اعتراف شکارچی دختران سعادت آباد تهران / همدست فراری دستگیر شد + فیلم و عکس

حوادث رکنا: متهمان پرونده سرقت و آزار به زنان در سعادت آباد گناه را گردن یکدیگر می اندازند.

به گزارش مشرق، پسر شرور که با خودروهای سرقتی و همدستی دو دوست خود به شکار دختران و زنان مسافر می‌رفت و آنها را قربانی سرقت‌های خشن خود می‌کرد در حالی دستگیر شده که یکی از شاکی‌ها مدعی است از سوی این باند مورد تجاوز نیز قرار گرفته است.

اواسط مهر ماه امسال مرد جوانی که متهم به ۱۰ فقره سرقت و شکنجه زنان تهرانی بود دستگیر شد و این در حالی بود که یکی از شاکیان پرونده مدعی بود متهم او را مورد تجاوز قرار داده بود.

مدتی بعد دو همدست دیگر او هم دستگیر شدند و به سرقت از زنانی که آنها را در پوشش مسافر کش سوار خودرو می کردند اعتراف کردند اما متهمان پرونده ادعا می کنند تجاوز به زن جوان را متهم فراری پرونده انجام داده است.

ماجرای سرقت و تجاوز شیطان سعادت آباد چه بود؟

در محوطه ساختمان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ هیاهوی عجیبی بر پا بود؛ ۱۰ زن و یک مرد جوان برای شناسایی مرد تبهکاری آمده بودند که آنها را با خودرو به بهانه مسافرکشی ربوده و مورد سرقت و شکنجه قرار داده بود.

«سوار ماشین که شدم دیدم نه قفل دارد و نه بالابر شیشه »این را یکی از زنان شاکی می‌گوید و ادامه می‌دهد: وقتی سوار ماشین آنها شدم فکر کردم مسافرکشی می‌کنند اما وقتی از من خواستند که به خانواده‌ام زنگ بزنم و ۱۰ میلیون تومان پول بخواهم تازه فهمیدم در دام سه شیطان افتاده‌ام. ترسیدم و برای اینکه خانواده‌ام وحشت نکنند به صاحب کارم زنگ زدم.

مادر این دختر گفت: ۱۲ و نیم ظهر بود که صاحب کار دخترم با من تماس گرفت و گفت او را دزدیدند. این سه نفر دستبند و انگشتر وگردنبند دخترم را سرقت کردند کتکش زدند. چاقو زیر گردنش گذاشتند و گفتند هر چه پول داری به ما بده.

آنها دخترم را اوایل شهریور در پل مدیریت سوار خودروشان کرده بودند. تمام دست‌هایش خونی و زخمی بود. دخترم آسیب روحی شدیدی دیده است. به قدری این ماجرا تلخ بود که من با این سن و سال دیگر جرأت نمی‌کنم سوار ماشین مسافرکشی بشوم.

دختر جوان دوباره شروع به صحبت می‌کند: پل مدیریت به سمت میدان کاج سوار شدم. لهجه خاصی داشتند. هنوز رد کتک‌هایشان روی بدنم هست. دو ساعت و نیم داخل خودروشان بودم می‌خواستند مرا به سوله‌ای در شمال ببرند. التماسشان کردم به من آب بدهند وقتی در کنار خیابان نگه داشتند و راننده پیاده شد برای یک لحظه تمام نیروام را جمع کردم و به در لگد زدم. در باز شد و توانستم فرار کنم.

شیطان سعادت آباد زنجیر طلا و گوشی ام را دزدید

دختر جوان دیگری می‌گوید: بلوار دریا سوار ماشین شدم، تنها شانسی که آوردم یک گردنبند داشتم که دادم وگفتم دست از سرم بردارید. سه نفر بودند دیگر از آن زمان به بعد می‌ترسم سوار تاکسی شوم.

دختر جوان دیگری که او نیز شاکی است می‌گوید: از پل مدیریت سوار شدم زنجیر طلا و گوشی‌ام را سرقت کردند. اما کتکم می‌زدند. کمتر از ۸ دقیقه داخل ماشین بودم.

یک مرد در میان ۱۱ شاکی به چشم می‌خورد. مرد جوانی که او نیز در دام مردان خشن گرفتار شده و از ترس دیگر جرأت ندارد سوار خودروهای مسافربر عبوری شود. سرهنگ ضرغام آذین، رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب می‌گوید: اعضای این باند با خودروهایی که سرقت می‌کردند به شکار زنان و دختران می‌رفتند. قفل و دستگیره خودرو را تخریب می‌کردند، تا طعمه نتواند فرار کند. او ادامه می‌دهد: اعضای این باند سه نفر هستند، راننده و یک سرنشین جلو و نفر سوم به عنوان مسافر روی صندلی عقب می‌نشست برای اینکه مسافران تصور کنند که او مسافر است خودش را به خواب می‌زد. آنها به غیر از سرقت در بعضی موارد، مسافرانشان را مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند. دو نفر از این متهمان سابقه زندان به خاطر آزار و اذیت دارند البته از زندان فرار کرده‌اند و در حال حاضر تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد.

رئیس کلانتری شهرک غرب می‌گوید: مردی به پلیس مراجعه کرد و گفت ماشینش را به زور سرقت کرده‌اند. این فرد بشدت آسیب دیده بود و زخمی شده بود. در چنین مواردی طرح مهار اجرا می‌شود و عوامل تجسس کلانتری حین گشت متوجه خودروی سرقتی شدند این در حالی بود که سارقان یک زن جوان را به عنوان طعمه سوار خودروشان کرده بودند. آنها با دیدن خودروی گشت با همان مسافرشان اقدام به فرار کردند در حین فرار با خودروی لکسوسی تصادف کرده و در نهایت با تلاش مأموران پلیس، یکی از متهمان دستگیر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 62
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 17
  • BE ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    88 16
    مجازات اعدام بهترین راه پیش رو است....
    • دیدگا IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      3 0
      یک نفر از سه نفر دستگیر شد؟! تازه به یه لکسوس هم زدن!! مامورین نیروی انتظامی کمی آمادگی جسمانی و آموزش بیشتر لطفا!!
    • IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      23 12
      شما میگید اعدام سلبریتی‌های بی سواد میلیاردر میگن اعدام ممنوع؛ ایکاش این سارقا میرفتن سراغ سلبریتی‌ها.
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    0 6
    یقینا گرایش سیاسی اینان غربگرایی با اولویت اصلاحات میباشد اعدامشان نکنید بگذارید جوانی کنند
  • ایرانی DE ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    0 0
    اقای رییس قوه قضاییه .چرا زحمات برادران زحمت کش نیروانتظامی را با ازاد کردن 2نفر ازمجرمان جانی وکثیفی که بخاطرازار واذیت ناموس مردم زندان بودندهدر دادیدومجددا باشدت بیشتری به کثافت کاری شان دارند ادامه میدهند .اقای قوه قضاییه دقت کن اینقدر این حیوان سفتان راپررو کردید که نه تنها شاکیان بلکه نیروهای انتظامی راتهدید ومیگوید مطمئن باشید 3ماه دیگر اززندان بیرون میام وحسابتان رامیرسم .فقط ازخدا یک خواسته ای دارم انهم اینکه شکاربعدی اینان زن وبچه مسئولین قوه قضاییه باشد تا درد مردم را حس کنند .امین رب العالمین
  • هما IR ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    81 8
    چاره جلوگیری از این اوباش ها اعدام هست اعدام
    • امانی IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      0 0
      اعدام برای اراذل واوباش ومتجاوزین با مال وناموس مردم کارگشا نبوده ونیست چرا که کلا در کمترین زمان فراموش میشه ودیگران عبرتی نمیگیرند وهم اینکه مافیای حقوق بشر هم هی دادوبیداد راه میاندازند وزندان بودن این افراد هم باعث صرف هزینه به بیت المال وهم یادگیری سایر زندانیان عادی میشه پس بهتره راهکار دیگری اندیشیده بشه بهترین کار حذف اندامهایی هست که این اراذل از ان جهت اقدامات شرورانه ازش استفاده میکنند نتیجه این کار به دو صورت باعث وحشت اینان میگردد اول دیگر امکان استفاده از این اندام را بری همیشه تا آخر عمر از دست میدهند دوم سایرین هم با نظاره این اوباش ووحشت از چنین بلایی که هم باعث معروفیت کثیف اینان در جامعه وتف ولعنت مردم به انها میشه تا اخر عمر وهم محتاج بودن دایم انها به دیگران برای رفع حوائج زندگی واحتمال خانه نشینی همیشه انها
    • متاثر SG ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      5 0
      اقا اعدام را ول کنه .نوشته دو نفر انها از زندان فرار کردند واقعا که شاهکار است
  • DE ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    37 2
    قانون ظعیف می کند بخاطر همین دزدی وجرم وجنایت متاسفانه خیلی زیاد شده اگر دزد ها را مچشون قطع کنند وکسانی که عمل زشت،عدام کنندجرم وجنایت برچیده میشه..طوری شده وحشت داره ادم سوار ماشین بشه.چندوقت میرن زندون ازادشون میکنند..
    • IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      0 0
      همینجوری هزاران تحریم و قطعنامه بر علیه جمهوری اسلامی تصویب کردن که حقوق بشر اجرا نمیکنه برو به سلبریتیهای بی شرف بگو که بر علیه نظام تبلیغ میکنن
  • DE ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    0 0
    اینقدر ماشالا وضع خراب شده که اشکارا ناموس مردمو میبرنو هرکاری خاستن میکنن .وبراحتی اززندانم فرارمیکنن. ایول داره بابا.دزدی که هرگز بعد ازمحکومیت برد مال اززندان ازادش میکنن بون اینکه مالی رد کرده باشه ویارضایت بگیره. اقایان قضات ازبس ماشالا پاکن.ازین نمونها فراوان داریم که یکش چند روز پیش اومده بود درخونه رضایت میخاست .درحالیکه طی 5 سال گذشته دهها مغازه تبلتو لبتابو خالی کرده ویکی ازمالباختها پسر من بوده که بدبخت شده .واقارو ازادش کردند. میگن بهیچوجه کارت ملی وهویت نداره.
  • IR ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    4 4
    سعادت اباد و ملك هاي نجومي و خانه هاي مرموز نجفي نشين و خيابانهاي جرم و بلا خيز!!!
  • IR ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    4 1
    اعدام کنید
  • NZ ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    0 0
    اصلا چرا اين کثافتها سالم به بازداشتگاه می رسن! بايد سلاخی شده برسن به بازداشتگاه و اعدام. اين چه قوانينی هست که چنين کثافتهايی زنده می مانند و براحتی بعد از چند وقت ازاد ميشن!
  • علی IR ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    0 0
    دوماه دیگه آزاد میشوند،. پلیس هم خوشحاله که دوباره همان شخص را دستگیر وترفیع درجه خواهد شد،،،چون در این مملکت تمام خلافها آزاد است،فقط به شرطی که دنبال نظام چیزی نگی،والا ،دهها میلیارد دزدی میکنند،کسی کاری ندارد،ویا شهر پره از این اوباش بازکسی کاری نداره،،،،فقط یادتان باشد به مقام مقدس چیزی نگید والا ازادید هر جنایتی بکنید.
  • راهور م٢ NL ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    0 0
    بنده دو سال پیش سرباز راهور بودم و خیلی تو پل مدیریت پست داشتم . اونجا شاید ده ها ماشین با پلاک ایران ۴١ حظور داشتن و برای دختران مسافر و مردم ایجاد مزاحمت می کردند و خیابان رو هم بند می آوردند . ما شاید دهها بار سر این قضیه باهوش درگیر شده بودیم . وقتی پلیس کلانتری می اومد فرار می کردن و بعد دوباره پیداشون می شد . اکثرشون هم سابقه دار بودن . سابقه زورگیری و مواد مخدر داشتن . حتی خودشون هم به این اعتراف می کردن. و به هیچ دین و مذهبی هم پایبند نبودن. واقعا لازمه نیروی انتظامی زحمتکش ما دوباره اقتدارشو نشون بده و با این ارازل اوباش پل مدیریت بر خورد کنه...
  • سیامک DE ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    3 0
    این رفتار که شاکی ها را با مجرمین روبرو می کنید ،عمل بسیار غیر حرفه ایی و کودکانه است،زیرا مجرمین بعد از آزادی و با شاختی که از شاکی ها پیدا کرده اند برای شاکیان در دسر ایجاد خواهند کرد.مجرمین به هیچ عنوانی نبایستی شاکیان را علنی ببینند
  • US ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    9 8
    لهجه کرمانشاهی داره
    • IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      13 2
      دوست عزیز ! لهجه کرمانشاهی نیست این لهجه مربوط به کوهدشت لرستان است .
    • DE ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      0 2
      اين لهجه كردي هست
    • IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      2 0
      لرن
    • IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      0 1
      سیرجانی ست
  • IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    0 1
    تا خلخالی بود از این خبرها نبود. روحش شاد
  • آیینه CA ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    11 0
    اگر غیرت دارید اعدامشون کنید.
  • IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    0 0
    این انگل هارو پاکسازی ومحو کنید .اکنون نه درایران درتمام عالم فقر وبیکاری هست ودنیا همین بوده وهست وافراد تهی دست وحاشیه نشین یاروستاهای محروم یاعده زیادی که وضع مالی خوب ندارند وشرافتمندانه زندگی میکنند ولی این انگل ها نه فقط دانسته لجن کاری میکنن بلکه جامعه رابه گندمیکشند وفقط زمان دسگیری مدعیه اشتباه وتوجیه غلط وخودفریب میکنند
  • محمد رضا IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    0 0
    اقا من با اعدام موافقم ولی اگه از رو تفریح و خوشگذرونی باشه باید اونی رو اعدام کرد که باعث میشه این جرایم شکل بگیره فقر فقر فقر
    • abed IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
      0 0
      داداش این دیگه به فقر ربطی نداره اگه واقعا بخاطر بی پولی این کارو میکردن فقط دزدی میکردن دیگه ازار و اذیت جنسی واس بی پولی نیست بنظر من اعدام واسشون کمه
  • مجید دلبندم IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    8 0
    اگر این فساد فی الارض نیست چیه؟ اگه این سرقت به عنف مجازات حد نداره پس کجا باید دست و پای سارق قطع بشه؟
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    4 0
    چرا بعضی ها منفی میدن، فقط اعدام.
  • ماسون IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    3 0
    فقط اعدام
  • محسن IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    0 0
    اگرمسیولین انجا وراهور عرضه دارنددرپل مدیریت هرجه لرهست راجمع میکنند که باعث اینهمه کثافت کاری درانجاشدند باسرووضع کثیف که ماشینهاشون بوی گندمیدهد یعنی نمیتوانندخط تاکسی دایرکنند؟
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    7 0
    کسی بخاطر خلافی پاش به زندان باز شد، دیگه درست بشو نیست، باید شدیدا مجازات بشد! از زندان فرار می کنند یا آزادشان می کنند دوباره بر میگردن جنایتشان را بیشتر می کنند.
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    6 0
    دستگیری دوباره آزادی از زندان و روز از نو روزی از نو! واسه همین این مجرم ها از کاری که میکنن نه پشیمانند و نه نگران
  • علی IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    0 0
    قانونکشور ما برا ی دزد و افراد شرور کلید ورود به دانشگاه آموزشی فنون سرقت و نحوه شرارت هست چرا یه نفر که برای اولین مرتبه مرتکب جرم میشه وقتی بدست قانون گرفتار میشه ، اولین و آخرین خلاف اون نیست قانون اگه قانون بود سابقه دار هم بوجود نمی اومد همون مرتبه اول کاری میکرد که فکر خلاف بسر اون شخص نیاد توی قرآن میگه زن ومرد که دزدی کردن دست اونها رو قطع کنید اجراش نمی کنن ولی هیچ جایی توی شرع نیومده قاچاقچیان رو اعدام کنید ولی اعدام میشن
  • ابی IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    3 0
    این که خیلی قدیمیه .... تا حالا می بایست این بیشرفها رو اعدام می کردن ..
  • حمید IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    5 0
    اگر این کارها را با زن و بچه مسولین می کردند آیا اجازه آزادی به آنها می دادند؟
  • ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    3 0
    چطور از زندان فرار کرده اند ؟؟
  • قلی IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    0 0
    تا مسئولین دست از اختلاس برندارن و وضعیت اقتصادی مردم بد باشه هیچ مجازاتی موثر نیست . اول اعدام حق دزدان کلان است
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    0 0
    لهجه خاصی داشتند. البته فکر کنم آن خانم نام لهجه رو گفتند ولی سانسور شده!
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    0 0
    دو نفر از این متهمان سابقه زندان به خاطر آزار و اذیت دارند البته از زندان فرار کرده‌اند و در حال حاضر تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد. با این شل برخورد کردنها ، سالهای دیگر هم شاهد این پدیده ها هستیم ، 100%
  • ناصر IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    17 4
    اون با سوادی که پاسخ داده سلبریتی ها مخالف اعدام هستن نمیدونم اصلا فکر میکنه یا نه هیچ کسی تو دنیا مخالف برخورد قاطع با این نوع جرم ها نیست
    • IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      1 4
      بی سواد بی شرف پس چرا برای نوید افکاری قاتل اون همه پویش و کوفت و زهرمار درست کردین؟ اون قاتل نبوده؟
    • IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      0 0
      ولی سلبریتی ها بارها هنگام اعدام همین افراد شروع به اعتراض کردند احتمالا شما خیلی خبر نمی خونی همین مورد اخر ، نوید افکاری بو
  • ناشناس IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    8 0
    اینبار اگر ازاد شوند مطمئین باشد ان مرد را میکشند و اعمال بدتر ازاین انجام میدهند. نیروی انتظامی چند بارباید اینها را دستگیر کنند.تا اعدام بشوند.
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    4 0
    قاضی محترم طوری رآی بده که تشویق نشن، و دیگه جرات انجام اینکارو نکنن،دیگه فرصت اینکارو نداشته باشن.
  • DE ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    1 0
    لهجه خاص؟
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    4 0
    اعدام کنید تا امنیت برقرار بشه
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    5 0
    اعدام نشدن اینگونه مجرمان خیانت به امنیت مردم است و خاطیان باید تحت پیگرد جدی قانون باشند
  • ابراهیم IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    3 0
    تو رو خدا اقای رئیسی این جور جانورها رو اعدام کنین
  • JP ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    3 0
    فقط اعدام باید کرد این بی ناموس ها رو
  • امیت IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    0 0
    اشدباه کرده بچگی کرده باید نصیحت بشن و پولی بهشون بدن تا زندگیشون رو بتونن بگذرونن بلخره این بنده خدا هم خرج داره جوان شیعه نباید دستش خالی باشه که به کار خلاف کشیده بشه خدا به راه راست هدایتش کنه گذشد از بزرگانع
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    0 0
    هر چند که گرانی و تورم بیداد میکنه ، ولی مشکلی نیست ! چون در عوض امنیت داریم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ی سوالی از آقایون قوه قضاییه جمهوری اسلامی دارم ،، چطوره که قانون مجازات اسلامی در این کشور حاکم است و اکثر مجازات ها مطابق دستور فقهی انجام میشه ، بجز قطع دست این کثافت های خون اشام که امنیت جان و نوامیس ملت رو به بازی گرفتن ؟؟؟؟!!!!!!!! اینهمه اشغال که ماموران پلیس با به خطر انداختن جانشان دستگیر میشوند ، چرا باید خیلی خیلی خیلی خیلی زود ازاد و شرور تر از قبل دوباره به جان این مردم بدبخت بیفتند ،
  • امیرمحمد IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    7 0
    در مملکت اسلامی حفظ امنیت نوامیس ما بدبخت بیچاره ها که ماشین نداریم زن بچمون اینور اونور کنیم با کیه؟خودمون باید نابود کنیم این حیواناتو یا مجریان قانون
  • سید IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    3 0
    اشد مجازات برای انان که مزاحمت برای نوامیس مرم انجام میدن اعدام اعدام
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    3 0
    خوارمادرش روبیاریدجلوی چشمش
  • ناشناس IR ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    7 0
    انقدر امنیت توکشوربخاطر فقر پایین امده که ادم جرات نداره یکلحظه عزیزانش رو تنهابجایی بفرسته. حالامآمورانه ما میگن همشونو جمع میکنیم اخه که مجرما باید چندین تا جرم انجام بدن وچندین خانواده بی ابرو وعزاداربشن بعد تا دست بچنبونن.
  • لهراسب FR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    0 0
    یک بررسی کامل از شرایط زندگیشون بکنید و ببینید چرا یک انسان تبدیل به چنین جانور درنده ای شده دلیلش چی بوده؟ فقر؟ اعتیاد ؟یا خانواده و جامعه ای که نتونسته اخلاق و انسانیت رو به اینها آموزش بده بعد از شناخت ریشه ها و بررسی اون جلوی وقوع مجدد رو بگیرید و با توجه به صدمه ای که به جامعه و افراد اون زدند این افراد رو مقطوع النسل کنید و حبس مادام العمر بدید و از اونها برای آباد کردن و جنگل کاری استفاده کنید مطمین باشید بهتر از اعدام و هر شکنجه دیگری هست و دینشون رو هم به مملکت و جامعه ادا میکنند.
  • IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    0 0
    فقط اعدام در ملاعام.باید در ملاعام باشه تا دیگه کسی فکر اینجور کثافت کاری ها نکنه. ولی متاسفانه تو زندان اعدام میشن مبادا غربی ها بگن ایران اعدام زیاده و حقوق بشر نیست و از این دست چرت و پرتها
  • محمود IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    0 0
    مملکتی که این همه ثروت داره ،باید دزدی بشه؟اخه فرق تو با مجرم چیه که می گی فقط اعدام!اگه باید با اعدام درست می شد،سالی بالای ۵۰۰۰ نفر اعدام می کنن ،واقعا جلوی جرم گرفته شد،باید مطالعه بشه،علت های اصلی شناسایی بسه ،بعد راه حل بدن،اگه اون موقع اعدام کنن،فساد مالی اعدام کنن ،اخه یه ملت بی سواد در مورد همه چی باید اظهار کنن ،جامعه باعث این افراد داخلش این جوری بزرگ بشن ؛بعد فقط اعدام!البته مطمئنم اکثر این کامنت ها از افراد ربات یا کاره ای هستن ،که زیر بار مسئولیت نرن،اخه جامعه اسلامی است،یکم وجدان داشته باشن باید بمیرن
  • یوسف‌اشرفی IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    0 0
    توروخدا‌همشون‌رو‌اعدام‌کنید.‌دختره‌مردم‌زن‌مردم‌چه‌گناهی‌کرده‌اند.این‌دهاتی‌ها‌که‌ازدورافتاده‌ترین‌دهات‌آمده‌اند‌تهران‌زندگی‌را‌بر‌مردم‌تلخ‌وتنگ‌کرده‌اند.اگر‌اعدام‌نکنید‌روز‌قیامت‌پاسخگو‌هستید.
  • سید یحیی نیری IR ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    0 0
    خواهشا اعدام نکنید چون من یک سلبریتی ام. البته اگه برای خانواده من پیش بیاد نظام کلا باید اعدام بشه... دوگانگی من در برابر همنوعم از یک سلبریتی!
  • سیروس DE ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    0 0
    بنظر من باید قانونی از مجلس تصویب کنند تا هر کسی اقدام به آزار جنسی یا تجاوز شد (عقیم) کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس