سردار وحیدی

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: سران جدید آمریکا برداشت و فهم غلطی از واقعیت‌های جمهوری اسلامی ایران دارند و تصور می‌کنند که می‌توانند با ایران بازی کنند.

به گزارش مشرق؛ سردار احمد وحیدی رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با اشاره به روی کار آمدن دولت جدید آمریکا اظهار کرد: نمای روشنی از افول آمریکا مشاهده می‌شود؛ البته این روند نزدیک بیست سال است که شروع شده، اما امروز بسیار روشن‌تر و محسوس‌تر است و رئیس جمهور جدید آمریکا با مجموعه مسائل بسیاری مواجه خواهد بود که البته قابل پیش بینی هم بود.

سردار وحیدی بیان کرد: سران جدید آمریکا برداشت و فهم غلطی از واقعیت‌های جمهوری اسلامی ایران دارند و تصور می‌کنند که می‌توانند با ایران بازی کنند، اما باید بدانند که مرتکب اشتباه شده اند؛ چرا که پیشینیان آن‌ها دست به چنین اقداماتی زدند و شکست خوردند.

وی ادامه داد: دولت جدید آمریکا اگر به منویات صحیح و درست جمهوری اسلامی گردن ننهد قطعا در مسیری که دنبال می‌کند شکست خواهد خورد.

رئیس دانشگاه عالی دفاع متذکر شد: جمهوری اسلامی ایران همانطور که دار و دسته رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا را شکست داد باز هم می‌تواند چنین کاری انجام دهد، ما با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی جلو خواهیم رفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    2 0
    سردار محترم، لطفأ رونالدو رو ول کنین جواد اینارو بچسبین که اینها دارن با خط دادن های اشتباه این فهم غلطو در یانکی‌ها بوجود میارن!
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    2 1
    داستان آمریکا تمام شده اما ذلت طلبان همچنان در تخیلات سالیان قبل و التماس به آمریکا، قبله آمالشان گیر کرده‌اند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس