کد خبر 1174277
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
مطهری: شرایط جدول نشان دهنده جایگاه تیم‌ها نیست/ فقدان میناوند را باور نمی‌کنم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط جدول نشان دهنده جایگاه تیم‌ها نیست.

به گزارش مشرق، حمید مطهری که به جای یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی فردای پرسپولیس برابر ماشین‌سازی حضور یافته بود، گفت: فقدان میناوند عزیز را تسلیت می‌گویم و باور نمی‌کنم مهرداد را از دست داده‌ایم. بار دیگر به خانواده میناوند و جامعه ورزش و هواداران پرسپولیس تسلیت می‌گویم. همه می‌دانند مهرداد با جان و دلش برای پرسپولیس تلاش می‌کرد و خوش قلب بود.

بیشتر بخوانید:

پیراهن خاص پرسپولیس در لیگ برای احترام به میناوند

وی ادامه داد: دو سه روزی حال و روز خوبی نداشتم و با از دست دادن میناوند حالم بدتر شد. برای علی انصاریان هم آرزوی سلامتی می‌کنم تا هر چه زودتر به زندگی عادی‌اش بازگردد. به وحید امیری هم به دلیل از دست دادن پدربزرگش تسلیت می‌گویم. امیدوارم از این روزها عبور کنیم. این چند روز مردم به من لطف داشتند و اینجا آمده‌ام که بگویم خوب هستیم و تا آخرین لحظه می‌جنگیم و این را کسانی که در پرسپولیس حضور داشتند، می‌دانند.

وی افزود: با این شرایط صحبت کردن در رابطه با بازی سخت است، اما جزو وظایف ماست. دو سه روز در تمرینات نبودم اما یحیی گل‌محمدی و دیگر نفرات زوایا را بررسی کرده‌اند و می‌دانند با چه سبکی باید با ماشین سازی بازی کنیم. شرایط جدول نشان دهنده جایگاه تیم‌ها نیست. من لیگ انگلیس را مثال می‌زنم که تیم‌های پایین تیم‌های بالای جدول را می‌برند. به همین دلیل لیگ جذاب شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس