ها فراز و نشیب‌هایی داشته است و به خصوص در خط دفاع اشتباهات عجیبی صورت می‌گرفت و همین باعث می‌شد تا مظاهری چندین بار ناجی دروازه شود. ولی در بازی با نفت مسجد سلیمان خط دفاع استقلال خوب کار کرد و عملکرد قابل قبولی داشتند. به نظرم بازیکنان استقلال مشکلات روحی و روانی دارند اما می‌توانند این نقیصه را برطرف کنند تا در هفته‌های آینده نتایج بهتری بگیرند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    17 2
    کادر فنی مشکلات روحی و روانی دارن وگرنه فصل پیش با نصف این بازیکنا استقلال خیلی بهتر بازی میکرد
  • رضا IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    11 1
    تمامی مشکلات استقلال در فصل قبل از وجود آقای حسینی بود اگر ایشان درون دروازه نباشد و تیم بدون دروازه بان بازی کند بهتر نتیجه می گیرد تا ایشان درون دروازه باشد. فکر کنی سال گذشته این همه به استقلال ظلم شد و آقای پورحمیدی ذخیره این دروازه بان بود. ترا بخدا هرچه زودتر این بازیکن را هر چه زودتر اخراج کنید.
  • دژپل. IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    9 2
    مشکل روحی روانی ایشان اینکه سال قبل چون رقیبی در تیم نداشت که جای او رو تنگ کنه به هر شکل ساده وممکن گل خورد وککش هم نگزید چون می دانست خودش تنهاست.گلهایی که او خورد به اضافه بی عدالتی های داوران سال گذشته استقلال رو نابود کردند.
    • رضا IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      3 0
      سال گذشته حسین پورحمیدی ذخیره آقای حسینی بود خدا وکیلی پورحمیدی که الان در تیم آلومینیوم اراک بازی می کند بهتر است یا حسینی؟ اگر پارسال حتی یک بازی به آقای پورحمیدی می دادند حتما آقای حسینی ذخیره پورحمیدی می شد و الان هم پورحمیدی دروازه بان مطمئن دیگری برای استقلال بود.
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    4 8
    بابا دست از سر کادر برداریدبهترین کادر ایران داریم محمود کتری
    • رضا IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      5 2
      لطفا شما به فکر تیم متزلزل خودتان باشید که علی رغم تلاش های بابا مسعود همچنان برای بقا در لیگ برتر تلاش می کنه
    • علی IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      2 2
      ظرفدارای تیم پیروزی خدای اراجیفن خدایی کتری رو دیگه از کجات دراوردی؟ بعدشم هرچی باشه از خلممد که بهنره
  • میثم IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    1 0
    چیه چرا ما ایرانیا اینجوریم تا یک تیمی یک بازی فقط یک بازی میبره خیلی تمجید میکنیم ولی وقتی فقط یک بازی میبازه یا مساوی میکنه همه انگشت اتهامات میره سمتشون چرا؟
  • رضا IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    2 2
    البته برای استقلال معضل اصلی داوری است که همیشه ضربه میخورد
  • Hgyuytg IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    0 0
    فکری نباید تر کیب تیم را تغییر دهد
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    1 0
    فقط باید از مربی حمایت کنیم هوادارای تاج نباید از یه سوراخ دو بار گزیده شن اگر حمایت نکنیم قهرمان نمیشیم
  • یه استقلالی IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    0 0
    حمایت می کنم فکری حالا دشمنا می‌خوان حمایت کنند یا خیر می خواهم استقلالو به حاشیه ببرند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس